De PvdA zal toch niet haar eigen doodsvonnis tekenen? Alhoewel nu de boel bijelkaar ook niet gunstig is. Maarja misschien gokken ze erop dat over een jaar het gros van de mensen dit weer is vergeten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef themauster het volgende:
[..]
En als Balkenende zijn reactie niet verandert? mischien knapt de boel wel eerder(al moet ik het nog zien)
D66 heeft het kabinet toch ook laten vallen , kijk nu hoe goed ze in de peiling staan .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
De PvdA zal toch niet haar eigen doodsvonnis tekenen? Alhoewel nu de boel bijelkaar ook niet gunstig is. Maarja misschien gokken ze erop dat over een jaar het gros van de mensen dit weer is vergeten.
En die clip ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
sow.. dit nummer is tof, heb et nog nooit eerder gehoord!
Dat deden ze goed in 2003 ja, jammer dat toen het CDAquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
D66 de grootste, Pechtold blijft de fractie leiden. Alexander Rinnooy Kan wordt MP en we zijn rond. Ohja een coalitie van D66+VVD+Pvda.
PVDA moet trouwens Cohen naar voren schuiven.
Dat wel, maar dat is ook pas sinds kort, zou de PvdA zo snel opkrabbelen? Ze kunnen ook gokken op een PVV kabinetje, dat duurt toch nooit lang en gaan de gedesillusioneerde Geert stemmers misschien weer naar de oude vertrouwde PvdA toe...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
D66 heeft het kabinet toch ook laten vallen , kijk nu hoe goed ze in de peiling staan .
had em al meegekregen in het vorige topic ja.. kijk wel ff tijdens de reclamequote:
inderdaad en ook al verliezen ze nu zwaar in de verkiezingen de PVDA krabbelt toch wel weer op als ze in de oppositie zitten, kijk naar 2003 ik vond Bos een goed oppositieleider. Helaas vind ik hem als persoonlijk als minister wat minderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
D66 heeft het kabinet toch ook laten vallen , kijk nu hoe goed ze in de peiling staan .
De wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
VVD moet wel even kappen over de HRA, aftoppen op een miljoen is prima.
Zal het even doorgeven aan Wouter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
D66 de grootste, Pechtold blijft de fractie leiden. Alexander Rinnooy Kan wordt MP en we zijn rond. Ohja een coalitie van D66+VVD+Pvda.
Cohenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
Ik vraag me echt hoe het gaat als de PVV grootste partij wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef alors het volgende:
Ach die laffe Wilders gaat toch nooit het kabinet in, met z'n laffe kop
Ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van Femke.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef alors het volgende:
Frank de Grave, Femke Halsema en Frits Wester bij P&W straks.
ahahahaahahaha.. briljant ditquote:
Ik ook, als hij gaat regeren moet hij zoveel concessies doen dat hij totaal niet meer geloofwaardig is, dus dat zal hij nooit doen. Als grootste oppositiepartij kan hij hard schreeuwen maar zonder meerderheid kom je ook niet echt ver.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vraag me echt hoe het gaat als de PVV grootste partij wordt.
Inderdaad. Oprotten met Mister Pickwick.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cohen![]()
Wat een drama vind ik die man
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat een toffe 3FM MEeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit
Nobody fucks with frank degrave.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van Femke.
ROFLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nobody fucks with frank degrave.
PVV is er niet klaar voor en dat weet Wilders ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, als hij gaat regeren moet hij zoveel concessies doen dat hij totaal niet meer geloofwaardig is, dus dat zal hij nooit doen. Als grootste oppositiepartij kan hij hard schreeuwen maar zonder meerderheid kom je ook niet echt ver.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
D66, gedragen door 1 man, de rest is prut.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Sofie in 't Veld![]()
Boris vd Ham![]()
Fatma Koser Kaya
PVV is er nooit klaar voor zolang ze met zulke totaal onrealistische voorstellen hun kiezers lokken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PVV is er niet klaar voor en dat weet Wilders ook.
D66quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Sofie in 't Veld![]()
Boris vd Ham![]()
Fatma Koser Kaya
Dit is bewust provoceren, alle aandacht is goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
PVV is er nooit klaar voor zolang ze met zulke totaal onrealistische voorstellen hun kiezers lokken.
No shit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is bewust provoceren, alle aandacht is goed.
Volgens mij hebben ze er mee ingestemd toen zij de coalitie voor Balkenende 2 ingingen met CDA en VVD.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Nog even terugkomen op die knakker van het vorig uur die vond dat D66 dubbele moraal heeft nu omdat ze destijds in de regering zaten:
In 2002 was het Kabinet Balkenende 1 nog bezig (CDA, VVD en LPF) tot aan 27 mei 2003.... D66 had er dus geen klap mee te maken.... de beslissing voor de steun voor de inval van Irak viel namelijk in dit kabinet
Ja maar Balkenende I viel pas in mei 2003 terwijl de invasie van Irak al had plaatsgevonden... zoveel viel er dus niet meer te beslissenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er mee ingestemd toen zij de coalitie voor Balkenende 2 ingingen met CDA en VVD.
http://nos.nl/artikel/127775-tijdlijn-irakonderzoek.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Balkenende I viel pas in mei 2003 terwijl de invasie van Irak al had plaatsgevonden... zoveel viel er dus niet meer te beslissen
Ja ok... maar waar het nu om draait is de initiële beslissing om mee te doen... en die viel toch echt onder Balkenende 1....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/127775-tijdlijn-irakonderzoek.html
ze hebben iig ingestemd met het sturen van militairen.
Dat is prut jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Sofie in 't Veld![]()
Boris vd Ham![]()
Fatma Koser Kaya
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Oprotten met Mister Pickwick.
Schitterendquote:
Nee. Maar nu luister ik al niet meer.quote:
Ook afgehaakt bij het gejodel van Amy?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef Sersjee het volgende:
Nee. Maar nu luister ik al niet meer.
Ik haak niet af vanwege een gedraaide plaat. Nooit. Maar ik luisterde alleen omdat Tim Knol te gast was. C'est tout.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ook afgehaakt bij het gejodel van Amy?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ook afgehaakt bij het gejodel van Amy?
Kutmuziek inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Maar nu luister ik al niet meer.
Logische verklaringquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik haak niet af vanwege een gedraaide plaat. Nooit. Maar ik luisterde alleen omdat Tim Knol te gast was. C'est tout.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom is weer duidelijk over Amy.
Ekdom is er voorstander van om 'em Megahit te maken. Nou heb ik die plaat niet gehoord, maar ik vertrouw op zijn oordeel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Die nieuwe Amy is. Alwéér!
Ik ben geloof ik echt fan.
Nou, dat het eindelijk een plaat van haar is die aan te horen is. En toen deed ie nog ff een imitatie van Amy op Pinkpiopquote:
quote:BADLY DRAWN BOY - NOTHING'S GOING TO CHANGE YOUR MIND
CORAL - DREAMING OF YOU
FATBOY SLIM/MACY GRAY - DEMONS
HOLD STEADY - SEQUESTERED IN MEMPHIS
JOHAN - DAY IS DONE
JOHNNY CASH - HURT
NOFX - DON'T CALL ME WHITE
PIXIES - DEBASER
SONNY J - HANDSFREE
T. RAUMSCHMIERE - MONSTERTRUCK DRIVER
Mijn god kunnen ze jou niet gewoon een ban geven met al die kuttopics die je opent.... ik ben het echt kotsbeu ondertussenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
De soap rond Michiel Veenstra en Patrick Kicken
Ik had toen het idee toen ik naar haar luisterde op Pinkpop dat Amy McDonald 15 keer een variant op This is The Life te bleren stond.... maar deze plaat is dus wezenlijk anders?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dat het eindelijk een plaat van haar is die aan te horen is. En toen deed ie nog ff een imitatie van Amy op Pinkpiop. Dat klonk toen nergens naar...
Tel even tot 10quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god kunnen ze jou niet gewoon een ban geven met al die kuttopics die je opent.... ik ben het echt kotsbeu ondertussen
Joh, het is Paul. Als je hem negeert, gaat ie vanzelf weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god kunnen ze jou niet gewoon een ban geven met al die kuttopics die je opent.... ik ben het echt kotsbeu ondertussen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, het is Paul. Als je hem negeert, gaat ie vanzelf weg.
Jawelquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, Paul!
INXS
Is NOFX - Don't call me white uit de zeroetiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Sersjee het volgende:
Zo. M'n Zeroes Top 10 lijstje is af.
[..]
Nope, uit 1994.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef TheZapster het volgende:
Is NOFX - Don't call me white uit de zeroeties
Ik dacht al.Ik heb hem op een Punk o'rama cd uit de jaren 90 staan.Zal wel opnieuw uitgebracht zijn of zo?quote:
Ik ben het gewoon eens over 3 platen met Sersjeequote:* NOFX - DON'T CALL ME WHITE
* GOTYE - LEARNALILGIVINANLOVIN
* LADYTRON - DESTROY EVERYTHING YOU TOUCH
* LCD SOUNDSYSTEM - TRIBULATIONS
* MAXIMO PARK - APPLY SOME PRESSURE
* MO SOLID GOLD - PERSONAL SAVIOUR
* MODEST MOUSE - DASHBOARD
* OCEAN COLOUR SCENE - FREE MY NAME
* PIXIES - DEBASER
* T. RAUMSCHMIERE - MONSTERTRUCK DRIVER
Nikkiquote:
Ik zie in 1 oogopslag al twee nummers die sowieso niet uit de zeroes komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
Mijn Zeroes Top10 dan maar.
[..]
Ik ben het gewoon eens over 3 platen met Sersjee
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zie in 1 oogopslag al twee nummers die sowieso niet uit de zeroes komen
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergisquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergis
'Debaser' is een single van Pixies. Het is het openingsnummer van het album Doolittle uit 1989. Hoewel het in 1989 al op album stond, werd het pas in 1997 uitgegeven als single om het compilatiealbum Death to the Pixies te promoten. De Pixies waren toen al een tijd uit elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergis
Je vraagt je af wie daar die lijst heeft samengesteldquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
'Debaser' is een single van Pixies. Het is het openingsnummer van het album Doolittle uit 1989. Hoewel het in 1989 al op album stond, werd het pas in 1997 uitgegeven als single om het compilatiealbum Death to the Pixies te promoten. De Pixies waren toen al een tijd uit elkaar.
kortom nimmer een zeroes nummer
1994 zelfsquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik kom niet op de sitequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:17 schreef ScottTracy het volgende:
Jongens stem nog effe snel op Mama Said Knock You Out voor de canon.
Ben ik er eindelijk hebben ze em dichtgegooidquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
ik kom niet op de sitemaar ik zou toch niet die stemmen.
GoedeMIDDAGquote:
Hij heeft het al gehaald met 23%, poll is geslotenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
ik kom niet op de sitemaar ik zou toch niet die stemmen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ok, ik ben om: na Last.fm heb ik sinds vandaag ook Twitter.
Wat heb je een mooie naam!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie naam!
Als we niet iemand in de omgeving hadden met die naam had Rienk misschien wel zo geheten!![]()
En![]()
Ik ben die MH eigenlijk al zat
Da's de schuld van de 101-uitzending van Giel. Die gebruiken hetzelfde audio-kanaal, en vergeten die weleens open te zetten.quote:
Dat is Lex Uiting toch? Als Boris goed geluisterd had dan had hij hem moeten herkennen. Ze kennen elkaar volgens mij van 'vroeger'quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHhij was weer leuk
Wie doet dat eigenlijk? IS dat nou Jelmer die zogenaamd van rtl boulevard is?
Klopt, Lex van Vara TV Privé.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is Lex Uiting toch? Als Boris goed geluisterd had dan had hij hem moeten herkennen. Ze kennen elkaar volgens mij van 'vroeger'
Dat hebben ze volgens mij allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef hole1988 het volgende:
waarom heeft paul een eigen microfoon hoes(of hoe je het ook noemt)
Een groot aantal wel ja idd, is sinds die Mexicaanse Griep-hype.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens mij allemaal.
Nee, '94. Maar als ik NOFX kan kiezen, kies ik NOFX.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is NOFX - Don't call me white uit de zeroeties
Yup, die split-EP met NOFX. Die cover is overigens waanzinnig!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1994 zelfs![]()
Fout is denk ik dat dit Rancid - Don't call me white moet zijn.Rancid coverde dit nummer in 2002 namelijk
LCD Soundsystem, Maxïmo Park en Ocean Colour Scene hadden bij een andere waan van de dag ook in mijn lijstje kunnen staan, dus die mag je voor de helft mee tellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
Mijn Zeroes Top10 dan maar.
[..]
Ik ben het gewoon eens over 3 platen met Sersjee
Had ik het toch goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, '94. Maar als ik NOFX kan kiezen, kies ik NOFX.![]()
[..]
Yup, die split-EP met NOFX. Die cover is overigens waanzinnig!
quote:Door afzeggingen zijn er een paar plekken vrijgekomen voor de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie!
Bij deze ben je uitgenodigd!
cool... kan ik daar nou met mijn Eurosonic-kaartje daar wel gewoon naar binnen eventueel?quote:
jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
cool... kan ik daar nou met mijn Eurosonic-kaartje daar wel gewoon naar binnen eventueel?
Gebed zonder endquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef themauster het volgende:
Aanstaande zondagavond kunnen 3FM-luisteraars voor zich laten bidden in het 3FM-programma JouwWeekendFinale van de EO. Uit onderzoek blijkt dat 70% van de jongeren wel eens bidt, of ze nu wel of niet in een God geloven, meldt de omroep. Voor presentator Klaas van Kruistum reden om in actie te komen.
Kruimstum: Deze week is het Nationale Week van Gebed en het lijkt mij mooi als mijn luisteraars ook eens om gebed kunnen vragen. Het idee dat iemand voor je bidt is altijd bijzonder.
Luisteraars van 3FM kunnen tijdens de uitzending hun gebedspunten doorgeven via sms, e-mail of twitter. In de studio bidt een groep luisteraars en BN’ers voor de onderwerpen die binnenkomen. Een van hen is James Benjamins van hiphopformatie De Fakkelbrigade.
Gebed is voor mij praten met God. Geweldig om dat te kunnen doen voor de luisteraars van 3FM, aldus James.
Daarnaast vertelt Sonja Silva wat zij met bidden heeft en legt Bertolf uit wat zijn nieuwe single Feel You met God te maken heeft en speelt Tangarine De Grote Gebed
Zal minder dan 10 minuten zijn, gok ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hans, hoe groot is de afstand tussen de Stadschouwburg en Huize Maas qua lopen? Ik probeer mijn Noorderslag-schema in elkaar te draaien
Mooi... dat is te doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal minder dan 10 minuten zijn, gok ik.
Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstandquote:
Met die optie kwam een collega van me ook al... ik ben niet zo helderdenkend vandaagquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstand. Stelt niets voor qua afstand. Ws kan je het via Google Maps ook wel zien dat het qua afstand weinig voorstelt
haha, kan gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die optie kwam een collega van me ook al... ik ben niet zo helderdenkend vandaag
Iedere keer is te veelquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef 3FMaster het volgende:
Hoevaak is nu al Heineken voorbij gekomen?
Politiek is het mooiste toneelspelletje wat er bestaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
Borisz, ik zag dat jij into politiek zit: gaat het kabinet vallen () ?
Soms is politiek wel leuk, maar soms ook retesaaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Politiek is het mooiste toneelspelletje wat er bestaat. Kans is wel groter geworden, als Balkie het niet zo scherp had gespeeld gister was er niets aan de hand geweest.
In maart mag je sowieso naar de stembusquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Soms is politiek wel leuk, maar soms ook retesaai. Maar wel leuk dat als het kabinet zou vallen. Ben ik net 18, kan ik gelijk stemmen. Maar het zal waarschijnlijk wel met een Frits Sisser aflopen...
En dan straks in april/mei mischien dus nog een keer weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
In maart mag je sowieso naar de stembus.
Maart 2011 mag je nog een keerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan straks in april/mei mischien dus nog een keer weerdubbel winst als je net 18 bent geworden
quote:
goedeMIDDAGquote:
nee idd.. klinkt nergens naarquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind het niks, dit van Eddie Zoey...
Ik dacht dat je bij John Mayer zou zijn vanavond!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij John Mayer zou zijn vanavond!
Ben je net zo zielig als ik?![]()
Straks komt ie bij DWDD.
Ik heb de laatste tijd de gewoonte om iedere zin op een nieuwe regel te beginnen.
Is 't wat?
Erg prettig iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Ze moeten (ook in het kader van Noorderslag) Jasper Erkens weer eens draaienWaiting Like a Dog
Hij doet me om een of andere rare reden aan Tom Hanks denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had me een ander gezicht bij de beste man voorgesteld..
Ik ook niet zo. Qua stem hoef ik geen hele cd van 'm te horen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef borisz het volgende:
John Mayer, aardige liedjes maar niet meer dan dat. Ben niet zo'n grote fan als anderen hier.
Liever een hele CD van John Mayer dan een hele CD van 30 Seconds To Mars...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Qua stem hoef ik geen hele cd van 'm te horen..
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever een hele CD van John Mayer dan een hele CD van 30 Seconds To Mars...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Oh Spuit11.Maar hallo
Weetje hoe leuk hij is.
Omdat het kan blijkbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Cee het volgende:
Stuitend wel dat ook hij gelimiteerd wordt tot 1 kansloos minuutje zingen in DWDD. Waarom doen ze dat toch in hemelsnaam? Ach ja. *zucht* Ik zet maar weer een serie'tje op.
waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef Noortje. het volgende:
Oh Spuit11.Maar hallo
Weetje hoe leuk hij is.
Nah zo fout issie toch niet? Volgens mij gewoon prettig gestoord en al is het mijn type niet helemaal, er zit een verrekte goede kop opquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?
Ik vind 'm echtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Beetje een schreeuw plaat de nieuwe van Train.. Kan de man maar in 1 toonhoogte zingen?
doel ook niet op zijn uiterlijk, maar eigenlijk de manier waarop die vrouwen behandeld, schijnt nogal een womanizer te zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nah zo fout issie toch niet? Volgens mij gewoon prettig gestoord en al is het mijn type niet helemaal, er zit een verrekte goede kop op
Omdat aantrekkelijk omdat zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom zijn alle meiden/vrouwen altijd gek op de mensen die juist zo verschrikkelijk fout zijn?
Ach alsof ze ooit een relatie met hem zouden krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doel ook niet op zijn uiterlijk, maar eigenlijk de manier waarop die vrouwen behandeld, schijnt nogal een womanizer te zijn..
haha ja oke.. vroeg et me alleen afquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ach alsof ze ooit een relatie met hem zouden krijgenNiet relevant dus.
zou ik ook hebben als ik zon stem had, maar helaas..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat aantrekkelijk omdat zelfvertrouwen.
er valt ook weinig mee te delenquote:
gooi er dan nog een politiek discussie doorheen, scheen wel te werken gisterquote:
Nogal ja !quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo doodstil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |