abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:29:40 #1
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_76742856
Waar is de vrouw die 40 uur per week achter het aanrecht hoort te staan in plaats van achter de kassa
Waar is de vrouw die ooit eens haar pannen schoonmaakten om daar s'avonds lekker in te koken
Waar is de vrouw die zelf haar kinderen naar school bracht in plaats van de nannie
Waar is de vrouw die ervan houd haar man te verwennen en plezieren
Waar is de vrouw die niet begrijpt dat ze in de keuken hoort af te wassen en schoon te maken

Waar is de vrouw die het huischoonmaakt, en waar om 6 uur het eten klaar staat?

Kortom:

Ik ben een vrouw, en weet dat mijn hoofdtaak over zo'n 10 jaar stofzuigen, schoonmaken, afwassen, kleren strijken, kinderen naar shcool brengen, eten maken is.
Mijn moeder verteld nog vaak verhalen van vroeger waar de vrouw huisvrouw was en voor de kinderen en huishouden zorgden. Waarom willen vrouwen zo nodig buitenshuis werken als de man dit kan doen? Waarom willen vrouwen zo nodig modern gedrag vertonen? Wat is er mis met een olijke huismoeder worden?
Als je een wat rijkere man aan de haak slaat en je zorgt goed voor hem zal die je eeuwig dankbaar zijn. Ik weet tenminste over 10 jaar waar ik sta. Ik hoef geen dure opleiding of tijdslurpende cursussen te volgen. Ik word lekker huisvrouw en zal al mijn hersens en krachten gebruiken om het huishouden glanzendmooi te krijgen.

De moderne vrouw moet zich schamen om zich zo naar onbehoren te gedragen, waarom gaan we niet terug naar 1600. Dan hadden tenminste nog geen keus, dan MOEST je!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:30:51 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76742934
Trouwen?
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:31:40 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_76742981
Je moeder is een hamster
pi_76742998
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:32:46 #5
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_76743055
Tuurlijk kind, de moderne vrouw moet vooral haar intellectuele capaciteiten niet benutten.
Haast je langzaam.
pi_76743062
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef aychelle het volgende:
Waar is de vrouw die 40 uur per week achter het aanrecht hoort te staan in plaats van achter de kassa
Waar is de vrouw die ooit eens haar pannen schoonmaakten om daar s'avonds lekker in te koken
Waar is de vrouw die zelf haar kinderen naar school bracht in plaats van de nannie
Waar is de vrouw die ervan houd haar man te verwennen en plezieren
Waar is de vrouw die niet begrijpt dat ze in de keuken hoort af te wassen en schoon te maken

Waar is de vrouw die het huischoonmaakt, en waar om 6 uur het eten klaar staat?

Kortom:

Ik ben een vrouw, en weet dat mijn hoofdtaak over zo'n 10 jaar stofzuigen, schoonmaken, afwassen, kleren strijken, kinderen naar shcool brengen, eten maken is.
Mijn moeder verteld nog vaak verhalen van vroeger waar de vrouw huisvrouw was en voor de kinderen en huishouden zorgden. Waarom willen vrouwen zo nodig buitenshuis werken als de man dit kan doen? Waarom willen vrouwen zo nodig modern gedrag vertonen? Wat is er mis met een olijke huismoeder worden?
Als je een wat rijkere man aan de haak slaat en je zorgt goed voor hem zal die je eeuwig dankbaar zijn. Ik weet tenminste over 10 jaar waar ik sta. Ik hoef geen dure opleiding of tijdslurpende cursussen te volgen. Ik word lekker huisvrouw en zal al mijn hersens en krachten gebruiken om het huishouden glanzendmooi te krijgen.

De moderne vrouw moet zich schamen om zich zo naar onbehoren te gedragen, waarom gaan we niet terug naar 1600. Dan hadden tenminste nog geen keus, dan MOEST je!

Ik hoop toch echt dat dit een echt klaagbaaktopic is ....oftwel niet al te serieus
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_76743098
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76743221
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LXIV het volgende:
Trouwen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_76743222
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef bas-beest het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:36:10 #10
206337 aychelle
pi_76743240
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LXIV het volgende:
Trouwen?
zie je ik weet wat de man wil! Ik ben tenminste een vrouw die goed voor haar man gaat zorgen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:36:58 #11
206337 aychelle
pi_76743294
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Elohim het volgende:
Tuurlijk kind, de moderne vrouw moet vooral haar intellectuele capaciteiten niet benutten.
de moderne vrouw kan haar moderne kunsten hel goed binnenhuis gebruiken
pi_76743464
Wat is je klacht?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:40:21 #13
206337 aychelle
pi_76743488
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

zie je wel , jullie begrijpen het!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:40:27 #14
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_76743498
ach zonder die vrouwen die gaan werken ipv huisvrouw spelen, zijn de vrijgezelle mannen wel gezegend met een afwasmachine... enigse goeie wat de emancipatie gebracht heeft
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:40:57 #15
206337 aychelle
pi_76743534
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat is je klacht?
Wat er mis is met de huisvrouw zijn, waarom word er zo op neer gekeken het valt gewoon onder de ''beroepen''
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:42:20 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76743627
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

Wat er mis is met de huisvrouw zijn, waarom word er zo op neer gekeken het valt gewoon onder de ''beroepen''
Alleen huisvrouw vind ik een beetje magertjes. Als er geen kinderen zijn vind ik dat de vrouw ook gewoon moet werken en zich ontplooien. Maar een goede moeder kan 24/7 daarmee bezig zijn en al haar intelligentie, liefde en creativiteit daarin kwijt. Meer dan in een willekeurige job op een kantoor.
The End Times are wild
pi_76743734
maar niet onder loondienst, appel
pi_76743761
quote:

[..]

Als jij huisvrouw wil zijn dan zullen volgens mij weinig mensen daar problemen mee hebben. Ik vind het eigenlijk nauwelijks een klacht.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:44:49 #19
206337 aychelle
pi_76743800
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef 1DIOOT het volgende:
ach zonder die vrouwen die gaan werken ipv huisvrouw spelen, zijn de vrijgezelle mannen wel gezegend met een afwasmachine... enigse goeie wat de emancipatie gebracht heeft
en ook een automatische stofzuiger? een maseur? ramenwasser? nannie? etc etc etc. We weten allemaal dat de man nutteloos is in het huishouden, behalve de homo's en metrosexuelen (die nét niet homo zijn)
pi_76743849
quote:

[..]

Niets mis mee...maar dat dienstbare aan de man...daar vallen de vrouwen tegenwoordig een beetje over in de OP ...om 6 uur 's avonds het eten klaar en je man plezieren etc.......terwijl meneer op zijn kont onderuitgezakt op de bank zit doe jij hem zijn pantoffeltjes aan als hij je dat opdraagt .....zo komt je OP namelijk over .
Optimist tot in de kist
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:46:27 #21
206337 aychelle
pi_76743886
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Alleen huisvrouw vind ik een beetje magertjes. Als er geen kinderen zijn vind ik dat de vrouw ook gewoon moet werken en zich ontplooien. Maar een goede moeder kan 24/7 daarmee bezig zijn en al haar intelligentie, liefde en creativiteit daarin kwijt. Meer dan in een willekeurige job op een kantoor.
of misschien dan op een naaikantoor of ergens waar alleen vrouwen zijn. Het is niet goed voor de vrouw dat er zoveel mannen om haar heen zijn. Mijn moeder werkt ook in een naai-gallerie, met alleen vrouwen. Maar waar ik woon mogen mannen en vrouwen niet samenwerken. Haar baas is trouwens wel een man, en zal je zeggen dat mijn vader niet de enige is die mag slaan
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:48:13 #22
206337 aychelle
pi_76743990
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als jij huisvrouw wil zijn dan zullen volgens mij weinig mensen daar problemen mee hebben. Ik vind het eigenlijk nauwelijks een klacht.
ik vind van wel. Als ik zeg tegen mensen van ''buiten'' dat ik huisvrouw wil zijn lachen ze me uit. Ik zie huisvrouw niet alleen als een soort schoonmaker en nannie, maar ook je man plezieren en doen wat je opgedragen word door je man.
Ik denk dat wij vrouwen vergeten dat we onder de man staan, ik vind het heerlijk als ik een man heb die ver boven me staat.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:48:26 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76744006
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

of misschien dan op een naaikantoor of ergens waar alleen vrouwen zijn. Het is niet goed voor de vrouw dat er zoveel mannen om haar heen zijn. Mijn moeder werkt ook in een naai-gallerie, met alleen vrouwen. Maar waar ik woon mogen mannen en vrouwen niet samenwerken. Haar baas is trouwens wel een man, en zal je zeggen dat mijn vader niet de enige is die mag slaan
En verder?
The End Times are wild
pi_76744074
Good for you, ts.
Ga maar lekker verder kinders uitpoepen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76744109
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik vind van wel. Als ik zeg tegen mensen van ''buiten'' dat ik huisvrouw wil zijn lachen ze me uit. Ik zie huisvrouw niet alleen als een soort schoonmaker en nannie, maar ook je man plezieren en doen wat je opgedragen word door je man.
Ik denk dat wij vrouwen vergeten dat we onder de man staan, ik vind het heerlijk als ik een man heb die ver boven me staat.

Oh, ik mag toch zo hopen je een troll bent...
Optimist tot in de kist
pi_76744129
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het nog geen dag met je zou uithouden. Wat zeg ik: nog geen uur!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:51:21 #27
206337 aychelle
pi_76744189
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Niets mis mee...maar dat dienstbare aan de man...daar vallen de vrouwen tegenwoordig een beetje over in de OP ...om 6 uur 's avonds het eten klaar en je man plezieren etc.......terwijl meneer op zijn kont onderuitgezakt op de bank zit doe jij hem zijn pantoffeltjes aan als hij je dat opdraagt .....zo komt je OP namelijk over .
niet persé dat je em moet verwennen als ie dat wilt. Maar wel doen wat er van je gevraagd word. Dat bedoel ik dus met betere tijden rond 1600
Toen trouwde je nog gewoon, en wist je als vrouw wat je positie was. overdag achter het aanrecht en savonds je man plezieren. De man is een god voor de vrouw die je beschermt en je zal voeden. Zonder een man, houvast en beschermeling zal je eeuwig verdoemd raken in deze harde wereld. De wereld van respect en vetrouwen is voorbij. De breezersletten hebben onze goede name ''vrouw'' voor eeuwig verzondigt en kapot gemaakt. Een schande .......

Maarjah waar ik woon is het allemaal anders, het zijn vooral die buitenstaanders
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:52:22 #28
206337 aychelle
pi_76744256
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het nog geen dag met je zou uithouden. Wat zeg ik: nog geen uur!
je hebt liever een vrouw die meer dan jouw werkt, en die jouw onder de duim heeft? Of een vrouw die je slaat en waarvoor je moet knielen?

Of toch liever de lieve vrouw die doet wat je zegt, een soort reddende engel van boven
pi_76744259
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef aychelle het volgende:

[..]

niet persé dat je em moet verwennen als ie dat wilt. Maar wel doen wat er van je gevraagd word. Dat bedoel ik dus met betere tijden rond 1600
Toen trouwde je nog gewoon, en wist je als vrouw wat je positie was. overdag achter het aanrecht en savonds je man plezieren. De man is een god voor de vrouw die je beschermt en je zal voeden. Zonder een man, houvast en beschermeling zal je eeuwig verdoemd raken in deze harde wereld. De wereld van respect en vetrouwen is voorbij. De breezersletten hebben onze goede name ''vrouw'' voor eeuwig verzondigt en kapot gemaakt. Een schande .......

Maarjah waar ik woon is het allemaal anders, het zijn vooral die buitenstaanders
Zie mijn laatste post
Optimist tot in de kist
pi_76744367
Ts wordt over een paar jaar ingeruild voor een jongere (knapper en strakker) versie.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:54:29 #31
206337 aychelle
pi_76744398
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

En verder?
Nou waar ik woon, hebben alle volwassen mann het recht vrouwen een tik (er mag geen blauwe plek te zien zijn) te geven. Hier in ons dorp is het allemaal wat ouderwetser, maar veel en veek beter. We hebben geen één aidspatient of zo'n vies meisje met schimmelinfecties. Wij zijn allemaal schone maagden, en degene die dat niet zijn houden zich trouw aan één man.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:55:15 #32
206337 aychelle
pi_76744454
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Morrigan het volgende:
Good for you, ts.
Ga maar lekker verder kinders uitpoepen.
het nageslacht is belangrijk, en daar moet je over nadenken. Jij bent ook ooit nagelsacht geweest, houd je van jezelf?
pi_76744482
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef aychelle het volgende:

[..]

je hebt liever een vrouw die meer dan jouw werkt, en die jouw onder de duim heeft? Of een vrouw die je slaat en waarvoor je moet knielen?

Of toch liever de lieve vrouw die doet wat je zegt, een soort reddende engel van boven
Wel eens van gelijkwaardigheid gehoord? Ik heb niet zo veel met iemand "onder de duim houden" en waarom ik mijn geliefde zou willen slaan of haar voor me zou willen laten knielen begrijp ik ook niet.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:56:55 #34
206337 aychelle
pi_76744558
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Oh, ik mag toch zo hopen je een troll bent...
nee, dat ben ik niet. Omdat 99% van de fokker, sexverslaafde alcoholisten zijn ben ik het nog niet. Pfoe gelukkig ik moet er niet aan denken , om één zo'n slok bier naar binnen te werken of 10 piemels te hebben. Bah ..sex
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:57:50 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76744615

Wat ik ook leuk vind is zo'n huispak. Dat lijkt a-erotisch, maar is het als je er over nadenkt toch wel!

Een soort pyama, die een vrouw dan overdag draagt. Want het is nergens voor nodig dat ze naar buiten gaat. Ze heeft dan er ook nooit schoenen bij aan. Alleen een huispak is alles wat ze nodig heeft, in dat pak zwiert en stoft ze met blij gemoed door haar huisje in afwachting van haar man.

Het elastiekje van de broek van het huispak is zeer ruim. En eronder draagt ze niks, waarom zou ze? Met één pinkbeweging trek je die huispakbroek zo naar beneden. Een vrouw die een huispak draagt verzet zich hier natuurlijk niet tegen, gewillig gaat ze door haar knieen in afwachting wat er komen gaat.

Dan zit zo'n vrouw in haar huispakje een beetje op de leuning van de bank te rijen, in geile verveeldheid, te wachten tot haar man thuiskomt. Een duidelijke muskusgeur nabij haar kruis. En dan bel ik daar aan om namens het leger iets te vragen of op te dragen, waarvoor ik even binnen moet komen. Dat vrouwtje holt natuurlijk de keuken in om koffie voor mij te zetten en gaat dan naast me op de bank geïnteresseerd zitten te luisteren naar wat ik allemaal te vertellen heb.

Tijdens het praten weet ik dat zij weet dat ik weet dat ik op ieder moment dat mij geschikt lijk me naar haar toe kan buigen, haar huispakbroek weg kan trekken en haar kan nemen. Ze verzet zich daar niet tegen, ze is volkomen willoos. Als de penetratie plaatsvindt zal ze haar benen om mijn rug klemmen en met een holle blik enkel oe-oe-oe-geluidjes uitstoten. Al snel daarna vertrek ik, mijn zaad vormt een donkere plek op haar huispak.
The End Times are wild
pi_76744655
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee, dat ben ik niet. Omdat 99% van de fokker, sexverslaafde alcoholisten zijn ben ik het nog niet. Pfoe gelukkig ik moet er niet aan denken , om één zo'n slok bier naar binnen te werken of 10 piemels te hebben. Bah ..sex
Nee, je bent beter af in een sekte waar mannen vrouwen slaan.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:58:31 #37
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_76744658
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

Nou waar ik woon, hebben alle volwassen mann het recht vrouwen een tik (er mag geen blauwe plek te zien zijn) te geven. Hier in ons dorp is het allemaal wat ouderwetser, maar veel en veek beter. We hebben geen één aidspatient of zo'n vies meisje met schimmelinfecties. Wij zijn allemaal schone maagden, en degene die dat niet zijn houden zich trouw aan één man.
Geloof ik niet. U bent een Neger.
Haast je langzaam.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:59:09 #38
206337 aychelle
pi_76744696
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Morrigan het volgende:
Ts wordt over een paar jaar ingeruild voor een jongere (knapper en strakker) versie.
nee hoor, ik ben zelf nog jong en als je een wat oudere partner neemt heeft ie groot genoegen met je! Ik ben trouwens echt superlief en geen kwade dame dus zal een goed leven krijgen. Zonder ziektes wat jullie wel hebben
pi_76744713
Je FoBo laat me een heel ander persoon zien dus ga lekker door met die onzin
Optimist tot in de kist
pi_76744773
Mensen die in nederland wonen en hier serieus op in gaan.

dinsdag 12 januari 2010 @ 23:01:05 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76744797
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef aychelle het volgende:

[..]

Een vrouw die echt de baas over je kan spelen is ook heel geil. Maar dat zijn er maar weinig.
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:02:18 #42
206337 aychelle
pi_76744859
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wel eens van gelijkwaardigheid gehoord? Ik heb niet zo veel met iemand "onder de duim houden" en waarom ik mijn geliefde zou willen slaan of haar voor me zou willen laten knielen begrijp ik ook niet.
waar wij wonen staan mannen toch duidelijk boven de vrouw. Maar geloof me dat is echt beter zo. Mijn zus heeft zich erg misdragen en haar lichaam gegeven aan vele jongens van buiten. Mensen zoals haar maken de nette vrouwen ten schande, en daarom is ze verbannen.
pi_76744920
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee hoor, ik ben zelf nog jong en als je een wat oudere partner neemt heeft ie groot genoegen met je! Ik ben trouwens echt superlief en geen kwade dame dus zal een goed leven krijgen. Zonder ziektes wat jullie wel hebben
Over 20 jaar ben je ingeruild voor een jongere schone dame. Zeker als je je kut en buik laat verlubberen door kinders te nemen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:03:53 #44
206337 aychelle
pi_76744948
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ik ook leuk vind is zo'n huispak. Dat lijkt a-erotisch, maar is het als je er over nadenkt toch wel!

Een soort pyama, die een vrouw dan overdag draagt. Want het is nergens voor nodig dat ze naar buiten gaat. Ze heeft dan er ook nooit schoenen bij aan. Alleen een huispak is alles wat ze nodig heeft, in dat pak zwiert en stoft ze met blij gemoed door haar huisje in afwachting van haar man.

[ afbeelding ]
Het elastiekje van de broek van het huispak is zeer ruim. En eronder draagt ze niks, waarom zou ze? Met één pinkbeweging trek je die huispakbroek zo naar beneden. Een vrouw die een huispak draagt verzet zich hier natuurlijk niet tegen, gewillig gaat ze door haar knieen in afwachting wat er komen gaat.

Dan zit zo'n vrouw in haar huispakje een beetje op de leuning van de bank te rijen, in geile verveeldheid, te wachten tot haar man thuiskomt. Een duidelijke muskusgeur nabij haar kruis. En dan bel ik daar aan om namens het leger iets te vragen of op te dragen, waarvoor ik even binnen moet komen. Dat vrouwtje holt natuurlijk de keuken in om koffie voor mij te zetten en gaat dan naast me op de bank geïnteresseerd zitten te luisteren naar wat ik allemaal te vertellen heb.

Tijdens het praten weet ik dat zij weet dat ik weet dat ik op ieder moment dat mij geschikt lijk me naar haar toe kan buigen, haar huispakbroek weg kan trekken en haar kan nemen. Ze verzet zich daar niet tegen, ze is volkomen willoos. Als de penetratie plaatsvindt zal ze haar benen om mijn rug klemmen en met een holle blik enkel oe-oe-oe-geluidjes uitstoten. Al snel daarna vertrek ik, mijn zaad vormt een donkere plek op haar huispak.

gatver, echt te ranzig. Waar zijn de kaarsen en rozenblaadjes in dit verhaal? Als ik ooit een man heb wil ik echt liefkozend genomen worden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:05:27 #45
206337 aychelle
pi_76745031
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef Elohim het volgende:

[..]

Geloof ik niet. U bent een Neger.
ja ik ben zwart ja, maar ik ben geadopteerd. Net als m'n zus. En er zijn erg weinig negers die aids hebben, maar bij elke zwart iemand die doodgaat op jongere leeftijf word gewoon gezegd dat ie aids had. Lekker makkelijk weet je
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:06:26 #46
206337 aychelle
pi_76745088
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een vrouw die echt de baas over je kan spelen is ook heel geil. Maar dat zijn er maar weinig.
voel je dan niet minder man? Willen mannen zich juist niet úberman voelen? Wees blij dat er nos zulke vrouwen als mij bestaan, die gewoon lekker slaafs zijn
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:07:04 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745123
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef aychelle het volgende:

[..]
gatver, echt te ranzig. Waar zijn de kaarsen en rozenblaadjes in dit verhaal? Als ik ooit een man heb wil ik echt liefkozend genomen worden
Hoezo ranzig? Ik vind het allemaal nog vrij hygienisch er aan toe gaan? Maar goed, dit was een verhaaltje over een huisvrouwtje dat ik zelf leuk vond.
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:07:55 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745163
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef aychelle het volgende:

[..]

voel je dan niet minder man? Willen mannen zich juist niet úberman voelen? Wees blij dat er nos zulke vrouwen als mij bestaan, die gewoon lekker slaafs zijn
Het heeft allemaal zijn eigen charme.
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:08:26 #49
206337 aychelle
pi_76745193
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Over 20 jaar ben je ingeruild voor een jongere schone dame. Zeker als je je kut en buik laat verlubberen door kinders te nemen.
daar heb je binnensport voor, en de naald en draad
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:09:05 #50
206337 aychelle
pi_76745234
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo ranzig? Ik vind het allemaal nog vrij hygienisch er aan toe gaan? Maar goed, dit was een verhaaltje over een huisvrouwtje dat ik zelf leuk vond.
sex moet niet vies zijn, maar liefkozend romantisch. alsof het elke keer de eerste keer is
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:10:02 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745276
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

sex moet niet vies zijn, maar liefkozend romantisch. alsof het elke keer de eerste keer is
Vind je het gek dat wanneer jij over slaafse huisvrouwtjes begint, ik een beetje kinky-gedachten krijg?
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:10:13 #52
206337 aychelle
pi_76745284
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het heeft allemaal zijn eigen charme.
ik kan je met zekerheid zeggen dat een meerderheid van de man de baas willen zijn, in plaats van slaafs.

En allebij gelijkwaardig gaat niet samen in een relatie. Er moet iemand aan het roer staan, en de ander in de hut
pi_76745290
Omdat mannen na al die eeuwen het zat zijn altijd maar voor die uitdijende huisvrouwen te moeten zorgen.
Doe mij maar een vrouw die meer ambities heeft dan huisvrouw zijn en alles maar slaafs doet voor haar man
Ben blij dat de meeste dames er anders over denken.
En de huisvrouwtjes zijn ook potentiele slachtoffers van Milflovers.
Dat wil je toch niet als vrouw hebben
pi_76745322
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik kan je met zekerheid zeggen dat een meerderheid van de man de baas willen zijn, in plaats van slaafs.

En allebij gelijkwaardig gaat niet samen in een relatie. Er moet iemand aan het roer staan, en de ander in de hut
Bullshit
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:11:29 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745349
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

Behalve veel mannen die in het echte leven al de baas zijn.
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:11:51 #56
206337 aychelle
pi_76745364
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vind je het gek dat wanneer jij over slaafse huisvrouwtjes begint, ik een beetje kinky-gedachten krijg?
maar dat mag ook. Als ik huisvrouw ben, ga ik overdag lekker aan het werk, en savonds in bed nog een keer. En dat allemaal om mijn man te plezieren! Ik doe alles voor de man .. ik vind mannen ge-we-ldig
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:13:00 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745426
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef MilfLover het volgende:

[..]

Bullshit
Ik geloof dat er in een relatie wel gelijkwaardigheid mogelijk is, en in bed ook. Ik vind het alleen wel een beetje saai.
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:13:10 #58
206337 aychelle
pi_76745434
quote:
Omdat mannen na al die eeuwen het zat zijn altijd maar voor die uitdijende huisvrouwen te moeten zorgen.
Doe mij maar een vrouw die meer ambities heeft dan huisvrouw zijn en alles maar slaafs doet voor haar man
Ben blij dat de meeste dames er anders over denken.
En de huisvrouwtjes zijn ook potentiele slachtoffers van Milflovers.
Dat wil je toch niet als vrouw hebben
ik ben nog lang geen milf! Waar ik woon wonen hele mooie jonge vrouwen die er niet uitgezakt en lelijk uitzien. En die gaan meestal met oudere rijkere mannen. Ik dus ook, ik denk ook dat een oudere rijke man word uitgekozen voor mij, ik ben benieuwd
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:14:09 #59
206337 aychelle
pi_76745488
quote:

[..]

Bullshit
als ik een man was, zou ik een god willen zijn die alles bepaalde. En dat mijn vrouw alles deed wat ik wilde, daarom weet ik hoe ik me moet gedragen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:15:14 #60
206337 aychelle
pi_76745544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik geloof dat er in een relatie wel gelijkwaardigheid mogelijk is, en in bed ook. Ik vind het alleen wel een beetje saai.
dat wil niet zeggen dat je bij ons in het dorp geen speeltjes, leer en zweepjes aan de slag komen
En de man hoeft niet persee bovenop, maar die moet wel tevreden gaan slapen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:16:12 #61
206337 aychelle
pi_76745592
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Behalve veel mannen die in het echte leven al de baas zijn.
dat zijn mannen die ''denken'' baas te zijn. Maar ondertussen zijn hun vrouwen het zat en gaan ze vreemd. En op vreemdgaan staan in ons dorp aardig hoge straffen. (alleen als de vrouw vreemd gaat)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:16:39 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745622
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef aychelle het volgende:

[..]

dat wil niet zeggen dat je bij ons in het dorp geen speeltjes, leer en zweepjes aan de slag komen
En de man hoeft niet persee bovenop, maar die moet wel tevreden gaan slapen
Maar over wat voor dorp heb je het nu? Een Nederlands dorp of een dorp in Afrika? En hoezo is dat jouw dorp, je woon toch in Nederland?
The End Times are wild
pi_76745651
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

als ik een man was, zou ik een god willen zijn die alles bepaalde. En dat mijn vrouw alles deed wat ik wilde, daarom weet ik hoe ik me moet gedragen
Ik zeg je wel in de slaapkamer wat je moet doen. Maar verder niet...
pi_76745704
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik geloof zeker in gelijkwaardigheid.
En saai? Dat is al je vrouw alles doet wat je zegt.
pi_76745744
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken!
pi_76745762
In elk topic waar ook maar iets gerings over negers of allochonen wordt gepost, ben je meteen overmatig irritant aanwezig om met de racisme-jokers te strooien. En dan kom je dan met zo'n topic als dit, waaruit blijkt dat je een wel héél erg conservatief / primitief, kleinerend en discriminerend ideaalbeeld over vrouwen in het algemeen hebt. Ben jij normaal niet de eerste de beste die vindt dat iedereen gelijk is en een gelijke behandeling moet kunnen genieten? Dit moet wel een troll zijn, al dan niet een hele slechte. Zo niet, dan ben je gewoon een ongelooflijk hypocriete kutuser, TS.

Geef mij maar fijn een geëmancipeerde, intelligente vrouw die haar eigen boontjes kan doppen, zelf ook voor haar inkomen kan zorgen en voor haar zelf opkomt. In plaats van zo'n scharminkel dat het overal zonder blikken of blozen mee eens is en de rest van haar schijngelukkige leven achter het aanrecht wilt doorbrengen. Het is 2009 2010 hoor.
pi_76745785
dat dit kan in Nederland

TS doe effe normaal

of je bent een trol of niet goed bij je hoofd
pi_76745813
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef aychelle het volgende:

[..]

dat zijn mannen die ''denken'' baas te zijn. Maar ondertussen zijn hun vrouwen het zat en gaan ze vreemd. En op vreemdgaan staan in ons dorp aardig hoge straffen. (alleen als de vrouw vreemd gaat)
Wat voor straffen dan?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:21:10 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745828
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef MilfLover het volgende:

[..]

Ik geloof zeker in gelijkwaardigheid.
En saai? Dat is al je vrouw alles doet wat je zegt.
Natuurlijk is dat niet saai, het is juist een leuk spelletje. Net zoals in dat stukje over een huispak dat ik hier getikt heb. Dat is toch niet saai? Zo'n vrouw die volkomen willoos is en geil, die je in haar eigen huis, in het bed dat ze met haar man deelt, zomaar kunt nemen, daarop vertrekken, enkel je zaad achterlatend?
The End Times are wild
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:21:26 #70
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76745839
quote:

[..]

Het wordt zo slecht betaald
Maar anderzijds het zou een oplossing zijn voor het banentekort...
en voor de onopgevoedde kids, en eh voor mannen die zich minderwaardig voelen omdat hun vrouw meer verdiend dan zij...

Ja er zit best wat in toch?
WHY NOT?
De vrouw die liefdevol de kinderen opvangt als zij uit school komen en hun verhaal kwijt willen, en thee heeft gezet op een echt brandend theelichtje! Jawel en natuurlijk met een kaakje erbij.
Kinderen krijgen zo nog het idee thuis te komen waar iemand nog op ze wacht!
Heel goed voor hun zelfvertrouwen, niets mis mee .
Hierna gaat de vrouw zich omkleden in een sexbom en staat geurend naar de dure parfum die zij kreeg van haar man met kerst, voor de deur te wachten op haar man.
Als hij komt aanrijden, springt zij juichend in de lucht en springt hem om zijn nek.
De hond brengt de sloffen en de krant, de kindertjes scharen om paps heen om naar elkaar te luisteren. Paps doet inmiddels de open haard aan, en het is tijd voor warme chocolademelk voor de kinderen en voor paps een kop koffie, en mams neemt na een dag sherry in de keuken, maar een lekker kopje thee.
Hierna dekken de kindertjes eensgezind de tafel, en moeders legt het gebraad uit de oven op tafel, die vader mag aansnijden uiteraard.

JA...gewoonweg vol uit een JA!
Dit moet mogen anno 2010~waarom niet?
weemoedig kijkt nu
Snollebolt
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:22:10 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76745873
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Tuvai.net het volgende: Het is 2009 hoor.
The End Times are wild
pi_76745900
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb dat elk jaar weer. Macht der gewoonte en zo jeweetzelluf.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:23:33 #73
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76745927
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik ben nog lang geen milf! Waar ik woon wonen hele mooie jonge vrouwen die er niet uitgezakt en lelijk uitzien. En die gaan meestal met oudere rijkere mannen. Ik dus ook, ik denk ook dat een oudere rijke man word uitgekozen voor mij, ik ben benieuwd
Welluk dorrup isss dat
Snollebolt
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:24:32 #74
206337 aychelle
pi_76745973
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar over wat voor dorp heb je het nu? Een Nederlands dorp of een dorp in Afrika? En hoezo is dat jouw dorp, je woon toch in Nederland?
een afgelegen dorp in nederland. We hebben allemaal hetzelfde geloof en leven wat ouderwetser. Een soort van sekte-achtige iets
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:25:32 #75
206337 aychelle
pi_76746034
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef MilfLover het volgende:

[..]

Ik zeg je wel in de slaapkamer wat je moet doen. Maar verder niet...
de vrouw is nog niet zo ver ontwikkeld om zelf haar besluiten te nemen. Daar is de man voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')