Vind je het gek dat wanneer jij over slaafse huisvrouwtjes begint, ik een beetje kinky-gedachten krijg?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
sex moet niet vies zijn, maar liefkozend romantisch. alsof het elke keer de eerste keer is
ik kan je met zekerheid zeggen dat een meerderheid van de man de baas willen zijn, in plaats van slaafs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het heeft allemaal zijn eigen charme.
Bullshitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan je met zekerheid zeggen dat een meerderheid van de man de baas willen zijn, in plaats van slaafs.
En allebij gelijkwaardig gaat niet samen in een relatie. Er moet iemand aan het roer staan, en de ander in de hut
Behalve veel mannen die in het echte leven al de baas zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan je met zekerheid zeggen dat een meerderheid van de man de baas willen zijn, in plaats van slaafs.
maar dat mag ook. Als ik huisvrouw ben, ga ik overdag lekker aan het werk, en savonds in bed nog een keer. En dat allemaal om mijn man te plezieren!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind je het gek dat wanneer jij over slaafse huisvrouwtjes begint, ik een beetje kinky-gedachten krijg?
Ik geloof dat er in een relatie wel gelijkwaardigheid mogelijk is, en in bed ook. Ik vind het alleen wel een beetje saai.quote:
ik ben nog lang geen milf! Waar ik woon wonen hele mooie jonge vrouwen die er niet uitgezakt en lelijk uitzien. En die gaan meestal met oudere rijkere mannen. Ik dus ook, ik denk ook dat een oudere rijke man word uitgekozen voor mij, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef MilfLover het volgende:
Omdat mannen na al die eeuwen het zat zijn altijd maar voor die uitdijende huisvrouwen te moeten zorgen.![]()
Doe mij maar een vrouw die meer ambities heeft dan huisvrouw zijn en alles maar slaafs doet voor haar man![]()
Ben blij dat de meeste dames er anders over denken.
En de huisvrouwtjes zijn ook potentiele slachtoffers van Milflovers.![]()
Dat wil je toch niet als vrouw hebben
als ik een man was, zou ik een god willen zijn die alles bepaalde. En dat mijn vrouw alles deed wat ik wilde, daarom weet ik hoe ik me moet gedragenquote:
dat wil niet zeggen dat je bij ons in het dorp geen speeltjes, leer en zweepjes aan de slag komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in een relatie wel gelijkwaardigheid mogelijk is, en in bed ook. Ik vind het alleen wel een beetje saai.
dat zijn mannen die ''denken'' baas te zijn. Maar ondertussen zijn hun vrouwen het zat en gaan ze vreemd. En op vreemdgaan staan in ons dorp aardig hoge straffen. (alleen als de vrouw vreemd gaat)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Behalve veel mannen die in het echte leven al de baas zijn.
Maar over wat voor dorp heb je het nu? Een Nederlands dorp of een dorp in Afrika? En hoezo is dat jouw dorp, je woon toch in Nederland?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat je bij ons in het dorp geen speeltjes, leer en zweepjes aan de slag komen![]()
En de man hoeft niet persee bovenop, maar die moet wel tevreden gaan slapen
Ik zeg je wel in de slaapkamer wat je moet doen. Maar verder niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
als ik een man was, zou ik een god willen zijn die alles bepaalde. En dat mijn vrouw alles deed wat ik wilde, daarom weet ik hoe ik me moet gedragen
Ik geloof zeker in gelijkwaardigheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in een relatie wel gelijkwaardigheid mogelijk is, en in bed ook. Ik vind het alleen wel een beetje saai.
Moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
sex moet niet vies zijn, maar liefkozend romantisch. alsof het elke keer de eerste keer is
Wat voor straffen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat zijn mannen die ''denken'' baas te zijn. Maar ondertussen zijn hun vrouwen het zat en gaan ze vreemd. En op vreemdgaan staan in ons dorp aardig hoge straffen. (alleen als de vrouw vreemd gaat)
Natuurlijk is dat niet saai, het is juist een leuk spelletje. Net zoals in dat stukje over een huispak dat ik hier getikt heb. Dat is toch niet saai? Zo'n vrouw die volkomen willoos is en geil, die je in haar eigen huis, in het bed dat ze met haar man deelt, zomaar kunt nemen, daarop vertrekken, enkel je zaad achterlatend?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ik geloof zeker in gelijkwaardigheid.
En saai? Dat is al je vrouw alles doet wat je zegt.
Het wordt zo slecht betaaldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
Wat er mis is met de huisvrouw zijn, waarom word er zo op neer gekeken het valt gewoon onder de ''beroepen''
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Tuvai.net het volgende: Het is 2009 hoor.
Welluk dorrup isss datquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben nog lang geen milf! Waar ik woon wonen hele mooie jonge vrouwen die er niet uitgezakt en lelijk uitzien. En die gaan meestal met oudere rijkere mannen. Ik dus ook, ik denk ook dat een oudere rijke man word uitgekozen voor mij, ik ben benieuwd
een afgelegen dorp in nederland. We hebben allemaal hetzelfde geloof en leven wat ouderwetser. Een soort van sekte-achtige ietsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar over wat voor dorp heb je het nu? Een Nederlands dorp of een dorp in Afrika? En hoezo is dat jouw dorp, je woon toch in Nederland?
de vrouw is nog niet zo ver ontwikkeld om zelf haar besluiten te nemen. Daar is de man voorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ik zeg je wel in de slaapkamer wat je moet doen. Maar verder niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |