Mooi... dat is te doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal minder dan 10 minuten zijn, gok ik.
Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstandquote:
Met die optie kwam een collega van me ook al... ik ben niet zo helderdenkend vandaagquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het bijna steenworp afstand. Stelt niets voor qua afstand. Ws kan je het via Google Maps ook wel zien dat het qua afstand weinig voorstelt
haha, kan gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die optie kwam een collega van me ook al... ik ben niet zo helderdenkend vandaag
Iedere keer is te veelquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef 3FMaster het volgende:
Hoevaak is nu al Heineken voorbij gekomen?
Politiek is het mooiste toneelspelletje wat er bestaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
Borisz, ik zag dat jij into politiek zit: gaat het kabinet vallen () ?
Soms is politiek wel leuk, maar soms ook retesaaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Politiek is het mooiste toneelspelletje wat er bestaat. Kans is wel groter geworden, als Balkie het niet zo scherp had gespeeld gister was er niets aan de hand geweest.
In maart mag je sowieso naar de stembusquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Soms is politiek wel leuk, maar soms ook retesaai. Maar wel leuk dat als het kabinet zou vallen. Ben ik net 18, kan ik gelijk stemmen. Maar het zal waarschijnlijk wel met een Frits Sisser aflopen...
En dan straks in april/mei mischien dus nog een keer weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
In maart mag je sowieso naar de stembus.
Maart 2011 mag je nog een keerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan straks in april/mei mischien dus nog een keer weerdubbel winst als je net 18 bent geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |