Joh, het is Paul. Als je hem negeert, gaat ie vanzelf weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god kunnen ze jou niet gewoon een ban geven met al die kuttopics die je opent.... ik ben het echt kotsbeu ondertussen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, het is Paul. Als je hem negeert, gaat ie vanzelf weg.
Jawelquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, Paul!
INXS
Is NOFX - Don't call me white uit de zeroetiesquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef Sersjee het volgende:
Zo. M'n Zeroes Top 10 lijstje is af.
[..]
Nope, uit 1994.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef TheZapster het volgende:
Is NOFX - Don't call me white uit de zeroeties
Ik dacht al.Ik heb hem op een Punk o'rama cd uit de jaren 90 staan.Zal wel opnieuw uitgebracht zijn of zo?quote:
Ik ben het gewoon eens over 3 platen met Sersjeequote:* NOFX - DON'T CALL ME WHITE
* GOTYE - LEARNALILGIVINANLOVIN
* LADYTRON - DESTROY EVERYTHING YOU TOUCH
* LCD SOUNDSYSTEM - TRIBULATIONS
* MAXIMO PARK - APPLY SOME PRESSURE
* MO SOLID GOLD - PERSONAL SAVIOUR
* MODEST MOUSE - DASHBOARD
* OCEAN COLOUR SCENE - FREE MY NAME
* PIXIES - DEBASER
* T. RAUMSCHMIERE - MONSTERTRUCK DRIVER
Nikkiquote:
Ik zie in 1 oogopslag al twee nummers die sowieso niet uit de zeroes komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef TheZapster het volgende:
Mijn Zeroes Top10 dan maar.
[..]
Ik ben het gewoon eens over 3 platen met Sersjee
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zie in 1 oogopslag al twee nummers die sowieso niet uit de zeroes komen
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergisquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergis
'Debaser' is een single van Pixies. Het is het openingsnummer van het album Doolittle uit 1989. Hoewel het in 1989 al op album stond, werd het pas in 1997 uitgegeven als single om het compilatiealbum Death to the Pixies te promoten. De Pixies waren toen al een tijd uit elkaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En wat te denken van Debaser van de Pixies? Uit de 80's als ik me niet vergis
Je vraagt je af wie daar die lijst heeft samengesteldquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
'Debaser' is een single van Pixies. Het is het openingsnummer van het album Doolittle uit 1989. Hoewel het in 1989 al op album stond, werd het pas in 1997 uitgegeven als single om het compilatiealbum Death to the Pixies te promoten. De Pixies waren toen al een tijd uit elkaar.
kortom nimmer een zeroes nummer
1994 zelfsquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NOFX - DON'T CALL ME WHITE 1997
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik kom niet op de sitequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:17 schreef ScottTracy het volgende:
Jongens stem nog effe snel op Mama Said Knock You Out voor de canon.
Ben ik er eindelijk hebben ze em dichtgegooidquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
ik kom niet op de sitemaar ik zou toch niet die stemmen.
GoedeMIDDAGquote:
Hij heeft het al gehaald met 23%, poll is geslotenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
ik kom niet op de sitemaar ik zou toch niet die stemmen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
Ok, ik ben om: na Last.fm heb ik sinds vandaag ook Twitter.
Wat heb je een mooie naam!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:37 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie naam!
Als we niet iemand in de omgeving hadden met die naam had Rienk misschien wel zo geheten!![]()
En![]()
Ik ben die MH eigenlijk al zat
Da's de schuld van de 101-uitzending van Giel. Die gebruiken hetzelfde audio-kanaal, en vergeten die weleens open te zetten.quote:
Dat is Lex Uiting toch? Als Boris goed geluisterd had dan had hij hem moeten herkennen. Ze kennen elkaar volgens mij van 'vroeger'quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Paul het volgende:
HAHAHAHhij was weer leuk
Wie doet dat eigenlijk? IS dat nou Jelmer die zogenaamd van rtl boulevard is?
Klopt, Lex van Vara TV Privé.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is Lex Uiting toch? Als Boris goed geluisterd had dan had hij hem moeten herkennen. Ze kennen elkaar volgens mij van 'vroeger'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |