quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Paul het volgende:
Ohnee Veenstra komt eraan, snel naar Kicken
Ondertussen had ik al wat eerder een fantopic gemaakt over mijn held Patrick Kickenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch, als dat inderdaad je voorkeur is dan weet ik dat jou overtuigen zinloos is. Doe m de groeten!
TS is gayquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:55 schreef Rekkie het volgende:
Samenvatting?
Giel begint me te vervelen, Timur is mijn grote 3fm held in 2010quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En TS heeft niet meer met Chiel.
Arme Timurquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel begint me te vervelen, Timur is mijn grote 3fm held in 2010
Ik ben laatst bij de grote Timur Timur show en Ramon de stagair HALLO NEDERLAND in de show geweest, jawel, ik zal het vandaag wel uploadenquote:
Die Ramon is volgens mij ook al meer dan een jaar stagiairquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij de grote Timur Timur show en Ramon de stagair HALLO NEDERLAND in de show geweest, jawel, ik zal het vandaag wel uploaden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die Ramon is volgens mij ook al meer dan een jaar stagiair
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij de grote Timur Timur show en Ramon de stagair HALLO NEDERLAND in de show geweest, jawel, ik zal het vandaag wel uploaden
Waarom? Omdat hij alles van FOK! haalt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel begint me te vervelen, Timur is mijn grote 3fm held in 2010
Nee zijn show is gewoon grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij alles van FOK! haalt?
Nep of niet, de lol is er natuurlijk allang vanafquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef Paul het volgende:
[..]idd volgens mij is het nep, die Monique Smit bij Gerard Ekdom zou toch ook stagair zijn
Ramon is tof jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nep of niet, de lol is er natuurlijk allang vanaf
Bel hem zaterdag op, hij neemt de telefoon op bij de Timur show kan je het vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb het over de stagiair actzijn tofheid staat niet ter discussie
Dan ben ik er nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Bel hem zaterdag op, hij neemt de telefoon op bij de Timur show kan je het vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |