er wordt ook best om gelachenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
Grappig overigens hoe Wilders vrijwel direct liet optekenen dat het kabinet zijn biezen moet pakken. Dat terwijl hij zelf toegaf nog maar drie pagina's van het rapport te hebben gelezen. Zielig figuur.
Dan heb je er eigenlijk nog meer nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef rubbereend het volgende:prachtig hoe Pechtold ook verzoekt om 3 handtekeningen onder de brief zodat ze zeker weten dat het een brief van het hele kabinet is
Stookt alleen maar haat, tja meer kan je ook niet verwachten van hem hequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
Grappig overigens hoe Wilders vrijwel direct liet optekenen dat het kabinet zijn biezen moet pakken. Dat terwijl hij zelf toegaf nog maar drie pagina's van het rapport te hebben gelezen. Zielig figuur.
Nu ben ik het in zekere zin wel met Wilders eens. Balkenende heeft op verschillende punten duidelijk gefaald. Maar van een politicus mag je verwachten dat die met een ietwat gefundeerde uitspraak op de proppen komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stookt alleen maar haat, tja meer kan je ook niet verwachten van hem heWat een ellende...
VVD en CDA, die zijn samen met wat, 45 zetels in de peilingen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef RechtseRukker het volgende:
Twiiter
Ineke van Gent ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 15:18
Nou gaat Wilders de crisis afwenden? Met zijn "dreigement" dat hij een kabinet van VVD en CDA gaat gedogen na de val? PvdAers zijn in paniek
Met z'n 9 zetels ipv de 33 van de PvdA?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef RechtseRukker het volgende:
Twiiter
Ineke van Gent ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 15:18
Nou gaat Wilders de crisis afwenden? Met zijn "dreigement" dat hij een kabinet van VVD en CDA gaat gedogen na de val? PvdAers zijn in paniek
Het is dan ook op basis van de vorige verkiezingen. Maar volgens mij is zoiets onmogelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
VVD en CDA, die zijn samen met wat, 45 zetels in de peilingen?
Nee, ik dacht ook dat de VVD dan ook daadwerkelijk IN het kabinet had moeten zitten. Dan worden er een paar ministers vervangen en ga je verder. maar helemaal zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook op basis van de vorige verkiezingen. Maar volgens mij is zoiets onmogelijk.
Peil.nl geeft ze samen 75 zetels op 10/1quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook op basis van de vorige verkiezingen. Maar volgens mij is zoiets onmogelijk.
Wildersquote:
Dan worden de volgende verkiezingen een tweestrijd tussen CDA en PVV. Want PVV blijft buiten het kabinet en kan blijven roeptoeteren. Verschrikkelijk. Het einde van linksquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef RechtseRukker het volgende:
ik zou de tent meteen laten ploffen als ik de PvdA was CDA/VVD/CU/PVV> 75 zetels
ChristenUnie heeft electoraal gewin bij dit kabinetquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom die kleine christelijke partijtjes altijd zo braaf met het CDA meeknikken. Hebben die lui geen eigen principes?
tuurlijk niet, de PVV steunt dan het beleid, dan staan ze volgend jaar mei weer op 3 zetels, laat Wilders eerst maar uileggen waarom hij de lafaard Balkenende gedoogdquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan worden de volgende verkiezingen een tweestrijd tussen CDA en PVV. Want PVV blijft buiten het kabinet en kan blijven roeptoeteren. Verschrikkelijk. Het einde van links
Ik vind dit wel een mooi stukje. Ben wel benieuwd wie die ambtenaren precies zijn geweest.quote:“De Hoop Scheffer overlegde begin augustus 2002 […] met zijn ambtenaren over het dossier Irak. Uit dit overleg zijn de beleidslijnen voortgevloeid die hun plaats hebben gevonden in de eerste brief van de minister aan de Tweede Kamer […]. Noch de Ministerraad, noch minister-president Balkenende of minister Korthals van Defensie is vooraf over de inhoud van deze brief geraadpleegd. De brief werd de basis voor het regeringsbeleid […].” Conclusie 5, p,. 425.
Dat doen ze niet. Ze zijn op ethische kwesties wat principieeler en op economische kwesties kiezen ze ook een eigen weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom die kleine christelijke partijtjes altijd zo braaf met het CDA meeknikken. Hebben die lui geen eigen principes?
PVV kan lekker vrijuit blijven bleren over de AOW hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
tuurlijk niet, de PVV steunt dan het beleid, dan staan ze volgend jaar mei weer op 3 zetels, laat Wilders eerst maar uileggen waarom hij de lafaard Balkenende gedoogd
Nouja een afbrokkelend CDA kan gustig voor ze zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
ChristenUnie heeft electoraal gewin bij dit kabinet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |