quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zij mij denk ik
[..]
nee.. als er iemand: 'Willem II, stoere kerels' gaat zingen
ja, sommige snappen het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef jna het volgende:
[..]vrouwen
hoewel er best veel vrouwen bij Ajax zitten
ze komt uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, sommige snappen het wel.
Ach, ik vind het al leuk dat ze dit met me wil doen. Voetbal interesseert dr niets, maar voor mij wil ze dan wel mee.
jup..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze komt uittilburg?
Goeie TT trouwens
stiekem lig ik al in bed
Ik ookquote:
foto foto foto!!quote:
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.quote:
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.
Gelukkig is de reeshof niet zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
Zzup?quote:
ja dus.. als ze aan de andere kant van Tilburg woont is de kans dat ze in dezelfde supermarkt shopt niet zo groot he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is de reeshof niet zo groot
Ben heerlijk aan het gamenquote:
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
uhm.. een aantal wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!![]()
* L.no slaat zichzelf
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vroeg naar bed gaan is voor mietjes
Psies, echte mannen rijden door.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:
agree with bothquote:
vroeg opstaan is kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
inderdaad. En aangezien ik dat wel moet. Ook maar eens proberen om vroeg naar bed te gaan.quote:
Nee gekquote:
Fijn hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Stomme Windows zeur toch niet steeds. Als ik zeg later, dat bedoel ik ook later.
Kom dan niet om de zoveel tijd vragen of je nu al opnieuw mag gaan opstarten.
Ik ken leukere dingen.quote:
Met vroeg naar bed gaan heb ik ook nog steeds problemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. En aangezien ik dat wel moet. Ook maar eens proberen om vroeg naar bed te gaan.
Zoveel tijd kost het ook weer niet, maar het komt altijd op een moment dat het niet uitkomtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken leukere dingen.![]()
Maar ik denk dat ik er toch maar aan toe ga geven.
en dat.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het ook weer niet, maar het komt altijd op een moment dat het niet uitkomt
maar het laat maken.. en dan vroeg opstaan, trok ik vroeger wat gemakkelijker.quote:
Ik heb nu al een chronisch slaaptekort.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar het laat maken.. en dan vroeg opstaan, trok ik vroeger wat gemakkelijker.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
Het Rotax V60 blok:
[ afbeelding ]
*fapfapfap*
post 'em dan niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zoekt je eigen motorblok maar! Smerig mannetje!
Als jij een foto van je vriendin post ga ik er toch ook niet op rukkenquote:
Dat is wel heel hypothetisch hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij een foto van je vriendin post ga ik er toch ook niet op rukken.
Alsof ik foto's van mijn vriendin op internet zou gaan posten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij een foto van je vriendin post ga ik er toch ook niet op rukken. We zijn bootje niet
.
Ik weet nog een andere opmerkingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel heel hypothetisch hoor
Sorry Luc
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
Het Rotax V60 blok:
[ afbeelding ]
*fapfapfap*
Ja, anders geloven we je nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ik foto's van mijn vriendin op internet zou gaan posten?
Eh, tot 4 januari ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar idz, fijne vakantie gehad? Dat had je toch?
En daar zou ik mee zitten, omdat...?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, anders geloven we je nooit.
Sorry luc.
Omdat het een grapje wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar zou ik mee zitten, omdat...?
Niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ik foto's van mijn vriendin op internet zou gaan posten?
Maar je bent toch niet alweer zolang terug hier?quote:
Ik post niet eens foto's van mezelf.quote:
Dat moet ie eerst een vriendin hebben...quote:
Alvast veel succesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef JuiceJuice het volgende:
Woei. Ik mag op 1 februari ook beginnen met mijn afstuderen. Vandaag een GO gehad van de opdrachtgever. Nu school nog
detailsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat moet ie eerst een vriendin hebben...
Gast, houd je kop dan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij een foto van je vriendin post ga ik er toch ook niet op rukken. We zijn bootje niet
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, houd je kop dan!
Niemand weet dat jij foto's van L.no hebt..
Weetje hoe nieuwsgierig ik word als hij dat wél heeft?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat moet ie eerst een vriendin hebben...
welk bedrijf!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef JuiceJuice het volgende:
Woei. Ik mag op 1 februari ook beginnen met mijn afstuderen. Vandaag een GO gehad van de opdrachtgever. Nu school nog
Wut?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, houd je kop dan!
Niemand weet dat jij foto's van L.no hebt..
Want bezette mannen zijn knapper.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Weetje hoe nieuwsgierig ik word als hij dat wél heeft?
Huh wat? Niets..quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want bezette mannen zijn knapper.
Jawel hoor, alleen zondag en maandag niet. Post wel wat minder tho', ik heb zowaar een leven remember.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet alweer zolang terug hier?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk hadi k het over je toekomstige vriendin, maargoed, je hebt wel gelijk.
Haha ja en alle lelijke mensen zijn vrijgezel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want bezette mannen zijn knapper.
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha ja en alle lelijke mensen zijn vrijgezel?
Jij bracht het ter sprakequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja jonge kut, bedankt hè. Nu is L.no ook al boos!
Ik had 't over rukken op foto's van andermans vriendin en dan kom jij aanzetten met foto's van L.no. Nu niet mij de schuld gaan gevenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat had ik niet bevestigd willen hebben
Nah, veel homo's zijn ook knapper terwijl er genoeg vrijgezel zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
milou... zag ik nou in het HU topic dat jij op de dagopvang aan de Padualaan in Utrecht zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, veel homo's zijn ook knapper terwijl er genoeg vrijgezel zijn.
Ja, maar dit komt er wel heel negatief uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
milou... zag ik nou in het HU topic dat jij op de dagopvang aan de Padualaan in Utrecht zit?
Ik lul maar wat, maar dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat homo's knapper zijn dan de meeste vrijgezelle hetero's?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, maar dat bedoel ik ja.
ik ben er bijna klaar... vind het een beetje een beestenboel worden, zoveel studenten als er rondlopen, daarom noem ik het een dagopvang, zoveel als dat er zonder doel rondloopt...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar dit komt er wel heel negatief uit?
Omg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn die foto's van L.No geheim dan?
Zal ik ze maar van m'n server afhalen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Zit jij daar ook? Nou ik vond de hu proffesioneler dat de han. Heb op beide een dag meegelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben er bijna klaar... vind het een beetje een beestenboel worden, zoveel studenten als er rondlopen, daarom noem ik het een dagopvang, zoveel als dat er zonder doel rondloopt...!
Voor de mensen die de foto's van L.no hebben gekregen; graag je mond er over houden!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
stuur nog even de link voordat je dat doet...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal ik ze maar van m'n server afhalen?
Stuur het ook maar aan mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stuur nog even de link voordat je dat doet...!
Ik zit daar ook ja... 5de jaar (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zit jij daar ook? Nou ik vond de hu proffesioneler dat de han. Heb op beide een dag meegelopen.
Dat is op elke school joh, hier rijden ze ook de gehuurde planten naar binnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit daar ook ja... 5de jaar () IBMS... De Opendagen zijn 1 grote toneel voorstelling... de week ervoor word alles geboend alles schoon gemaakt en alles heul erg mooi gemaakt...
Zijn echt top foto'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor de mensen die de foto's van L.no hebben gekregen; graag je mond er over houden!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn echt top foto's![]()
Ik bewaar ze wel, ruilen voor de foto's van jouw vriendin als 't zover is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
wacht ff 30 minuten, dan zijn die filmpjes ook binnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal ik ze maar van m'n server afhalen?
Ik dacht dat jij op de uni watquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit daar ook ja... 5de jaar () IBMS... De Opendagen zijn 1 grote toneel voorstelling... de week ervoor word alles geboend alles schoon gemaakt en alles heul erg mooi gemaakt...
ik kijk wel even of ze voor jou geschikt zijn!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bewaar ze wel, ruilen voor de foto's van jouw vriendin als 't zover is.
ik was de afgelopen tijd maar 1 x per week op school. daarnaast woont mijn vriendin in Utrecht dus een goed excuus...! Daarnaast heb ik per de 24ste feb wel weer een kamer in Utrecht!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op de uni wat.. En jij reist elke dag op en meer vanuit groningen?
Ja, ik drink nog steeds geen bierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
(niet om, jou) als stage SC moeten we een keer een meet proberen te doen!
ik ook!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is op elke school joh, hier rijden ze ook de gehuurde planten naar binnen
Ik realiseer me trouwens net dat ik afgelopen vrijdag m'n laatste college ooit heb gehad
Oh oké vanuit groningen is het nog veel verder dan dat ik moetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was de afgelopen tijd maar 1 x per week op school. daarnaast woont mijn vriendin in Utrecht dus een goed excuus...! Daarnaast heb ik per de 24ste feb wel weer een kamer in Utrecht!
(niet om, jou) als stage SC moeten we een keer een meet proberen te doen!
dat kan dan welquote:
Waarom zouden mijn eigen foto's dat niet zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kijk wel even of ze voor jou geschikt zijn!
Er moest nog utrecht achter die zin staan. Anders krijgen we weer discussies waar het moet enzo!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oké vanuit groningen is het nog veel verder dan dat ik moet.. Ja zeg maar als je een keer op school bent.
kijk ik vind je nu al tof!quote:
weet ik veel, misschien zijn het blootfoto'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zouden mijn eigen foto's dat niet zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicccccccequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
KLOOTZAK! Nu gaat bootje me doodgooien met kuikens.
Ik ben nog een newbie die in de eerste zitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Er moest nog utrecht achter die zin staan. Anders krijgen we weer discussies waar het moet enzo!
in welk jaar zit je trouwens? want dat HU topic heb ik ook snel doorgebladerd op mijn gsm
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Dat hoor ik al bijna 2 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meet is heet een relwoord!
Meet?quote:
Dan klopt het nog nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heet is het.. Als ik mobiel zit maak ik snel fouten
MILOU HEEFT GEZOPEN EN KAN NIET MEER RECHT TYPEN!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heet is het.. Als ik mobiel zit maak ik snel fouten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
MILOU HEEFT GEZOPEN EN KAN NIET MEER RECHT TYPEN!
Jij zuipt heul nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij de eerste meet ook al, toen viel ik bijna over het tafeltje heen toen ik opstond
Ja. Wat dat betreft geen verschil tussen hooligans en kinderen. Als je er teveel in giet komen er problemen.quote:
Ik hap altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die hapt![]()
Nee, ik struikelde gewoon
Kan ze niet beter naar plekken gaan waar ze normaal bier schenken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef jna het volgende:
Zorg jij nou maar dat je op plekken komt waar ze dat schenken...
quote:
Ja moet ik wel kaartjes hebben swa...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je op plekken komt waar ze dat schenken...
Slim. Ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ze niet beter naar plekken gaan waar ze normaal bier schenken?
[..]
Ik kom op genoeg plekken waar ze normaal bier schenken hoor?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ze niet beter naar plekken gaan waar ze normaal bier schenken?
[..]
Moet je iemand lief aankijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja moet ik wel kaartjes hebben swa...
Nee, die vond ik vannacht rond half vier ergens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
Welke plaat Hou? Diegene die je niet kon vinden?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik begrijp chickies niet. Ik ga les nemen van pillie
Zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, die vond ik vannacht rond half vier ergens.
Eerlijk waar onwijs.
Schiphol Groupquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk bedrijf!of in iedergeval wat voor soort?
Ik heb een pakketje wat je ff voor me mee moet nemen en aan iemand anders achter de douane moet geven. Kan je dat ff voor me doen?quote:
Air traffic controller!quote:
Njet.quote:
NEWBIE ALERT!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben nog een newbie die in de eerste zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als student zijnde moet je soms bier drinken.![]()
![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik zal je nog eens een plaat gevenquote:
kijk aan! dat is toff! (H)quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet Schiphol Group![]()
Anders zou ik 'm slaan ja
Ik denk dat koffie rondbrengen dan al te veel risico is iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als stage![]()
Yes, what are you sinking about?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet Schiphol Group![]()
Anders zou ik 'm slaan ja
Whehe jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als stage![]()
Yes, what are you sinking about?
Zie je vanzelf welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een plaat geven
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]slaan...? jij? aaien misschien...
![]()
![]()
...quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NEWBIE ALERT!De fem is opzich wel leuk. Kantine is idd duur. Ik ben geen fan van de chipknip. En er is een enorm te kort aan computers op dinsdag en woensdags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
quote:
Zie je wel dat er geen verschil is met andere hogescholenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De fem is opzich wel leuk. Kantine is idd duur. Ik ben geen fan van de chipknip. En er is een enorm te kort aan computers op dinsdag en woensdags.
Geen 1 naam. 1quote:
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je wel dat er geen verschil is met andere hogescholen
?quote:
Laat maar, je gaat toch niks los latenquote:
dat is dus de reden waarom ik al 5 jaar lang iedere dag mijn laptopje mee naar de FEM neem, computers zijn altijd al een horror geweest...! En die Chipknip... ach... ik vind het wel handig...!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De fem is opzich wel leuk. Kantine is idd duur. Ik ben geen fan van de chipknip. En er is een enorm te kort aan computers op dinsdag en woensdags.
Johoooooquote:
Nee man, JNA moet nog wakker blijven om straks een paar tv's te jatten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Sorry man, dacht dat iedereen wel zou slapen
Door die sneeuw val ik niet zoveel opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee man, JNA moet nog wakker blijven om straks een paar tv's te jatten!
zolang je blijft glimlachen misschien...quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat maar, je gaat toch niks los laten
http://www.last.fm/music/Houniet
Check die Top Listener ouwe
nee, maar was me nog aan het aftrekken op die porsche foto's van deanquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef Houniet het volgende:
Ja zeg liggen jullie nou allemaal al in bed?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar was me nog aan het aftrekken op die porsche foto's van dean
warme melk...? ik ga zo naar je mix luisteren, wat moet ik verwachten? backstreet boys? Nsync?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Houniet het volgende:
.
Ik ga aan de warme melk, dan nog even een uurtje leren en dan slapen. 0615 wekkert.
Hehehehe, neequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
warme melk...? ik ga zo naar je mix luisteren, wat moet ik verwachten? backstreet boys? Nsync?
stop dan alsjeblieft met warme melk...? je bent toch geen homo...?!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehehe, nee.
Minimal, house, techno en trance. Vanalles dus.
Misschien is 'ie ziek. Dan mag het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop dan alsjeblieft met warme melk...? je bent toch geen homo...?!!!
zolang hij er Rum door doet...!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien is 'ie ziek. Dan mag het wel.
Een beetje!
De wat?quote:
quote:
Mja, 't schijnt dat je dat kan eten of zoquote:
wat voor alcoholist student ben jij nou?quote:
Mijn nieuwe mix manquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop dan alsjeblieft met warme melk...? je bent toch geen homo...?!!!
Ik zuip 30 ml per week, dat is genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, 't schijnt dat je dat kan eten of zo. Mij te gevaarlijk, ik begin er niet aan.
quote:
Oh kut, het is al laat hequote:
Het zal welquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kut, het is al laat heDie heb ik nog niet met een player (hihi) met scrobble functie geluisterd
quote:
man man man... wat een gezeur zo vroeg in de ochtend...quote:
serieus is iets wat ik overlaat aan piles en consortenquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:41 schreef jna het volgende:
Als ik een PI kon gebruiken had k er wel eenbijgezet hoor. Neem het niet te serieus
Kwam hem ook net tegenquote:
/samequote:Op woensdag 13 januari 2010 02:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik zag porno in de TT dus daar moest ik wel op klikken
Makkie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga slapen JNA, lukt het je in je eentje om dit topic nog even vol te maken vanacht?
Wtf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:58 schreef jna het volgende:
Nee, dat is teveel moeite. Ik ga die chick in m'n gedachte eens neerknallen met een verdovingsgeweer want ze blijft rondjes lopen.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Nu maar eens aan de slag
Ja, straks even uitvogelenquote:
quote:
Dat is echt retardedquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
vroeg naar bed is gelukt.
vroeg slapen niet. De buren gingen godsamme om kwart over 11 / half 12 lopen timmeren en boren!!!!!!!!!!
Mn surischijf wil een knuffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |