quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zij mij denk ik
[..]
nee.. als er iemand: 'Willem II, stoere kerels' gaat zingen
ja, sommige snappen het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef jna het volgende:
[..]vrouwen
hoewel er best veel vrouwen bij Ajax zitten
ze komt uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, sommige snappen het wel.
Ach, ik vind het al leuk dat ze dit met me wil doen. Voetbal interesseert dr niets, maar voor mij wil ze dan wel mee.
jup..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze komt uittilburg?
Goeie TT trouwens
stiekem lig ik al in bed
Ik ookquote:
foto foto foto!!quote:
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.quote:
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik of we in dezelfde supermarkt boodschappen doen etc.
Gelukkig is de reeshof niet zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
Zzup?quote:
ja dus.. als ze aan de andere kant van Tilburg woont is de kans dat ze in dezelfde supermarkt shopt niet zo groot he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is de reeshof niet zo groot
Ben heerlijk aan het gamenquote:
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze woont in de reeshof. En anders kan je op mijn hyves kijken. Zelfde username als hier
uhm.. een aantal wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait, ik had dus in al die tijd gewoon jouw hyves kunnen bekijken om de foto's van je vriendin te zien?!![]()
* L.no slaat zichzelf
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vroeg naar bed gaan is voor mietjes
Psies, echte mannen rijden door.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:
agree with bothquote:
vroeg opstaan is kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
inderdaad. En aangezien ik dat wel moet. Ook maar eens proberen om vroeg naar bed te gaan.quote:
Nee gekquote:
Fijn hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Stomme Windows zeur toch niet steeds. Als ik zeg later, dat bedoel ik ook later.
Kom dan niet om de zoveel tijd vragen of je nu al opnieuw mag gaan opstarten.
Ik ken leukere dingen.quote:
Met vroeg naar bed gaan heb ik ook nog steeds problemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. En aangezien ik dat wel moet. Ook maar eens proberen om vroeg naar bed te gaan.
Zoveel tijd kost het ook weer niet, maar het komt altijd op een moment dat het niet uitkomtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken leukere dingen.![]()
Maar ik denk dat ik er toch maar aan toe ga geven.
en dat.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoveel tijd kost het ook weer niet, maar het komt altijd op een moment dat het niet uitkomt
maar het laat maken.. en dan vroeg opstaan, trok ik vroeger wat gemakkelijker.quote:
Ik heb nu al een chronisch slaaptekort.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar het laat maken.. en dan vroeg opstaan, trok ik vroeger wat gemakkelijker.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
Het Rotax V60 blok:
[ afbeelding ]
*fapfapfap*
post 'em dan niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zoekt je eigen motorblok maar! Smerig mannetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |