Goedverdomme je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bewijs jezelf dat je geen slappe zak bent.
Thxquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
O..
misschien heb je daar nog wat bekenden rondlopen? en kleed je dik aan
nee..quote:
Ik blame de kouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Goedverdomme je hebt gelijk![]()
[..]
Thx
Maar je word wel een beetje soft hoor![]()
Tot vanaaf dan maar
Ik sportquote:
Ah, ja, das wel de moeite waard iddquote:
thanksquote:
ik fiets elke dag een half uurquote:
dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, ja, das wel de moeite waard idd.
alleen op crackersquote:
voorspelbaar jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor iemand erover begon.
nouhouuuuuquote:
Pollyquote:
Ik denk het, je weet het zelf nog niet!quote:
quote:
quote:
ik kwam even terug op het vorige topic, ik kon er echt niks aan doenquote:
Nee indd. Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het, je weet het zelf nog niet!
daar hebben twee weken tussen gezeten.. en hij had al niet veel ballenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef kitao het volgende:
GvE , had jij ook niet een ex die nu met een ander grietje rondloopt , zitten zijn ballen er nog wel aan dan ?
ik kan ze waarderenquote:
Jij leest misschien wel dingen die er niet zijn.quote:
Niks mis met Nirvana. Alleen dat nieuwe album mag nu wel eens uitkomenquote:
oke.. onthoudt het nouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist dat Coco niet klopt maar was eerste wat in me opkwam.I failed.
Ik zal het Kurt vragen maar die zal nog wel bij MJ zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met Nirvana. Alleen dat nieuwe album mag nu wel eens uitkomen
toe maar , je laat je nu ook wel een beetje van de wilde kant zien , niet ?quote:
maar ik mag hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
toe maar , je laat je nu ook wel een beetje van de wilde kant zien , niet ?
en mij maar veroordelen omdat ik gastvrij ben met een goede vriendin
Ik ben ook niet zo snel echt fan van iemand of iets eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ze waarderen
maar fan is een groot woord
Ga je een rel veroorzaken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij leest misschien wel dingen die er niet zijn.![]()
Welke oorlog denk je dat ik wil voeren en met wie?
Nja.. aanbidding is een groot woord, maar ik ben wel enigzins fan van Anouk.. die heeft altijd goede herriequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo snel echt fan van iemand of iets eigenlijk.
Waardering ok, aanbidding, nope.
Balenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het Kurt vragen maar die zal nog wel bij MJ zitten.
Heb je makeup op ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, HW zegt dat ik op oorlogspad ben.
Sja, die vind ik niet zoveel bijzonders, typisch nederlands, wel ok voor een Nederlands product, maar niet beter dat wat er uit de rest van de wereld komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja.. aanbidding is een groot woord, maar ik ben wel enigzins fan van Anouk.. die heeft altijd goede herrie
Nou, wat ik er van lees ben jij een beetje een hypoctiet mannetje. Zelf wel op alles kruipen wat warmer is dan 36 graden maar het vriendinnetje mag dat niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
toe maar , je laat je nu ook wel een beetje van de wilde kant zien , niet ?
en mij maar veroordelen omdat ik gastvrij ben met een goede vriendin
elvis ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
Ik ben Jim Morrison fan.Maar ligt ook al jaren aan de verkeerde kant van het gras.
Anouk maakt inderdaad leuke muziek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja.. aanbidding is een groot woord, maar ik ben wel enigzins fan van Anouk.. die heeft altijd goede herrie
Ik vind Toto erg goed, maar die bestaan ook heul niet meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
Ik ben Jim Morrison fan.Maar ligt ook al jaren aan de verkeerde kant van het gras.
hell noquote:
geen vliesje meer , mooi word je ook niet uitgehuwelijkt naar Saudië , ....of Soedanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ik mag het
ik heb nooit gezegd dat ik maagd was
Zou toch zweren dat mijn ouders jaar of 3 terug ze nog live gezien hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind Toto erg goed, maar die bestaan ook heul niet meer.
En knapperquote:
Niet naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hell no![]()
elvis
jim komt een paar plaatsen lager
dat zouden ze ook niet moeten proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
geen vliesje meer , mooi word je ook niet uitgehuwelijkt naar Saudië , ....of Soedan
De eerste ken ik niet. Misschien wel als je zegt wie het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Elvis vind ik ook al niets.
Eddie vedder, James hetfield, Axl Rose, dat zijn helden.
Dat klopt, ze zijn sinds juli 2008 uit elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat mijn ouders jaar of 3 terug ze nog live gezien hebben.
Tsk! De zanger van Pearl Jamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
De eerste ken ik niet. Misschien wel als je zegt wie het is.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Das ietsje recenter dan The Doors uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, ze zijn sinds juli 2008 uit elkaar.
Gestopt in 2008quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat mijn ouders jaar of 3 terug ze nog live gezien hebben.
freddy mercuryquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef kitao het volgende:
ik moet trouwens effe naar de super , ze wil dat ik een baaltje patat klaarzet , met limo...
tot zo
Jamesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Skin eet alles als ontbijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
En als ik dan een vrouw moet noemen (ben niet zo van de zangeressen) Skin eet Anouk's als ontbijt.
ook ja, vergeleken daarmee is die dooie vetklep van een Elvis toch helemaal niets....quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das ietsje recenter dan The Doors uit elkaar gingen.
geen vliesje , oh , ik ben dan ook geen guianacoloog hoewel ik daar aardig onderzoekend ben ingesteldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zouden ze ook niet moeten proberen![]()
en officieel zit er heul geen vliesje![]()
maar vaarwel
Skin niet op het podium is een schatje (signeersessie geweest)quote:
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je eens wat goeds!
met zn stomme glitterpak...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook ja, vergeleken daarmee is die dooie vetklep van een Elvis toch helemaal niets....
Haha ja geloof dat het best tof mens is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Skin niet op het podium is een schatje (signeersessie geweest).
Ik heb het over Toto, hè? Niet over The Doors.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb vooral hun downloads.Schande, kweet het.
Maar heb iig wat merchandise.
My bad!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het over Toto, hè? Niet over The Doors.
Ach, het was in zijn tijd vast leuk, maar damn wat klinkt het allemaal suf nuquote:
De dames van Kittie luisten haar rauw.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef HeatWave het volgende:
En als ik dan een vrouw moet noemen (ben niet zo van de zangeressen) Skin eet Anouk's als ontbijt.
The Doorsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef vencodark het volgende:
het ergste is nog dat dat over een aantal jaar ook gezegd wordt van de muziek van nuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het was in zijn tijd vast leuk, maar damn wat klinkt het allemaal suf nu.
The Doors is ook niet mijn favo, maar dat kan nu nog wel.
Met de Toppers kan ik dat ook nog wel begrijpen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:33 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
het ergste is nog dat dat over een aantal jaar ook gezegd wordt van de muziek van nu
daarvoor hoeven we niet een paar jaar te wachtenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met de Toppers kan ik dat ook nog wel begrijpen.
Even het lijstje aan gepast!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
vastquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:33 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
het ergste is nog dat dat over een aantal jaar ook gezegd wordt van de muziek van nu
Die troep die nu muziek genoemd wel. Echte muziek rock/metal niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:33 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
ok, over welke muziek van nu zullen we over 40 jaar nog praten dan volgens jou?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die troep die nu muziek genoemd wel. Echte muziek rock/metal niet.
Disco bijvquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
Tuurlijk is er nu troep maar toen was ook eens troep zeg. Van een heleboel nummers in de top 2000 snapte ik niet waarom het er in hemelsnaam in stond.
Dat zal je altijd houden. De juweeltjes heb je ook nog elke keer.
Coldplay bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
ok, over welke muziek van nu zullen we over 40 jaar nog praten dan volgens jou?
dat denk ik niet, best goed, maar mij net te 13 in een dozijn. Tis altijd lastig te voorspellenquote:
Dat waren ze al voordat ze begonnen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef mtijnnnn het volgende:
zouden we over 40 jaar nog praten over linkin park? ik heb het idee dat die lui een beetje over hun hoogtepunt heen zijn namelijk..
Het eerste album van Linkin Park kan wel een klassieker te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef mtijnnnn het volgende:
zouden we over 40 jaar nog praten over linkin park? ik heb het idee dat die lui een beetje over hun hoogtepunt heen zijn namelijk..
Dat dus. Terwijl in de 70's ook geweldige muziek was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Disco bijv. Dat is gewoon de trance van de jaren 70
.
Mwa, top 2000 staat ie wel. Niet dat dat alles zegt natuurlijk maar bepaalde nummers zullen heus wel blijven gok ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat denk ik niet, best goed, maar mij net te 13 in een dozijn. Tis altijd lastig te voorspellen.
een echte rasoptimistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat waren ze al voordat ze begonnen!
Dat is jouw mening. Muse, The Prodigy en Placebo maken ook wel een kans om over 40 jaar nog bekend te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat denk ik niet, best goed, maar mij net te 13 in een dozijn. Tis altijd lastig te voorspellen.
the scriptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dus. Terwijl in de 70's ook geweldige muziek was.
Zo heeft elk decennium wel iets. Ik vind Amy MacDonals, Winehouse, The Script bijv. erg leuke/goede/lekkere muziek maken. Niet alles van iedereen maar ik vind ze wel leuk. Er is een tijd geweest dat de helft in de hitlijsten Nederlandse rap was zoals Ali B, Lange Frans. Dat vond ik echt vreselijk. Gelukkig is dat nu weer beetje over.
haha, ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:
Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Muse, The Prodigy en Placebo maken ook wel een kans om over 40 jaar nog bekend te zijn.
Ze hebben goeie nummer gemaakt in de jaren tachtigquote:
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben goeie nummer gemaakt in de jaren tachtig
tsk, geniale band, zeker ten tijde van de jaren 80, begin 90.quote:
Ach, leuke muziek voor oude lullen die in een bepaalde fase zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
haha, ik had het niet beter kunnen verwoorden
ik heb echt helemaal niks met die lui...
BAMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.
nee, Elvis niet gelukkigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, leuke muziek voor oude lullen die in een bepaalde fase zijn blijven hangen.
Coldplay zal zijn publiek ook kunnen vasthouden. Hun albums scoren volgens mij nog steeds goed. Zijn blijvertjes maar het is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoor.
Ach, het gaat erom dat je nu al een breed publiek weet te boeien denk ik, en daar voldoet coldplay idd wel aan.
Het is inderdaad lastig zo niet onmogelijk te voorspellen wie over 40 jaar nog relevant is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoor.
Ach, het gaat erom dat je nu al een breed publiek weet te boeien denk ik, en daar voldoet coldplay idd wel aan.
Boeit me niet, ik vind ze ruk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk, geniale band, zeker ten tijde van de jaren 80, begin 90.
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!quote:
precies, dingen als Elvis kennen we nu alleen nog maar omdat ze toen nieuw waren en er geen honderden bands etc waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig zo niet onmogelijk te voorspellen wie over 40 jaar nog relevant is.
Je zou het haast vergeten als je elk jaar 2 keer een week aandacht rond die kerel is. Rond zijn geboorte en sterfdag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!
Ik ook. Maar Sunday Bloody Sunday, Newyearsday zijn onder andere erg goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.
zeker weten, helemaal grijs gedraaid tijdens mn rondreis door australiequote:
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!
Die vind ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Sunday Bloody Sunday, Newyearsday zijn onder andere erg goed.
Punt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, dingen als Elvis kennen we nu alleen nog maar omdat ze toen nieuw waren en er geen honderden bands etc waren.
Was Elvis nu 20 was hij anoniem door het leven gegaan..
Zie mijn eerdere postquote:
dat mag je iemand toch niet toewensen...quote:
Daar hoor je bij de Stones ook niemand over klagen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.
Wanneer is die beurs eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
Dat zie ik op de Platenverzamelbeurs in Utrecht nogal eens. Het overheerst nog met Elvis, The Beatles en The Rolling Stones. Verwacht dat het straks ook veel Michael Jackson is. Maar wie weet valt dat mee.
haha, als ie nu zo zou gaan dansen als toen dan zou ie wel een hit worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.
Die zou X-factor niet doorkomen.
Die hebben het meerendeel wel zelf geschreven hoor, zijn zelfs nummer 2 op de best songwriters lijstquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hoor je bij de Stones ook niemand over klagen!
Dat zullen we nooit weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.
Die zou X-factor niet doorkomen.
Tuurlijk niet, maar iemand die dus alleen maar nummers van een ander zingt komt tegenwoordig lang zover niet meer als toen, een goeie stem hoor je ook bijv bij xfactor nog welquote:
Dan heb ik al iets anders. Roadburn.quote:
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar iemand die dus alleen maar nummers van een ander zingt komt tegenwoordig lang zover niet meer als toen, een goeie stem hoor je ook bijv bij xfactor nog wel.
maar goed, dit is speculeren idd.
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben het meerendeel wel zelf geschreven hoor, zijn zelfs nummer 2 op de best songwriters lijst.
Ik ga iig wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik al iets anders. Roadburn.Een metalfestival in de 013
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!
Maar de Stones hadden ook gewoon eerder moeten kappen!
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Rappers moeten rap gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaan.
Leukquote:
Dat weet je nooit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?.
Natuurlijk zijn er ook tegenwoordig wel van dat soort artiesten, zat zelfs, maar die zullen we over het algemeen niet zo " vereren" als Elvis nu nog wordt.
27 een mooie leeftijd om heen te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.
4 lievelingen in precies 2 jaar tijd.allemaal 27.
.
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan mis ik nog de legendarische gitaarhelden hier!
Daarmee ben ik het wel eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef HeatWave het volgende:
hendrix, die was wel geniaal, maakt ook niet mijn muziek, maar daarvan merk je dat ie iets bijzonders was. net als Bob Marley, ook niet mijn ding, maar das ook een legende zeg maar.
Jij bent 27 nu toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
27 een mooie leeftijd om heen te gaan
Wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,
Jaquote:
quote:
Gitarist black Sabbath(Iommi)quote:
Alleen die naam is alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
Die gast moet ik eens gaan checkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
U2 is natuurlijk niet alleen om de muziek bekend. zeker nu niet meer. Die is nou toch meer bekend om hun (cq Bono's) politieke instellingen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
Haha jaa ik snap je puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
ja, die vind ik ook minderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
U2 is natuurlijk niet alleen om de muziek bekend. zeker nu niet meer. Die is nou toch meer bekend om hun (cq Bono's) politieke instellingen...
Zo vind ik The Beatles echt ruk, maar die zijn wel heel belangrijk geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha jaa ik snap je puntIk vind ze ruk omdat ik er niet van hou. Ik zeg niet dat ik het oprecht een slechte band vind. Ze zijn wel goed en ik begrijp heel goed dat mensen ervan houden. Ik luister er alleen zelf niet naar.
Ik heb het misschien eerder niet zo duidelijk gezegd maar het is geen slechte muziek, je moet er alleen van houden. En dat doe ik niet.
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gitarist black Sabbath(Iommi)
Gitaar virtuoos (Vai en Malstein)
Dat noem ik fastfoodmuziekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
Andersom trouwens. Ik luister naar Mika maar begrijp heel goed dat velen het verafschuwen en niemand over 10 jaar Mika nog herinnerd en dat Mika kwalitatief gezien geen geweldige zanger of band is. Maar die vind ik wel leuk om naar te luisteren.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo vind ik The Beatles echt ruk, maar die zijn wel heel belangrijk geweest.
Brian may? (of zo iets?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?
Haha, het is indd. geen biefstuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noem ik fastfoodmuziek.
Daar heb ik ook niets tegen hoor, maar daar hoor je idd over een paar jaar niets meer van.
juist, dat is hem idd! kon ff niet op de naam komen, maar das ook wel een goeie gitarist.quote:
Dr. Brian May hè!quote:
Die is ook goed. Alleen zijn naam geen idee. Geen Queen-fan. Wel een goeie band trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?
Er zijn best een paar nummers die ik leuk vind, en icm met andere stromingen kan het ook wel leuk zijn, maar over het algemeen vind ik het echt niets, en live is het al helemaal een lachertjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er ook rap artiesten die bewonderd worden?
Ik ben al blij dat ik zijn naam weet. Is die niet intussen ook al Sir verklaard door hare majesteit?quote:
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Over de doden niets dan goeds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Tupac misschien een klein beetje
origineel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar ik geef toe: ik heb 2 cd's van Eminem en 1 van Nelly.
Ik bedoelde ook niet zozeer dat je het goed vind. Want je vind U2 niks en the Beatles ook niet (of ik heb verkeerd gelezen...) maar die bewonder je wel omdat ze van belang zijn geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn best een paar nummers die ik leuk vind, en icm met andere stromingen kan het ook wel leuk zijn, maar over het algemeen vind ik het echt niets, en live is het al helemaal een lachertje.
Alle Big's natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Inderdaadquote:
De kever en autobahnquote:
U2 welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zozeer dat je het goed vind. Want je vind U2 niks en the Beatles ook niet (of ik heb verkeerd gelezen...) maar die bewonder je wel omdat ze van belang zijn geweest
die is toch ook dood?quote:
Zeker weten Tupac dood isquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
U2 wel.
Ik zie rap als invloed op andere rap eigenlijk, en natuurlijk is de hiphopscene niet mijn ding, dus zie ik het niet objectief.
Ik zie rap nog steeds niet echt oud worden eigenlijk, het is nu al min of meer vervangen door errenbie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Een echt goed rapnummer vind ik Mama said knock you out, van LL cool J, dat heeft precies de juiste dosis agressie en een aanvaardbare beat.
Maar ik ben hier geen expert in, en dus zeker geen fan.
singles is al heel muziek gerelateerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef kitao het volgende:
is singles gemuteerd met Muz ?
![]()
maar ik ben t eens met Kardinaal , ik vind Big ook wel aardige muziek
Oeh! Scherp!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
singles is al heel muziek gerelateerd
A little birdy told mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh! Scherp!
Wie heeft je die ingefluisterd?
Great job dude.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef HeatWave het volgende:
And once again rap killed the music (discussion).
wist ik niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
singles is al heel muziek gerelateerd
Deze heeft gewoon pure haat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef kitao het volgende:
vooral deze dan , die clip heeft iets , .... iets anarchistisch , zo van fok the system
gaan we toch over op R&B of hoe dit ook heet , Missy Elliot ....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef HeatWave het volgende:
And once again rap killed the music (discussion).
Aaaaarrrrgghhhh!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
gaan we toch over op R&B of hoe dit ook heet , Missy Elliot ....![]()
deze staat in mijn favorieten , Tweeter zelf maar even..
Das een heul goed nummerquote:
Ons nummerquote:
haat dragen word je niet vrolijk van , maar ik zal m even proberen , op Youtube anders mis ik de helft hier.quote:
Dan heb ik persoonlijk toch liever het Lacrimosaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als compensatie voor al die heidense troep
edit: met tekst zodat je kan meezingen!![]()
Toch nog iets wat ons bindtquote:
Das het 18e gedeelte van Dies Iraequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan heb ik persoonlijk toch liever het Lacrimosa
Hate yourself with stylequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef kitao het volgende:
[..]
haat dragen word je niet vrolijk van , maar ik zal m even proberen , op Youtube anders mis ik de helft hier.
mwa , vind er niet veel aanquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das het 18e gedeelte van Dies Irae
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
iudicandus homo reus.
Huic ergo parce, Deus:
Die?
Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]ja die, en dan nog heul ouderwets op LP
ja, heul vrolijkquote:
smaak verschilt , dat weet je hè ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaarrrrgghhhh!!!!
Als ik echt na Amy Winehouse en Beyonce ergens een hekel aan heb is het dat gedocht, ik zeg het niet vaak, maar van dat zielige excuus voor een artiest moet ik echt mijn best doen mijn eten binnen te houden..
Zo, ongelovelijk waardeloos dat ik het al verdrongen had.
Vraag en antwoord in 1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
Waarom word ik zenuwachtig als ik langs de buren 2 huisjes verderop moet, die ik echt nooit spreek en amper gedag tegen zeg?Ik ben echt een muts.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
Waarom word ik zenuwachtig als ik langs de buren 2 huisjes verderop moet, die ik echt nooit spreek en amper gedag tegen zeg?Ik ben echt een muts.
Iced Earthquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
smaak verschilt , dat weet je hè ?
ik kan ook genieten van hard-rock hoor....
ook favoriet
Daarom gebruik ik ook het woordje " ik"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
smaak verschilt , dat weet je hè ?
ik kan ook genieten van hard-rock hoor....
ook favoriet
jeugdtrauma? Leuke buurjongen? weten wij het, we kennen ze nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lach je mij uit?![]()
Ik moest ze trouwens iets onschuldigs vragen maar toch.
mooi die gothische muziek , maar mag t iets commercieler ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als compensatie voor al die heidense troep
edit: met tekst zodat je kan meezingen!![]()
klein beetje maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lach je mij uit?![]()
Ik moest ze trouwens iets onschuldigs vragen maar toch.
Het viel me wel op dat die buurjongen indd. betere kop heeft dan ik dacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jeugdtrauma? Leuke buurjongen? weten wij het, we kennen ze niet.
gewoon doen, na je eerste fokmeet zou niets eng meer moeten zijn.
Ben al geweest trouwens en moet morgen terug omdat de juiste persoon er niet was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jeugdtrauma? Leuke buurjongen? weten wij het, we kennen ze niet.
gewoon doen, na je eerste fokmeet zou niets eng meer moeten zijn.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ja, heul vrolijk
*afreageerscheldoponrechtfrustratiemuziekje*
excusez moi, maar dan ga ik hier spammen waar niemand hier op zit te wachten, dus dat laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wel een nummer dat over de Heer gaat hè!
Tijd genoeg om je mentaal voor te bereidenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben al geweest trouwens en moet morgen terug omdat de juiste persoon er niet was.
wat heb jij met de Heer ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan wel een nummer dat over de Heer gaat hè!
Stom he. Dat is dan echt die verlegenheid die finaal weer boven komt drijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd genoeg om je mentaal voor te bereiden.
het gaat met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom he. Dat is dan echt die verlegenheid die finaal weer boven komt drijven.
Kweet het. Komt ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat met vallen en opstaan.
Komt helemaal goed.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
I can't sleep, so I stay up, don't
wanna fuck them bitches
Try to calm me down, I ain't givin up
I'm gettin lost in the weed, man, gettin high
Livin everday, like I'm gon' die (gon' die, gon' die)
I smoke a blunt to take the pain
out, and if I wasn't high
probably try to blow my brains out
Lord knows...
Ken je dat gevoel? vandaar dus dat nummer!
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
gaan we nu maar even chillen met al die tubies , even een pauze inlassen , op z'n japans ?
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!quote:
Dream Theaterquote:
Je moet ook alleen de laaste video bekijken/luisterenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
wanna fuck them bitches
Lord knows...
En ook voor jou:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...té herkenbaar
dan lijkt mij dit meer geschikt........maar wacht s effe , ik val in herhaling.......( boring and fail ! )quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
wanna fuck them bitches
Lord knows...
Ja en dat van een gangsta-rapper.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...té herkenbaar
dit is ook een topic om eens terug te kijken later op je gemakkiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Jannuk het volgende:
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!
Zeker niet tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn moeder belde net![]()
Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.
Het hartje klopt niet meer.En het is ook niet gegroeid sinds de laatste keer.
![]()
Niet tof
welk nummer dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
thnxquote:
Sterktequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.
![]()
Niet tof
ooooow KUT (pardon)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Niet tof
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Niet tof
Gatver wat een klote bericht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Niet tof
Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Met maar 8 weken voel je nog niet zoveel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
van mij mag jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.
Had mijn zus ook bij de vorige en nu spuugt ze ook wel als die ene van the exorcist. Ik hoop wel dat haar echo in orde is (binnenkort 20 weken echo).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.quote:
Hij heeft ergens wel een punt...al is het wel tamelijk cru en ook ongepast.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.
Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
ben blij dat je mij zo goed kentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
Met acht weken voel je nog niets volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.
Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
zelfde nummer maar veel toffer , gaat iets sneller denk ik...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef kitao het volgende:
dan lijkt mij dit meer geschikt........maar wacht s effe , ik val in herhaling.......( boring and fail ! )
![]()
Dat schrijf ik dan ook nergens. Ik zeg het n.a.v. je opmerking. Hoe die op mijn overkomt. Ik stel nergens dat je absoluut zo denkt en dat ik absoluut gelijk heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ben blij dat je mij zo goed kent![]()
Verder dank u voor de reactie
Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook een lugubere en mogelijk minder gepaste vraag. Hoe nu verder? Moet ze een curretage?
Kan allemaal zo zijn. Ik zeg ook niet dat iedereen het met me eens moet zijn. Maar het lijkt mij geen troostende gedachte als iemand dat tegen je gezegd. Alsof dat het minder erg maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.
Dan hoop ik dat het met medicatie gaat. Een curretage is medisch gezien geen zware ingreep, maar psychologisch wel. Sterkte allen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.
Das ook niet weinig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Miskramen zijn echt niet leuk. Een ex-collega heeft er 3 gehad binnen 2 jaar. Nu heeft ze gelukkig een kind. Alleen wel na vruchtbaarheidsbehandelingen.
niets persoonlijks, maar niet de onderwerpen waarover ik graag praat, ik kom hier voor mijn lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |