Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Muse, The Prodigy en Placebo maken ook wel een kans om over 40 jaar nog bekend te zijn.
Ze hebben goeie nummer gemaakt in de jaren tachtigquote:
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hebben goeie nummer gemaakt in de jaren tachtig
tsk, geniale band, zeker ten tijde van de jaren 80, begin 90.quote:
Ach, leuke muziek voor oude lullen die in een bepaalde fase zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
haha, ik had het niet beter kunnen verwoorden
ik heb echt helemaal niks met die lui...
BAMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.
nee, Elvis niet gelukkigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, leuke muziek voor oude lullen die in een bepaalde fase zijn blijven hangen.
Coldplay zal zijn publiek ook kunnen vasthouden. Hun albums scoren volgens mij nog steeds goed. Zijn blijvertjes maar het is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoor.
Ach, het gaat erom dat je nu al een breed publiek weet te boeien denk ik, en daar voldoet coldplay idd wel aan.
Het is inderdaad lastig zo niet onmogelijk te voorspellen wie over 40 jaar nog relevant is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zal zeker nog wel een schare fans zijn over 40 jaar hoor.
Ach, het gaat erom dat je nu al een breed publiek weet te boeien denk ik, en daar voldoet coldplay idd wel aan.
Boeit me niet, ik vind ze ruk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk, geniale band, zeker ten tijde van de jaren 80, begin 90.
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!quote:
precies, dingen als Elvis kennen we nu alleen nog maar omdat ze toen nieuw waren en er geen honderden bands etc waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig zo niet onmogelijk te voorspellen wie over 40 jaar nog relevant is.
Je zou het haast vergeten als je elk jaar 2 keer een week aandacht rond die kerel is. Rond zijn geboorte en sterfdag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!
Ik ook. Maar Sunday Bloody Sunday, Newyearsday zijn onder andere erg goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Ik vind ze ruk.
zeker weten, helemaal grijs gedraaid tijdens mn rondreis door australiequote:
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Elvis > U2! En Elvis ging tenminste gewoon dood!
Die vind ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Sunday Bloody Sunday, Newyearsday zijn onder andere erg goed.
Punt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, dingen als Elvis kennen we nu alleen nog maar omdat ze toen nieuw waren en er geen honderden bands etc waren.
Was Elvis nu 20 was hij anoniem door het leven gegaan..
Zie mijn eerdere postquote:
dat mag je iemand toch niet toewensen...quote:
Daar hoor je bij de Stones ook niemand over klagen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand die zijn eigen nummers niet schrijft is natuurlijk sowieso stukken minder als artiest.
Wanneer is die beurs eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
Dat zie ik op de Platenverzamelbeurs in Utrecht nogal eens. Het overheerst nog met Elvis, The Beatles en The Rolling Stones. Verwacht dat het straks ook veel Michael Jackson is. Maar wie weet valt dat mee.
haha, als ie nu zo zou gaan dansen als toen dan zou ie wel een hit worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.
Die zou X-factor niet doorkomen.
Die hebben het meerendeel wel zelf geschreven hoor, zijn zelfs nummer 2 op de best songwriters lijstquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hoor je bij de Stones ook niemand over klagen!
Dat zullen we nooit weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.
Die zou X-factor niet doorkomen.
Tuurlijk niet, maar iemand die dus alleen maar nummers van een ander zingt komt tegenwoordig lang zover niet meer als toen, een goeie stem hoor je ook bijv bij xfactor nog welquote:
Dan heb ik al iets anders. Roadburn.quote:
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar iemand die dus alleen maar nummers van een ander zingt komt tegenwoordig lang zover niet meer als toen, een goeie stem hoor je ook bijv bij xfactor nog wel.
maar goed, dit is speculeren idd.
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben het meerendeel wel zelf geschreven hoor, zijn zelfs nummer 2 op de best songwriters lijst.
Ik ga iig wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik al iets anders. Roadburn.Een metalfestival in de 013
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!
Maar de Stones hadden ook gewoon eerder moeten kappen!
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Rappers moeten rap gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaan.
Leukquote:
Dat weet je nooit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?.
Natuurlijk zijn er ook tegenwoordig wel van dat soort artiesten, zat zelfs, maar die zullen we over het algemeen niet zo " vereren" als Elvis nu nog wordt.
27 een mooie leeftijd om heen te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.
4 lievelingen in precies 2 jaar tijd.allemaal 27.
.
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan mis ik nog de legendarische gitaarhelden hier!
Daarmee ben ik het wel eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef HeatWave het volgende:
hendrix, die was wel geniaal, maakt ook niet mijn muziek, maar daarvan merk je dat ie iets bijzonders was. net als Bob Marley, ook niet mijn ding, maar das ook een legende zeg maar.
Jij bent 27 nu toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
27 een mooie leeftijd om heen te gaan
Wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,
Jaquote:
quote:
Gitarist black Sabbath(Iommi)quote:
Alleen die naam is alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
Die gast moet ik eens gaan checkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
U2 is natuurlijk niet alleen om de muziek bekend. zeker nu niet meer. Die is nou toch meer bekend om hun (cq Bono's) politieke instellingen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
Haha jaa ik snap je puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
ja, die vind ik ook minderquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
U2 is natuurlijk niet alleen om de muziek bekend. zeker nu niet meer. Die is nou toch meer bekend om hun (cq Bono's) politieke instellingen...
Zo vind ik The Beatles echt ruk, maar die zijn wel heel belangrijk geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha jaa ik snap je puntIk vind ze ruk omdat ik er niet van hou. Ik zeg niet dat ik het oprecht een slechte band vind. Ze zijn wel goed en ik begrijp heel goed dat mensen ervan houden. Ik luister er alleen zelf niet naar.
Ik heb het misschien eerder niet zo duidelijk gezegd maar het is geen slechte muziek, je moet er alleen van houden. En dat doe ik niet.
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gitarist black Sabbath(Iommi)
Gitaar virtuoos (Vai en Malstein)
Dat noem ik fastfoodmuziekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef vencodark het volgende:
Andersom trouwens. Ik luister naar Mika maar begrijp heel goed dat velen het verafschuwen en niemand over 10 jaar Mika nog herinnerd en dat Mika kwalitatief gezien geen geweldige zanger of band is. Maar die vind ik wel leuk om naar te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |