Gatver wat een klote bericht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn moeder belde net![]()
Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.
Het hartje klopt niet meer.En het is ook niet gegroeid sinds de laatste keer.
![]()
Niet tof
Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Met maar 8 weken voel je nog niet zoveel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
van mij mag jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.
Had mijn zus ook bij de vorige en nu spuugt ze ook wel als die ene van the exorcist. Ik hoop wel dat haar echo in orde is (binnenkort 20 weken echo).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.quote:
Hij heeft ergens wel een punt...al is het wel tamelijk cru en ook ongepast.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.
Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
ben blij dat je mij zo goed kentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
Met acht weken voel je nog niets volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.
Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
zelfde nummer maar veel toffer , gaat iets sneller denk ik...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef kitao het volgende:
dan lijkt mij dit meer geschikt........maar wacht s effe , ik val in herhaling.......( boring and fail ! )
![]()
Dat schrijf ik dan ook nergens. Ik zeg het n.a.v. je opmerking. Hoe die op mijn overkomt. Ik stel nergens dat je absoluut zo denkt en dat ik absoluut gelijk heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ben blij dat je mij zo goed kent![]()
Verder dank u voor de reactie
Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook een lugubere en mogelijk minder gepaste vraag. Hoe nu verder? Moet ze een curretage?
Kan allemaal zo zijn. Ik zeg ook niet dat iedereen het met me eens moet zijn. Maar het lijkt mij geen troostende gedachte als iemand dat tegen je gezegd. Alsof dat het minder erg maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.
Dan hoop ik dat het met medicatie gaat. Een curretage is medisch gezien geen zware ingreep, maar psychologisch wel. Sterkte allen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.
Das ook niet weinig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Miskramen zijn echt niet leuk. Een ex-collega heeft er 3 gehad binnen 2 jaar. Nu heeft ze gelukkig een kind. Alleen wel na vruchtbaarheidsbehandelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |