abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76738174
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn moeder belde net

Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.

Het hartje klopt niet meer. En het is ook niet gegroeid sinds de laatste keer.

Niet tof
Gatver wat een klote bericht.
Sterkte voor allen enzo.
pi_76738214
Goedenavond
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76738258
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:07:47 #279
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76738297
quote:

[..]

Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!
Met maar 8 weken voel je nog niet zoveel...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_76738303
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_76738341
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
(ik maak geen vrienden) Maar voor je schoonzus en broer beter dat het dan al zo vroeg is dan dat het later pas gebeurd...
Niet te min, sterkte
Laat ik hier dan ook maar niet al te serieus op ingaan.
pi_76738395
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

van mij mag je
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 21:09:54 #283
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76738404
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het kindje daar nog te klein voor was. Het heeft ook nog geen armpjes. Daarbij is mijn schoonzus echt kotsmisselijk als ze zwanger is. Toen ze zwanger was van hun eerste kindje is ze ruim 8 maanden kotsmisselijk geweest en had dus ook sondevoeding.
Had mijn zus ook bij de vorige en nu spuugt ze ook wel als die ene van the exorcist. Ik hoop wel dat haar echo in orde is (binnenkort 20 weken echo).
pi_76738418
Sterkte RealZeus
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76738493
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

van mij mag je
Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
pi_76738528
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij heeft ergens wel een punt...al is het wel tamelijk cru en ook ongepast.
pi_76738546
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet te min, sterkte
Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.
pi_76738559
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je opmerking slaat als een lul op een gebakje. Wat mij betreft ongepast, weinig respect voor andermans verdriet en geen idee hoe erg het kan zijn. Of het kind nu 8 weken is of 15 weken. Het is verlies van een zwangerschap. Toekomstdromen zijn weg. Plannen zijn weg.
ben blij dat je mij zo goed kent
Verder dank u voor de reactie
pi_76738586
quote:

[..]

Met acht weken voel je nog niets volgens mij.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76738602
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in, sterker nog, dat zegt mijn broer zelfs. Het is erger als het , zoals bij een vriendin van mij, na 20 weken gebeurt.
Dat dus
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 21:13:57 #291
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76738624
Ook een lugubere en mogelijk minder gepaste vraag. Hoe nu verder? Moet ze een curretage?
pi_76738637
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:14:37 #293
262650 kitao
prikplaatje
pi_76738662
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef kitao het volgende:

dan lijkt mij dit meer geschikt........maar wacht s effe , ik val in herhaling.......( boring and fail ! )

zelfde nummer maar veel toffer , gaat iets sneller denk ik...

voorloper van de rap lijkt mij.
megalomaniac
pi_76738697
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

ben blij dat je mij zo goed kent
Verder dank u voor de reactie
Dat schrijf ik dan ook nergens. Ik zeg het n.a.v. je opmerking. Hoe die op mijn overkomt. Ik stel nergens dat je absoluut zo denkt en dat ik absoluut gelijk heb.
Ik vind het zo overkomen. Je zei dat ik mocht reageren. Dat heb ik gedaan.
pi_76738701
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook een lugubere en mogelijk minder gepaste vraag. Hoe nu verder? Moet ze een curretage?
Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.
pi_76738752
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou maak je het wel heel erg. Mijn schoonzusje is nog redelijk jong en ze hebben ook al een kindje. Ze hebben gewoon domme pech gehad. 1 op de 20000 zwangerschappen eindigt in een miskraam en zij hebben de pech dat zij nu die 1 zijn.
Kan allemaal zo zijn. Ik zeg ook niet dat iedereen het met me eens moet zijn. Maar het lijkt mij geen troostende gedachte als iemand dat tegen je gezegd. Alsof dat het minder erg maakt.
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 21:17:11 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76738820
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat weten ze nog niet. Ze krijgt binnenkort medicatie en als dat niet helpt dan wel. Ik heb geen idee wat het is, maar mijn moeder sprak het uit alsof het iets erg is.
Dan hoop ik dat het met medicatie gaat. Een curretage is medisch gezien geen zware ingreep, maar psychologisch wel. Sterkte allen!
pi_76738969
Miskramen zijn echt niet leuk. Een ex-collega heeft er 3 gehad binnen 2 jaar. Nu heeft ze gelukkig een kind. Alleen wel na vruchtbaarheidsbehandelingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76739292
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Miskramen zijn echt niet leuk. Een ex-collega heeft er 3 gehad binnen 2 jaar. Nu heeft ze gelukkig een kind. Alleen wel na vruchtbaarheidsbehandelingen.
Das ook niet weinig.
pi_76739308
toch niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')