Tijd genoeg om je mentaal voor te bereidenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben al geweest trouwens en moet morgen terug omdat de juiste persoon er niet was.
wat heb jij met de Heer ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan wel een nummer dat over de Heer gaat hè!
Stom he. Dat is dan echt die verlegenheid die finaal weer boven komt drijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd genoeg om je mentaal voor te bereiden.
het gaat met vallen en opstaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom he. Dat is dan echt die verlegenheid die finaal weer boven komt drijven.
Kweet het. Komt ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat met vallen en opstaan.
Komt helemaal goed.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
I can't sleep, so I stay up, don't
wanna fuck them bitches
Try to calm me down, I ain't givin up
I'm gettin lost in the weed, man, gettin high
Livin everday, like I'm gon' die (gon' die, gon' die)
I smoke a blunt to take the pain
out, and if I wasn't high
probably try to blow my brains out
Lord knows...
Ken je dat gevoel? vandaar dus dat nummer!
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
gaan we nu maar even chillen met al die tubies , even een pauze inlassen , op z'n japans ?
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!quote:
Dream Theaterquote:
Je moet ook alleen de laaste video bekijken/luisterenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
wanna fuck them bitches
Lord knows...
En ook voor jou:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...té herkenbaar
dan lijkt mij dit meer geschikt........maar wacht s effe , ik val in herhaling.......( boring and fail ! )quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
wanna fuck them bitches
Lord knows...
Ja en dat van een gangsta-rapper.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik kende het nummer niet, maar zat net inderdaad naar de tekst te luisteren...té herkenbaar
dit is ook een topic om eens terug te kijken later op je gemakkiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:57 schreef Jannuk het volgende:
mixen door 3 youtube vensters tegelijk open te hebben is niet mooi!!
Zeker niet tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn moeder belde net![]()
Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.
Het hartje klopt niet meer.En het is ook niet gegroeid sinds de laatste keer.
![]()
Niet tof
welk nummer dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:59 schreef Jannuk het volgende:
thnxquote:
Sterktequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Zij is net een week of 8 zwanger en moest even voor controle.
![]()
Niet tof
ooooow KUT (pardon)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Niet tof
Vooraf niet gemerkt? Een vriendin van mijn zus besefte het toen ze het kindje niet meer kon voelen. Dezelfde uitkomst. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |