Dan heb ik al iets anders. Roadburn.quote:
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar iemand die dus alleen maar nummers van een ander zingt komt tegenwoordig lang zover niet meer als toen, een goeie stem hoor je ook bijv bij xfactor nog wel.
maar goed, dit is speculeren idd.
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben het meerendeel wel zelf geschreven hoor, zijn zelfs nummer 2 op de best songwriters lijst.
Ik ga iig wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik al iets anders. Roadburn.Een metalfestival in de 013
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Marco B. is nog behoorlijk ver gekomen. Afgezien van dat decabel met zijn bedrijf.
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een groot gedeelte van 'hun' hits gejat of de rechten overgenomen!
Maar de Stones hadden ook gewoon eerder moeten kappen!
Dat probleem met je met rap-muziek niet. Die gaan gewoon allemaal jong dood!
Rappers moeten rap gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reppers kunnen me idd niet vroeg genoeg doodgaan.
Leukquote:
Dat weet je nooit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie kent hem buiten NL en BE?.
Natuurlijk zijn er ook tegenwoordig wel van dat soort artiesten, zat zelfs, maar die zullen we over het algemeen niet zo " vereren" als Elvis nu nog wordt.
27 een mooie leeftijd om heen te gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
De hippies uit de jaren 60/70 konden er anders ook wat van.
4 lievelingen in precies 2 jaar tijd.allemaal 27.
.
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan mis ik nog de legendarische gitaarhelden hier!
Daarmee ben ik het wel eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef HeatWave het volgende:
hendrix, die was wel geniaal, maakt ook niet mijn muziek, maar daarvan merk je dat ie iets bijzonders was. net als Bob Marley, ook niet mijn ding, maar das ook een legende zeg maar.
Jij bent 27 nu toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
27 een mooie leeftijd om heen te gaan
Wie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tommi Iommi, Steven Vai, Yngwie Malstein,
Jaquote:
quote:
Gitarist black Sabbath(Iommi)quote:
Alleen die naam is alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
Die gast moet ik eens gaan checkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
En daaraan voeg ik dan even toe, de beste gitarist van Guns N' Roses ooit, Emmerhoofd!
U2 is natuurlijk niet alleen om de muziek bekend. zeker nu niet meer. Die is nou toch meer bekend om hun (cq Bono's) politieke instellingen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
Haha jaa ik snap je puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik ook een beetje venco, jij vindt ze ruk, maar zie je wel in dat U2 wel een bijzondere band is, met echt een duidelijke stempel op de hedendaagse muziek?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |