Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo vind ik The Beatles echt ruk, maar die zijn wel heel belangrijk geweest.
Brian may? (of zo iets?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?
Haha, het is indd. geen biefstuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat noem ik fastfoodmuziek.
Daar heb ik ook niets tegen hoor, maar daar hoor je idd over een paar jaar niets meer van.
juist, dat is hem idd! kon ff niet op de naam komen, maar das ook wel een goeie gitarist.quote:
Dr. Brian May hè!quote:
Die is ook goed. Alleen zijn naam geen idee. Geen Queen-fan. Wel een goeie band trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
hoe heet die gitarist van queen ook alweer?
Er zijn best een paar nummers die ik leuk vind, en icm met andere stromingen kan het ook wel leuk zijn, maar over het algemeen vind ik het echt niets, en live is het al helemaal een lachertjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er ook rap artiesten die bewonderd worden?
Ik ben al blij dat ik zijn naam weet. Is die niet intussen ook al Sir verklaard door hare majesteit?quote:
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Over de doden niets dan goeds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Tupac misschien een klein beetje
origineel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar ik geef toe: ik heb 2 cd's van Eminem en 1 van Nelly.
Ik bedoelde ook niet zozeer dat je het goed vind. Want je vind U2 niks en the Beatles ook niet (of ik heb verkeerd gelezen...) maar die bewonder je wel omdat ze van belang zijn geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn best een paar nummers die ik leuk vind, en icm met andere stromingen kan het ook wel leuk zijn, maar over het algemeen vind ik het echt niets, en live is het al helemaal een lachertje.
Alle Big's natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Inderdaadquote:
De kever en autobahnquote:
U2 welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zozeer dat je het goed vind. Want je vind U2 niks en the Beatles ook niet (of ik heb verkeerd gelezen...) maar die bewonder je wel omdat ze van belang zijn geweest
die is toch ook dood?quote:
Zeker weten Tupac dood isquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
U2 wel.
Ik zie rap als invloed op andere rap eigenlijk, en natuurlijk is de hiphopscene niet mijn ding, dus zie ik het niet objectief.
Ik zie rap nog steeds niet echt oud worden eigenlijk, het is nu al min of meer vervangen door errenbie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Een echt goed rapnummer vind ik Mama said knock you out, van LL cool J, dat heeft precies de juiste dosis agressie en een aanvaardbare beat.
Maar ik ben hier geen expert in, en dus zeker geen fan.
singles is al heel muziek gerelateerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef kitao het volgende:
is singles gemuteerd met Muz ?
![]()
maar ik ben t eens met Kardinaal , ik vind Big ook wel aardige muziek
Oeh! Scherp!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
singles is al heel muziek gerelateerd
A little birdy told mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh! Scherp!
Wie heeft je die ingefluisterd?
Great job dude.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef HeatWave het volgende:
And once again rap killed the music (discussion).
wist ik niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
singles is al heel muziek gerelateerd
Deze heeft gewoon pure haat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef kitao het volgende:
vooral deze dan , die clip heeft iets , .... iets anarchistisch , zo van fok the system
gaan we toch over op R&B of hoe dit ook heet , Missy Elliot ....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef HeatWave het volgende:
And once again rap killed the music (discussion).
Aaaaarrrrgghhhh!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
[..]
gaan we toch over op R&B of hoe dit ook heet , Missy Elliot ....![]()
deze staat in mijn favorieten , Tweeter zelf maar even..
Das een heul goed nummerquote:
Ons nummerquote:
haat dragen word je niet vrolijk van , maar ik zal m even proberen , op Youtube anders mis ik de helft hier.quote:
Dan heb ik persoonlijk toch liever het Lacrimosaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als compensatie voor al die heidense troep
edit: met tekst zodat je kan meezingen!![]()
Toch nog iets wat ons bindtquote:
Das het 18e gedeelte van Dies Iraequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan heb ik persoonlijk toch liever het Lacrimosa
Hate yourself with stylequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef kitao het volgende:
[..]
haat dragen word je niet vrolijk van , maar ik zal m even proberen , op Youtube anders mis ik de helft hier.
mwa , vind er niet veel aanquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das het 18e gedeelte van Dies Irae
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
iudicandus homo reus.
Huic ergo parce, Deus:
Die?
Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]ja die, en dan nog heul ouderwets op LP
ja, heul vrolijkquote:
smaak verschilt , dat weet je hè ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaarrrrgghhhh!!!!
Als ik echt na Amy Winehouse en Beyonce ergens een hekel aan heb is het dat gedocht, ik zeg het niet vaak, maar van dat zielige excuus voor een artiest moet ik echt mijn best doen mijn eten binnen te houden..
Zo, ongelovelijk waardeloos dat ik het al verdrongen had.
Vraag en antwoord in 1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
Waarom word ik zenuwachtig als ik langs de buren 2 huisjes verderop moet, die ik echt nooit spreek en amper gedag tegen zeg?Ik ben echt een muts.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
Waarom word ik zenuwachtig als ik langs de buren 2 huisjes verderop moet, die ik echt nooit spreek en amper gedag tegen zeg?Ik ben echt een muts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |