Jij bent dus de mongool dat je met dat soort afspraken akkoord gaat. Maar óf je bent een trol, of je bent iemand die duidelijk wil maken dat hij zelfs vmbo-t niet waard is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah , ik had het geld meer nodig dan die xbox. Ik d8 wat gaat die mongool nou oplichten, ik wist dat ik hem aankon. Hij zag er uit als een brave sukkel en ik had zijn ID. Te snel akkoord gegaan, tjah.
Zeker, een oplichter vereren. Typisch FOK!, zolang je maar tegen de TS kankert ben je een heldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk verdient die mongool een adoratie helden topic
Wat lul jij nou met je , beschimmelde kutquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk verdient die mongool een adoratie helden topic
Neem Fifa mee, voordat je hem aftuigt hem even inmaken met Fifa. Maak je hem dubbel inquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Als ik hem pak jongen , HET WORDT ZWART VOOR MIJN OGEN.
Het is toch te dom voor woorden dat TS hier mee in heeft gestemd, dan vraag je er gewoon om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Zeker, een oplichter vereren. Typisch FOK!, zolang je maar tegen de TS kankert ben je een held
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Neem Fifa mee, voordat je hem aftuigt hem even inmaken met Fifa. Maak je hem dubbel in
Ik vind dat je zus een neger is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is toch te dom voor woorden dat TS hier mee in heeft gestemd, dan vraag je er gewoon om.
Nee, TS was heel slim door zijn ID achter te houden. Of is een proefrit van een autodealer ook dom van de autodealer. Mens, je draait nu de boel om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is toch te dom voor woorden dat TS hier mee in heeft gestemd, dan vraag je er gewoon om.
Mwoa, dat geloof ik niet. Spreek je dan even ABN aub?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Scarface150993 het volgende:
En deze trol is anders wel 1.85 en ik doe havo-5 je zus
Surinaams, das wat anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik vind dat je zus een neger is.
Ja want nu heeft hij een ID en wacht hij nog steeds op zn geld. Inderdaad het gewenste scenario ipv gewoon zaken doen met mensen die het wel kunnen betalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, TS was heel slim door zijn ID achter te houden. Of is een proefrit van een autodealer ook dom van de autodealer. Mens, je draait nu de boel om.
Straat soldaat , even inspiratie voor wat er gebeurt als ik zijn adres heb :quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, TS was heel slim door zijn ID achter te houden. Of is een proefrit van een autodealer ook dom van de autodealer. Mens, je draait nu de boel om.
Je moet ook geen zonnebril dragen om er stoer uit te zien..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Als ik hem pak jongen , HET WORDT ZWART VOOR MIJN OGEN.
Ik zou wel willen maar ik weet niet of dat wel zomaar mag hier op FOK!?!?!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Bosjebloemen het volgende:
post hier nou maar die kopie van zn ID kaart.
man gun mij die lol even..
Dat mag alleen als je hem tegelijk met je eigen ID kaart of paspoort post dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik weet niet of dat wel zomaar mag hier op FOK!?!?!?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Straat soldaat , even inspiratie voor wat er gebeurt als ik zijn adres heb :
Let vooral op 0:47
quote:Doe een luier om je hoofd, want je praat poep.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Voor hoeveelste de zoveelste keer, ik weet niet waar hij woont.
Paspoort = naam = hyves = woonplaats. Woonplaats + naam + telefoonboek = alles wat je moet weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Voor hoeveelste keer ik weet niet waar hij woont.
Jah maar niet iedereen heeft hyves , ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Paspoort = naam = hyves = woonplaats. Woonplaats + naam + telefoonboek = alles wat je moet weten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Alib99 het volgende:
Zoveel gejank voor 35 kankereuro's en een gratis id kaart.
Waarom heb je overigens zijn ID nog altijd niet online gezet? Je weet maar nooit wat wij zouden kunnen vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Oke geef mij 35 euro en ik eis een ban voorgoed van FOK!.
Stoer? Hij is uit '93.quote:
Dat kan maar een keer dus je zult even langs het bejaardentehuis moeten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef JolleNL het volgende:
Ga oude bejaarden in elkaar knuppelen en laat zijn ID achter.
niet waar, Ik helemaal blij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Cristal het volgende:
Vanaf Januari (nu dus) kost een ID nog maar 8,- ofzo. Voorheen was dat 45,-
Breek in bij een computerwinkel en jat snel wat laptoppen en laat de ID achter. Dan kan je de laptoppen verkopen en de schade die je hebt geleden terugverdienen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Scarface150993 het volgende:
Is eigenlijk geen slecht idee. Ik ga denk ik wel wat uithalen en zijn ID achterlaten
Je heb zijn id toch al?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Scarface150993 het volgende:
Is eigenlijk geen slecht idee. Ik ga denk ik wel wat uithalen en zijn ID achterlaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |