SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Aangifte voor 35 euro
Doe een poging zou ik zeggen.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Hihi, de koper had waarschijnlijk een ID-kaart en een paspoort.
[ Bericht 6% gewijzigd door doubleyouteaare op 12-01-2010 18:41:38 ]![]()
Er staat niks op papier dus denk niet dat je veel kans maakt...De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.![]()
Jah hoezo niet , anders ga ik ook wel hetzelfde doen tot ik het geld terug heb. SGijt aan de overheid als dat ook aan mij hebben.![]()
Particuliere verkoop?
Maakt het wel een stuk lastiger natuurlijk,maar het moet op zich kunnenVooral dat wat hier boven staat.![]()
Samen met Mail Adress en eventueel hyvesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Scan zijn ID in, en post hem hier.
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Ga langs zijn huis en vraag het geld aan zijn ouders
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah hoezo niet , anders ga ik ook wel hetzelfde doen tot ik het geld terug heb. SGijt aan de overheid als dat ook aan mij hebben.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Jaaaah zijn ID scannenDOEN DOEN DOEN!!!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.![]()
Ik heb nog gebeld met hem misschien gebruiken ze dat wel als ze zin hebben, ik vind het het leuker dat hij problemen krijgt dan dat ik mijn 35 euro terug krijg.![]()
Dit dus !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Scan zijn ID in, en post hem hier.
I are Baboon![]()
Vanaf Januari (nu dus) kost een ID nog maar 8,- ofzo. Voorheen was dat 45,-
Zo'n ontzettend stoere nickname nemen en dan niet eens langs durven te gaan.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa![]()
wtf? probeer het nog eens in het nederlands?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef doubleyouteaare het volgende:
Hihi, de koper waarschijnlijk had een ID-kaart en een paspoort.Tuut Tuut Tuut![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Zo'n ontzettend stoere nickname nemen en dan niet eens langs durven te gaan.
Weet je zeker dat mama niet mee moet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Scarface150993 het volgende:
Nee ik heb meerdere xboxen en ik ben oud genoeg om te gaan naar de kroeg.
Als ik zijn adres had jongen , was ik zeeeeeeeeekeeeer langs gegaan. Ik vermoord dat gore gladde kut indonesier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: