SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Aangifte voor 35 euro
Doe een poging zou ik zeggen.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Hihi, de koper had waarschijnlijk een ID-kaart en een paspoort.
[ Bericht 6% gewijzigd door doubleyouteaare op 12-01-2010 18:41:38 ]![]()
Er staat niks op papier dus denk niet dat je veel kans maakt...De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.![]()
Jah hoezo niet , anders ga ik ook wel hetzelfde doen tot ik het geld terug heb. SGijt aan de overheid als dat ook aan mij hebben.![]()
Particuliere verkoop?
Maakt het wel een stuk lastiger natuurlijk,maar het moet op zich kunnenVooral dat wat hier boven staat.![]()
Samen met Mail Adress en eventueel hyvesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Scan zijn ID in, en post hem hier.
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Ga langs zijn huis en vraag het geld aan zijn ouders
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah hoezo niet , anders ga ik ook wel hetzelfde doen tot ik het geld terug heb. SGijt aan de overheid als dat ook aan mij hebben.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaah zijn ID scannenDOEN DOEN DOEN!!!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.![]()
Ik heb nog gebeld met hem misschien gebruiken ze dat wel als ze zin hebben, ik vind het het leuker dat hij problemen krijgt dan dat ik mijn 35 euro terug krijg.![]()
Dit dus !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Scan zijn ID in, en post hem hier.
I are Baboon![]()
Vanaf Januari (nu dus) kost een ID nog maar 8,- ofzo. Voorheen was dat 45,-
Zo'n ontzettend stoere nickname nemen en dan niet eens langs durven te gaan.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa![]()
wtf? probeer het nog eens in het nederlands?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef doubleyouteaare het volgende:
Hihi, de koper waarschijnlijk had een ID-kaart en een paspoort.Tuut Tuut Tuut![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Zo'n ontzettend stoere nickname nemen en dan niet eens langs durven te gaan.
Weet je zeker dat mama niet mee moet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Scarface150993 het volgende:
Nee ik heb meerdere xboxen en ik ben oud genoeg om te gaan naar de kroeg.
Als ik zijn adres had jongen , was ik zeeeeeeeeekeeeer langs gegaan. Ik vermoord dat gore gladde kut indonesier.![]()
Gaan kan altijd, kom je er ook in zonder mama of wacht je buiten tot zij straalbezopen is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Scarface150993 het volgende:
Nee ik heb meerdere xboxen en ik ben oud genoeg om te gaan naar de kroeg.
Nounou, er zet iemand een woordje op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef DePanUit het volgende:
[..]
wtf? probeer het nog eens in het nederlands?![]()
![]()
Moet je eerst op die 35 euro wachten vriend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Scarface150993 het volgende:
Nadat ik jou moeder op de walle heb plat geneukt jah, FHA
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa![]()
Je hebt zijn volledige naam, je weet hoe hij eruit ziet? Hyve hem, je weet dan de woonplaats. Pak het telefoonboek.. En je weet alles?![]()
nee dat kan niet.
Mongolen hebben vrijstelling van aansprakelijk stellen.Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten![]()
Ik was nog van plan de 35 euro terug te geven, maar je bent een lul. Ik ga er lekker van naar de kroeg. fijne avond he.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Moet je eerst op die 35 euro wachten vriend.
![]()
de volgordequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Nounou, er zet iemand een woordje op de verkeerde plek.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuut Tuut Tuut![]()
dit is niet waar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Cristal het volgende:
ik heb eind december een nieuwe id kaart gehaald wtf.
![]()
Volgens mij is zijn ID een beetje oud want er staat op dat hij nog in purmerend woont terwijl hij in amsterdam woont.![]()
?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Cristal het volgende:
Ik heb vorige week nog 43 euro betaald voor een id kaart.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Houwe die kaart. Die zal hij nodig hebben om ooit een nieuwe aan te vragen. Nu zal hij aangifte moeten doen van diefstal en 25 euro boete betalen.
Id kaarten, rijbewijzen en paspoorten zijn van de overheid in feite heb je ze in bruikleen.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!![]()
Erg jammer idd voor je, maar als je naar het buitenland wilt heb je toch z'n ding nodig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is niet waar?
ik heb eind december een nieuwe id kaart gehaald wtf.
Dacht ik ook tenzij hij dat a heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Houwe die kaart. Die zal hij nodig hebben om ooit een nieuwe aan te vragen. Nu zal hij aangifte moeten doen van diefstal en 25 euro boete betalen.
![]()
nee want dan krijg je je oude kaart niet mee terug of met gaten erin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Dacht ik ook tenzij hij dat a heeft gedaan.
anyways hoe oud ben jij? en hoe oud is de koper?![]()
Jeugdtarief identiteitskaart kinderen tot en met 13 jaar
Kinderen tot en met 13 jaar kunnen goedkoop een identiteitskaart krijgen. Voor hen geldt het jeugdtarief. Dit tarief bedraagt 8,97 euro. Deze kosten zijn gelijk aan die van een kinderbijschrijving in een paspoort.
[b]Gratis identiteitskaart 14-jarigen vervallen]/b]
De gratis identiteitskaart voor 14-jarigen is vervallen. Vanaf 14 jaar geldt bij een gemeente het gewone tarief van maximaal 42,85 euro.
Alleen 13 en jonger is goedkoper
Datga je toch niet wagen voor 10 euro. Ik ben 16 hij 15 denk ik. En mijn vrienden 18 en zijn vriendje is 9![]()
![]()
Ja, en de politie komt straks even bij TS informeren waarom hij die id-kaart gestolen heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Id kaarten, rijbewijzen en paspoorten zijn van de overheid in feite heb je ze in bruikleen.![]()
![]()
Denk ik, je hebt z'n ID toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Datga je toch niet wagen voor 10 euro. Ik ben 16 hij 15 denk ik. En mijn vrienden 18 en zijn vriendje is 9![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: