Jah maar niet iedereen heeft hyves , ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Paspoort = naam = hyves = woonplaats. Woonplaats + naam + telefoonboek = alles wat je moet weten.

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Alib99 het volgende:
Zoveel gejank voor 35 kankereuro's en een gratis id kaart.

Waarom heb je overigens zijn ID nog altijd niet online gezet? Je weet maar nooit wat wij zouden kunnen vinden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Oke geef mij 35 euro en ik eis een ban voorgoed van FOK!.

Stoer? Hij is uit '93.quote:

Dat kan maar een keer dus je zult even langs het bejaardentehuis moeten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef JolleNL het volgende:
Ga oude bejaarden in elkaar knuppelen en laat zijn ID achter.

niet waar, Ik helemaal blij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Cristal het volgende:
Vanaf Januari (nu dus) kost een ID nog maar 8,- ofzo. Voorheen was dat 45,-

Breek in bij een computerwinkel en jat snel wat laptoppen en laat de ID achter. Dan kan je de laptoppen verkopen en de schade die je hebt geleden terugverdienen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Scarface150993 het volgende:
Is eigenlijk geen slecht idee. Ik ga denk ik wel wat uithalen en zijn ID achterlaten

Je heb zijn id toch al?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Scarface150993 het volgende:
Is eigenlijk geen slecht idee. Ik ga denk ik wel wat uithalen en zijn ID achterlaten
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |