Welke id kaartquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en de politie komt straks even bij TS informeren waarom hij die id-kaart gestolen heeft
wat kan het de poltie ooit opleveren danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah volgens mij doet de politie niks zoals gewoonlijks tenzij het hun wat oplevert.
en nu maar hopen dat TS dan door de desbetreffende pa kort en klein wordt gemeptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef damsco het volgende:
Doe mafia style. Zeg dat je zijn familie wat aandoet, zeg dat hij met de verkeerde loopt te fucken en dat je hem nooit meer wilt zien. Ziet hij je, dan moet hij om je heen lopen. Doet hij dat niet *klap* *klap*
Als je aanbelt, wel meteen zijn huis binnen lopen. Anders heb je kans dat hij de boel op slot doet en de politie belt. Alles moet snel gebeuren (binnen 1 min).
Dan gaat het lastig worden om je plan uit te voerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:59 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
En jou adres hoef ik niet , volgens mij ben je echt zo'n rock/metal meisje met zwarte nagels en een kop zoals dit :
http://yvahokwerda.web-lo(...)ized/gothic_030b.jpg
¤35quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef damsco het volgende:
Daarom altijd met grote groep iemand te grazen nemen. Eerlijk vechten gebeurd niet op de straten. Kan wel zien dat veel FOK!ers niet buiten komen.
Voor ruige jongens van de straat zoals jij zal het wel aardig in de buurt komen van het platteland hier ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Scarface150993 het volgende:
Heerlijk , dit topic. Maar even serieus Fha je woont op het platteland of niet ?
Je bent opgelicht door een mongool?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Scarface150993 het volgende:
Dus ik verkocht mijn xbox360 aan een vreemd mongolische jongentje.
Die rooie?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Je bent opgelicht door een mongool?
die kent zijn eigen krachten niet jonguhquote:
'T WAS GODVRDOMME EEN LIEVE HOND!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kent zijn eigen krachten niet jonguh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |