Jij bent z'n vriendje van 9. Geef toequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Datga je toch niet wagen voor 10 euro. Ik ben 16 hij 15 denk ik. En mijn vrienden 18 en zijn vriendje is 9
En de kranten koppen: "Xbox moord".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Scarface150993 het volgende:
Als ik zijn adres had jongen , was ik zeeeeeeeeekeeeer langs gegaan. Ik vermoord dat gore gladde kut indonesier.
Oooowh! TS steelt van de staat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:48 schreef swollywood het volgende:
Hij kan zelfs aangifte tegen jou doen. ID-kaart is namelijk staatseigendom.
Heb je dat opgenomen dan? En met toestemming?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik heb die bon niet , en ik kan ook niet aantonen dat het mijn xbox is behalve in dat gesprek op mijn telefoon.
Wat heeft de belastingdienst daarmee te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Cristal het volgende:
[..]
Oooowh! TS steelt van de staat!Ik doe een tip aan de belastingsdienst
Ik zal het aan hem doorgevenquote:
En dan wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah volgens mij doet de politie niks zoals gewoonlijks tenzij het hun wat oplevert. Enigste wat ik wil is zijn adres.
hyvesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah volgens mij doet de politie niks zoals gewoonlijks tenzij het hun wat oplevert. Enigste wat ik wil is zijn adres.
Zou je dan niet beginnen met mijn adres? Lijkt me handiger. En je schrijft het zonder capsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Scarface150993 het volgende:
DAn stop ik FHA's hoerenkopt in zijn kontgat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Scarface150993 het volgende:
DAn stop ik FHA's hoerenkopt in zijn kontgat.
quote:Artikel 5
Een ieder die, anders dan voor ambtelijke doeleinden of ter voldoening aan een wettelijk voorschrift, in het bezit is van een reisdocument waarvan hij niet de houder is, draagt zorg dat het onverwijld ter beschikking komt van een ingevolge deze wet tot inhouding bevoegde autoriteit.
TS is een faalerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:58 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah damsko wat denk jij dan, jij woont ook in amsterdam. Als ik zin adres heb jongen pooeehhh ik ga wat mensen meenemen uit oost en noord die niks te doen hebben en dat zijn er heel wat.
TS is boos
En jou adres hoef ik niet , volgens mij ben je echt zo'n rock/metal meisje met zwarte nagels en een kop zoals dit :quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou je dan niet beginnen met mijn adres? Lijkt me handiger. En je schrijft het zonder caps
Welke id kaartquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en de politie komt straks even bij TS informeren waarom hij die id-kaart gestolen heeft
wat kan het de poltie ooit opleveren danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah volgens mij doet de politie niks zoals gewoonlijks tenzij het hun wat oplevert.
en nu maar hopen dat TS dan door de desbetreffende pa kort en klein wordt gemeptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef damsco het volgende:
Doe mafia style. Zeg dat je zijn familie wat aandoet, zeg dat hij met de verkeerde loopt te fucken en dat je hem nooit meer wilt zien. Ziet hij je, dan moet hij om je heen lopen. Doet hij dat niet *klap* *klap*
Als je aanbelt, wel meteen zijn huis binnen lopen. Anders heb je kans dat hij de boel op slot doet en de politie belt. Alles moet snel gebeuren (binnen 1 min).
Dan gaat het lastig worden om je plan uit te voerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:59 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
En jou adres hoef ik niet , volgens mij ben je echt zo'n rock/metal meisje met zwarte nagels en een kop zoals dit :
http://yvahokwerda.web-lo(...)ized/gothic_030b.jpg
¤35quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef damsco het volgende:
Daarom altijd met grote groep iemand te grazen nemen. Eerlijk vechten gebeurd niet op de straten. Kan wel zien dat veel FOK!ers niet buiten komen.
Voor ruige jongens van de straat zoals jij zal het wel aardig in de buurt komen van het platteland hier ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Scarface150993 het volgende:
Heerlijk , dit topic. Maar even serieus Fha je woont op het platteland of niet ?
Je bent opgelicht door een mongool?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Scarface150993 het volgende:
Dus ik verkocht mijn xbox360 aan een vreemd mongolische jongentje.
Die rooie?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Je bent opgelicht door een mongool?
die kent zijn eigen krachten niet jonguhquote:
'T WAS GODVRDOMME EEN LIEVE HOND!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kent zijn eigen krachten niet jonguh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |