Ook heel herkenbaar. Maar vanmiddag heb ik even drie keer ademgehaald en op m'n gemak een rondje gemaakt door z'n winkel. Wat moet dat moet hequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben echt van alles aan het zoeken om 'het gevoel' te krijgen, zo ben ik al 2 keer nog net niet gillend een babywinkel uitgelopen omdat ik het gewoon stom vind in zo'n winkel
Spannend Majoor. Succes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef DeMajoor het volgende:
Reken het jezelf niet zo aan, Flugel. Er zijn nergens regels die voorschrijven dat jij jubelend op een roze wolk door je zwangerschap moet fladderen. Als dat zo niet voelt, neem het dan gewoon zoals het is. Meer kun je niet doen.
Misschien is het een idee om het te vieren door alvast te gaan kijken voor een babykamertje. Dat hielp bij mij in ieder geval wel wat.
Verder ga ik jullie helaas in de steek laten. In bad zijn de weeën zoals verwacht heftiger geworden en ze komen nu ook sneller achter elkaar. Ik heb mijn man net naar huis gebeld en moet me nu echt concentreren op het ontspannen als er een wee komt. Het volgende bericht van mij is waarschijnlijk het blijde nieuws.
Ik voel me ook nergens schuldig over. Probeer alleen maar aan flugeltje aan te geven dat ze het de tijd moet gunnen. Doe ik ook. Alles in mijn eigen tempoquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef Asyniur het volgende:
DeMajoor, zet 'em op!![]()
![]()
flugel (en ook CP), dan ga je toch nog (even) niet naar die winkels? Als je een rotgevoel krijgt bij de tandarts, dan ga je daar toch ook niet binnen staan en maar volhouden tot het beter voelt?
En als jullie het prettiger vinden om het te vieren, dan moet je dat zeker doen. Zoals DeMajoor al zei: er zijn geen voorgeschreven regels dus ga je alsjeblieft nergens schuldig om voelen. Dát zou pas jammer zijn...
Nou ja, ik was dus juist gegaan omdat ik gehoopt had dat het iets los zou maken bij me, had alleen niet op afkeer gerekendquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef Asyniur het volgende:
DeMajoor, zet 'em op!![]()
![]()
flugel (en ook CP), dan ga je toch nog (even) niet naar die winkels? Als je een rotgevoel krijgt bij de tandarts, dan ga je daar toch ook niet binnen staan en maar volhouden tot het beter voelt?
En als jullie het prettiger vinden om het te vieren, dan moet je dat zeker doen. Zoals DeMajoor al zei: er zijn geen voorgeschreven regels dus ga je alsjeblieft nergens schuldig om voelen. Dát zou pas jammer zijn...
Ik dacht bij het begin van de bevalling ook dat ik darmkrampen had!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend aan menstruatiepijn en daar lijkt dit wel wat op. Een combi van menstruatiepijn en darmkrampen, zo iets...Maar ik vind het vooral echt wel te doen tot nu toe. Het neemt ook maar echt heel langzaam toe in gevoeligheid, dus ik heb alle tijd om eraan te wennen.
Ik ga zo lekker in bad liggen lezen, denk ik (een tijdschrift dus, niet de laptop)
Heel flauw, had het graag gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Asyniur het volgende:
Mijn buik danst
maar als ik de filmcamera er bij pak, dan houdt het op... Flauw kind![]()
Heb jij nog geen geen kinderwagen en babykamer besteld?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:47 schreef pessie het volgende:
Yippie DeMajoor zet door! Zet em op!![]()
![]()
En daarna
![]()
![]()
![]()
Flugel, gelukkig hebben ze een remedie tegen babywinkels: Internetwinkelen. Valt veel meer op te bekijken, en kan in je eigen tempo. En ik wou je net aanraden es langs de Hema te gaan, maar dat ging je zelf al doenBij de VenD hebben ze ook vaak hele leuke kleertjes (vind ik zelf).
Wat wijzelf al vanaf het begin van de zwangerschap willen doen om de komst van de baby te vieren is samen uit eten gaan, en dan in een luxe restaurant. Helaas is het er nog niet van gekomen, misschien dit weekend...
En dat huilend van geluk in elkaars armen vallen was hier ook niet het geval. Het was meer, oh, ja, gelukt dus. hm. ja, fijn! En toen nog even een avond heel onwerkelijk.
En zoals de anderen al zeggen: Zet jezelf niet zo onder druk. Het is juist heel goed te begrijpen. En volgens mij ben je niet de eerste in dit topic die zwanger zijn tot nu toe nog niet helemaal geweldig vind.
Als ik mezelf es vergelijk met anderen dan ben ik vaak bang dat iedereen me een ontaarde moeder vind, terwijl mijn roze wolkje vrij stevig onder mn kont vastgeknoopt zit. Ik heb alleen niet bij 9 weken de maxi cosi besteld en bij 11 weken de babykamer in huis. Voor iedereen is het anders, en "geniet er toch van" zeggen heeft niet zoveel zin. Geef het tijd, ga niet lopen zwijmelen als je je niet zo voelt en niet zo in elkaar zit.
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef Webkim het volgende:
DeMajoor, woei!![]()
You go!
Dan sta ik straks in de top 15![]()
Leonieke, gewoon lekker maling hebben aan het hele 'hoe het zou horen' hoor. Het is jullie zwangerschap en die moeten jullie beleven op een manier die voor júllie goed voelt.
Bedoel je dan met erop toezien dat ze jou vroeger zouden inleiden? Want er is toch niet echt een andere truc veronderstel ik?quote:Hier vandaag een onverwachte groeiecho gehad; de vk heeft tegenwoordig zelf een apparaat en mijn buik is toch wel euh... aan de grote kant. En Thomas was met zijn 4740 gr. ook geen klein poppetje.
Nou, de spekkies waren al goed te zien, dus ik ga dinsdag al terug naar de gyn ipv met 36 weken. Wil namelijk heel heel heel graag een natuurlijke bevalling dit keer, en dat kan alleen als het geen sumobaby wordt, dus daar gaat op worden toegezien.
Nee, en ben al 12 weken en 2 dagen! HELP!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Heb jij nog geen geen kinderwagen en babykamer besteld?![]()
Dat gaat nooit op tijd goed komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee, en ben al 12 weken en 2 dagen! HELP!![]()
(Zo, en nu weer even mn nuchtere zelf).
mooi, dat kan dus nog bij 35 weken geregeld te worden. Zie, tijd zat!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat gaat nooit op tijd goed komen
Ik heb vanmiddag gevraagd wat de levertijd van de kinderwagen is die we willen hebben, omdat ik allemaal horrorverhalen las over maaaaaaaanden levertijd. Blijkt het twee weken te zijn
Wij hebben deze maand al genoeg uitgegeven en wachten ook nog even. Ik hou in de tussentijd ook de aanbiedingen in de gaten. Maar we willen wel nieuw spul voor de kinderwagen, dus ik vrees dat dat niet zo makkelijk gaat worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef pessie het volgende:
[..]
mooi, dat kan dus nog bij 35 weken geregeld te worden. Zie, tijd zat!
Nee grapje, we willen een beetje wachten op de aanbiedingen. Heb geen zin om het volle pond te moeten betalen als dat niet strikt noodzakelijk is. Vond vandaag weer een maxi cosi cabrio voor 80 euro op marktplaats. Nieuw... Nou ja, we hebben nog tijd genoeg, en anders ligt het alleen maar in de weg, en dat is alleen maar onhandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |