abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76799536
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef leonieke het volgende:
Mijn vent doet me dood als ik zo'n lijstjes zou beginnen bijhouden, denk ik

En kijk eens aan wie het zegt dat ik het rustig aan moet doen De plintjesschilder van Z&G Nee, vandaag geen werk, hé, dus er kan misschien iets anders bij.

Ik vrees dat het hier niet echt stabiel zal zijn, mijn gewicht. Ik eet totaal niet anders dan in het begin maar ik word alleen maar dikker en dikker en dikker En aan het kerstmenu kan het niet liggen want toen heb ik 3 dagen op yoghurt geleefd
Ik moest zo hard om je post lachen
Je wordt dikker en dikker en weet maar niet hoe het kan.....
Ik vermoed dat je zo'n 7,5 maanden geleden dat hebt veroorzaakt Natuurlijk wordt je dikker, je bent hoog zwanger En ik eet op het moment helemaal niet veel (word er heel misselijk van, krijg maagzuur en na één hap zit ik vol) maar ik bol wel als een gek op

En dat lijstje is op onze wc-muur en die gebruiken we altijd al als whiteboard omdat de tegels zo lelijk zijn
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:14:40 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76799673
Dank jullie wel voor alle complimentjes over de wieg. Ik glim er helemaal van!

Leonie, ik kom ook alleen maar aan hoor. Ik eet hetzelfde als normaal met soms een snoeperijtje tussendoor maar toch blijf ik aankomen. Ik heb het opgegeven om me daar druk om te maken...
Na de zwangerschap doe ik wel weer mijn best, maar voor nu lijkt het toch geen enkele zin te hebben...
1e laag rood zit eindelijk op het ledikantje Nog maar 2 lagen te gaan

Mardis, had ik jou al welkom geheten? En anders bij deze: welkom!
pi_76799739
Nee, ik bedoel eerder dat mijn man gek zou worden als ik die dagen zo bijhou. Ik had gedacht van een lintmeter af te knippen (elke dag een centimeter). Je had zijn gezicht moeten zien

En ow, ik heb niets veroorzaakt, hé In het ziekenhuis hebben ze iets ingespoten toen ze me op een heel ongemakkelijke stoel hadden gelegd waar ik onmogelijk nog op een deftige manier kon uitkruipen. Ik kon ze gewoon niet tegenhouden al heb ik liggen stampen en trappen naar hun gezicht. Ze wilden niet opgeven

En hoogzwanger? Nah, ik ben nog maar net zwanger, nog alle tijd van de wereld... jullie gaan gewoon allemaal zo vlug
pi_76799820
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Dank jullie wel voor alle complimentjes over de wieg. Ik glim er helemaal van!

Leonie, ik kom ook alleen maar aan hoor. Ik eet hetzelfde als normaal met soms een snoeperijtje tussendoor maar toch blijf ik aankomen. Ik heb het opgegeven om me daar druk om te maken...
Na de zwangerschap doe ik wel weer mijn best, maar voor nu lijkt het toch geen enkele zin te hebben...
1e laag rood zit eindelijk op het ledikantje Nog maar 2 lagen te gaan

Mardis, had ik jou al welkom geheten? En anders bij deze: welkom!
Mja, ik zou me er denk ik niet zo druk in maken moest ik een gyn hebben met een andere ingesteldheid. Maar tegenwoordig ga ik al met de daver op het lijf op controle omdat ik weer op die weegschaal moet waarvan ik weet dat er te veel zal bij zijn naar haar goesting Met haar domme uitspraak ook van maar 2 of 3 kg te mogen bijkomen
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:22:00 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76799933
Ah Leo is terug! Met een dagje verlof( ) . Wel handig als je zo hoogzwanger bent!
voor de 24 weken van Keshet. En wat betreft het schoonmaken. Het ging goed. Was een kwartier eerder klaar dan normaal, heb mn zus maar even verteld dat ze op een lijstje moet schrijven wat ik vergeten ben. Heb nog niets van haar gehoord dus zal wel goed zijn . Ik was heeeeeel blij met de auto. Was na afloop wel bang dat ik de auto kaduuk had gereden, maar mn man kon niks ontdekken, dus kennelijk kan ik nog autorijden! Ik had het echt niet gered als ik eerst dat hele end moest fietsen en na afloop ook weer terug.

Wat betreft aankomen en eten he. Ik had gistermiddag weer 2 frikandellen voor me in de friteuse gegooid. Daar kwam het geniale idee van mn man vandaan om patat te eten . Maar aangezien ik alleen kan eten/drinken waar ik zin in heb, en van de rest nmoet overgeven heb ik het er wel voor over. Vanaf volgende week ben ik volgens mij officieel uit het eerste trimester, dus dan zal het met de misselijkheid wel beter gaan, en kan ik weer wat normaler eten. Ik merk wel dat als ik smiddags wat meer eet, ik 's avonds een stuk minder hoef te eten. Dus misschien heft het elkaar allemaal nog op.
(Hoorde net een boem, volgens mij weer stop eruit...... Jep! toch eens de woningbouw bellen...).
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:23:17 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76799970
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja, ik zou me er denk ik niet zo druk in maken moest ik een gyn hebben met een andere ingesteldheid. Maar tegenwoordig ga ik al met de daver op het lijf op controle omdat ik weer op die weegschaal moet waarvan ik weet dat er te veel zal bij zijn naar haar goesting Met haar domme uitspraak ook van maar 2 of 3 kg te mogen bijkomen
Dat was ook echt een stomme uitspraak van haar...
Ik moet iedere controle op de weegschaal. Ik vind het ook niet leuk maar ik weet gewoon dat ik aangekomen ben (ik weeg thuis ook af en toe). De vroedvrouw heeft er 1x iets van gezegd (Dat ik een beetje moest opletten) en voor de rest
Ik heb de laatste keer ook gezegd dat ik niet meer alles op alles ga zetten om niet meer bij te komen. Die zorg is echt voor strakjes... en zij lijkt zich er verder ook niet meer druk om te maken
pi_76800076
En hoeveel was jij zo 4 weken geleden ongeveer bijgekomen? (als je liever niet antwoordt, np hoor )
Op 30 weken stond ik op +6 dacht ik (maar toen ik bij fertiliteit ben begonnen, ben ik eerst 2 kg afgevallen, dus eigenlijk +4 ofzo tov januari 2009). Het probleem is gewoon dat ik de laatste 8 weken keiveel was bijgekomen tov de eerste 22 weken.
pi_76800332
Maar Leonieke, als je gezond eet en niet idioot veel en je komt aan, dan ís dat nu eenmaal zo! Kan geen kwaad voor de baby, is alleen extra gewicht wat jij moet meesjouwen, ja jammer dan

Volgens mijn VK is 15 KG ongeveer gemiddeld en is 10 tot 14 KG ideaal. Bij de vorige zwangerschap was ik 8 KG aangekomen en dat vond ze echt een beetje weinig.

En mijn VK zelf is een superdun sprietje
pi_76800626
Ik ben bij de vlos maar 1 keer op de weegschaal geweest (ergens halverwege de zwangerschap), maar dat was alleen maar omdat er een stagiaire bij was en dus even alles 'volgens het boekje' moest. Ze keken wat verbaasd toen ik niets was aangekomen
De score is nu +3 kilo trouwens.

Vannacht was echt rampzalig qua slaap Ik was al niet zo moe omdat ik 's middags een tukje op de bank had gedaan, maar ik heb de halve nacht wakker gelegen met gigantisch veel pijn in mijn ribbenkast met uitstraling naar mijn schouder. Hoop maar dat het geen terugkerend fenomeen is.
Ik heb een paar paracetamols geslikt en daarna een uur onder de douche gegaan om 5 uur 's nachts. De meeste pijn was toen weg, maar heb pas om een uur of 7 weer wat kunnen slapen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:48:17 #110
259886 pessie
pi_76800807
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef octopussy het volgende:
Ik ben bij de vlos maar 1 keer op de weegschaal geweest (ergens halverwege de zwangerschap), maar dat was alleen maar omdat er een stagiaire bij was en dus even alles 'volgens het boekje' moest. Ze keken wat verbaasd toen ik niets was aangekomen

Vannacht was echt rampzalig qua slaap Ik was al niet zo moe omdat ik 's middags een tukje op de bank had gedaan, maar ik heb de halve nacht wakker gelegen met gigantisch veel pijn in mijn ribbenkast met uitstraling naar mijn schouder. Hoop maar dat het geen terugkerend fenomeen is.
Ik heb een paar paracetamols geslikt en daarna een uur onder de douche gegaan om 5 uur 's nachts. De meeste pijn was toen weg, maar heb pas om een uur of 7 weer wat kunnen slapen.
Oef, klinkt niet leuk.

Is wel de reden waarom ik overdag niet meer ga slapen en wel elke dag probeer ergens heen te lopen of te fietsen. Ook al ben ik nog zo moe, ik wil niet voor 10 uur mn bed in. Maar ik ben dan ook nog lang niet zo ver zwanger als jij.
pi_76800906
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef octopussy het volgende:

Kramp in tussenribspieren misschien? Wel vervelend

Ik denk dat jouw vlos ook niet zoveel van een GBP weet In jou geval lijkt het me ergens wel logisch dat je niet echt veel aankomt tijdens de zwangerschap.
pi_76802231
Mijn vlos weet niet veel van een GBP, maar ze wist wel dat het geen risicofactor is voor een zwangerschap. Maar ik denk inderdaad dat mijn beperkte gewichtstoename voor een groot deel te wijten is aan de GBP. Vooral de eerste tijd heeft ukkie zoveel energie verbruikt wat ik simpelweg niet kon aanvullen dat ik overal dunner ben geworden (behalve buik dan). Borsten zijn gelijk gebleven, maar dat zal dan na de borstvoeding ook wel slinken

En ik moet me na de bevalling weer gaan herpakken qua voeding, want ik snoep en snaai nu veel te veel
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:58:28 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76803356
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:26 schreef leonieke het volgende:
En hoeveel was jij zo 4 weken geleden ongeveer bijgekomen? (als je liever niet antwoordt, np hoor )
Op 30 weken stond ik op +6 dacht ik (maar toen ik bij fertiliteit ben begonnen, ben ik eerst 2 kg afgevallen, dus eigenlijk +4 ofzo tov januari 2009). Het probleem is gewoon dat ik de laatste 8 weken keiveel was bijgekomen tov de eerste 22 weken.
Leonie, ik zit nu op bijna 20kg erbij...

freecell/octopussy, wat is GBP?
pi_76804562
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Leonie, ik zit nu op bijna 20kg erbij...

freecell/octopussy, wat is GBP?
GBP is een Gastric Bypass (maagverkleining en stukje darmomlegging). Ben er 48 kilo mee afgevallen.
pi_76805085
Daar ben ik weer voor een update.

Vanochtend zijn we gaan kijken voor de nieuwe telefoon, maar die was niet voorradig, dus nu moet ik een week wachten. Jammer, ik hoopte me daar vanmiddag mee te kunnen vermaken. Inmiddels bleven de krampjes redelijk regelmatig komen, alleen voor mijn gevoel minder krachtig dan vannacht. Het was niet pijnlijk, maar ook niet ongevoelig.

Vanwege de instructie van de gyn heb ik dus om 10:30 het ziekenhuis gebeld. Daar vroegen ze om even langs te komen voor ctg en overleg met de vk. Dat hebben we gedaan. Na een uurtje ctg constateerde de vk dat ik mooie regelmatige contracties had en ons kindje het erg goed deed. Voor het plan van aanpak wilde ze nog even een inwendig onderzoek doen, waaruit bleek dat ik al 2cm ontsluiting had! Daar was ik wel verbaasd over, want dat klinkt toch al s bevallen en zo voelt het nog helemaal niet... Ze heeft gelijk nog even lekker gewoeld, zodat de krampen nu weer iets heftiger zijn (maar nog altijd niet meer dan onprettig).

Vanavond om 21:00 mogen wij ons weer melden. Dan gaan ze weer een ctg en inwendig onderzoek doen. Afhankelijk van hoe ik me voel en hoe ver ik dan ben, mag ik dan weer naar huis om te slapen of als dat niet dreigt te gaan lukken, is het plan om de vliezen te breken en kijken of de bevalling dan goed doorzet. Uiteraard moeten we eerder komen als het voortijdig erger wordt en mag ik gewoon thuis blijven als de krampen alsnog helemaal verdwijnen (wat ze niet verwachtte).

Tot die tijd ga ik me vermaken met Z&G.
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:53:03 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76805259
Ow DeMajoor, je bent nu toch echt bijna begonnen! 2cm al...

octopussy, dank je voor je uitleg...
pi_76805366
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef DeMajoor het volgende:
Daar ben ik weer voor een update.

Vanochtend zijn we gaan kijken voor de nieuwe telefoon, maar die was niet voorradig, dus nu moet ik een week wachten. Jammer, ik hoopte me daar vanmiddag mee te kunnen vermaken. Inmiddels bleven de krampjes redelijk regelmatig komen, alleen voor mijn gevoel minder krachtig dan vannacht. Het was niet pijnlijk, maar ook niet ongevoelig.

Vanwege de instructie van de gyn heb ik dus om 10:30 het ziekenhuis gebeld. Daar vroegen ze om even langs te komen voor ctg en overleg met de vk. Dat hebben we gedaan. Na een uurtje ctg constateerde de vk dat ik mooie regelmatige contracties had en ons kindje het erg goed deed. Voor het plan van aanpak wilde ze nog even een inwendig onderzoek doen, waaruit bleek dat ik al 2cm ontsluiting had! Daar was ik wel verbaasd over, want dat klinkt toch al s bevallen en zo voelt het nog helemaal niet... Ze heeft gelijk nog even lekker gewoeld, zodat de krampen nu weer iets heftiger zijn (maar nog altijd niet meer dan onprettig).

Vanavond om 21:00 mogen wij ons weer melden. Dan gaan ze weer een ctg en inwendig onderzoek doen. Afhankelijk van hoe ik me voel en hoe ver ik dan ben, mag ik dan weer naar huis om te slapen of als dat niet dreigt te gaan lukken, is het plan om de vliezen te breken en kijken of de bevalling dan goed doorzet. Uiteraard moeten we eerder komen als het voortijdig erger wordt en mag ik gewoon thuis blijven als de krampen alsnog helemaal verdwijnen (wat ze niet verwachtte).

Tot die tijd ga ik me vermaken met Z&G.
Er is dus vordering. Ik denk dat nu niet meer zolang op zich zal laten wachten.

Succes alvast
pi_76805370
Ik heb net bijgelezen en heb Faja na vanochtend vroeg ook niet meer gezien. Volgens mij zijn we op weg naar een datumtweeling.
pi_76805755
Ja een datum tweeling

Wie gaat er met mij mee, op 16 februari. Ik ga dan voor datum's tweelings..
(ik denk echt stellig dat ik de 16de ga bevallen). Dan ben ik 40+1.
pi_76806006
Spannend DeMajoor! Lekker rustig aan doen de rest van de dag, je hebt je energie misschien nog nodig.

Zo, update van onze kant. Eerste week met Claire ging super goed, tweede week begon heel rot met een borstontsteking. Heel ziek geweest, ondertussen gaat het gelukkig beter. Jammer alleen dat de productie aan de kant van de ontsteking daarna dramatisch was. Ondertussen is het al verdubbeld, maar dan nog bijna niks in vergelijking met de goede kant. Balen dus, maar Claire komt gelukkig niks tekort.
Claire is een lief meisje, redelijk rustig, weinig frustraties. Ze slaapt 's nachts goed en zit al in een aardig ritme. Ik heb een paar dagen moeten wennen, toch een ander koppie erbij he. Maar ik was snel gewend hoor, ze is een schatje En wat is Elise ineens groot Echt wonderlijk om je peutertje ineens zo anders te zien. Elise is trouwens heel lief voor Claire, ben benieuwd of dat zo blijft als ik het allemaal alleen moet rooien (op dit moment is m'n vriend nog thuis).

En bij deze ga ik jullie ook verlaten. Blijf wel spieken want die llm's maken het wel spannend hoor! Maar er is ook weer nieuwe aanwas zag ik (gefeliciteerd en welkom!). Ik ga eens spieken in het babietjestopic...

[ Bericht 6% gewijzigd door Sidn3y op 15-01-2010 09:37:16 ]
pi_76806117
Sidn3y, goed om te horen dat alles goed gaat!
Je foto's doen het helaas niet, ben wel heel erg nieuwsgierig nu!
pi_76806141
Ik kan je foto's niet zien...

En ik ben ook erg nieuwsgierig. Claire is bij ons trouwens ook erg lang een goede kanshebber geweest voor de naam. Vonden we allebei erg mooi, maar in oktober beviel een collega van mij van een Claire en toen is hij afgevallen.
pi_76806265
ik zie de foto's hier ook niet maar als ik de link neem doen ze het wel
mooi meisje is Claire!!

Volgens mij is Faja vanmorgen nog geweest..
zettemop DeMajoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76806380
Gerepareerd (doe het ook nooit in 1 keer goed, pfffff)!
pi_76806405
Via dit bericht quoten lukt het idd wel om de linkjes te openen. Schattige foto's.
pi_76806508
Wat een mooi meisje....
En tot snel in het kleine baby'tjes topic

Hier vandaag erg moe Terwijl ik toch aardig geslapen heb. Wel elke keer kleine beetjes, maar alles bij elkaar best veel. Ik word alleen wakker, als ik te lang op één zij heb gelegen. Doet gewoon echt pijn en moet dan weer omdraaien naar de andere zij.
Ook ben ik een beetje misselijk. Maar goed, laatste loodjes zijn het zwaars, en dat is echt zo.
Maar verder, geniet ik per dag meer. Het duurd nu niet meer zo heel lang. In het begin dacht ik nog, oooh 9 maanden, hoe lang en nu is het dan bijna zover. Soms echt momenten (vanacht ook weer en wist niet wat er was haha). Vind het stiekem allemaal wel heel spannend. Hoe zullen wij het doen als ouders, hoe gaat de bevalling. Hoe ziet ons kind eruit. En ga ik het allemaal wel goed doen.

Maar na een half uur, weet ik dan zelf te zeggen: Komt allemaal goed
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:26:22 #127
259886 pessie
pi_76806628
oehhhh Claire... Mooi meisje! (Ik kan de foto's wel zien). Ze ziet er wel tevreden uit in de tummy! Veel plezier bij de kleine baby'tjes!

DeMajoor! Heb je een hoge pijngrens? Je ben stiekem gewoon begonnen! Nou, ik hoop voor je dat et doorzet en je voor middernacht een baby hebt gekregen! (En anders wordt het ECHT morgen!).

Ja, Faja? Die zou nog even gaan slapen. Maar ik dacht dat daar ook al iets bezig was geweest vannacht?

edit: Ik heb het nagelezen, en Faja ging slapen. Was niets over bezig zijn te vinden in haar post.
pi_76806828
Sidn3y: wat een prachtig meisje heb je op de wereld gezet!
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:35:06 #129
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76807010
DeMajoor: Spannend zeg! Ik hoop dat het gaat doorzetten nu
Sidn3y: Wat een poppetje Prachtig!!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:42:58 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76807339
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef ymme het volgende:
Wie gaat er met mij mee, op 16 februari. Ik ga dan voor datum's tweelings..
(ik denk echt stellig dat ik de 16de ga bevallen). Dan ben ik 40+1.
ikke niet
Ik mag pas vanaf de uitgerekende datum ivm carnaval

Sidn3y En fijn dat het nu beter gaat! Tot ziens in het babietjes-topic!

Ow en ik vind het (nog) niet zwaarder dan een tijdje geleden. Ik ben alleen wat sneller kort van adem, maar voor de rest gaat het net zo als voorheen...
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:44:16 #131
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76807388
Kraamzorg intake gesprek gehad net:
Moet toch nog een tweede kruikje kopen Verder heeft ze niet naar het kamertje gekeken. Ik krijg 8 dagen van 3 uur per dag Vandaag precies nog een maand Spannend!!!!!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:47:22 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76807509
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef mama_papa het volgende:
Moet toch nog een tweede kruikje kopen Verder heeft ze niet naar het kamertje gekeken. Ik krijg 8 dagen van 3 uur per dag Vandaag precies nog een maand Spannend!!!!!!
Waarom krijg jij zo weinig kraamzorg? En is er niet iemand in je omgeving waar je een kruikje van kan lenen?
pi_76807626
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef mama_papa het volgende:
Oeps... Een tweede kruikje moest ik ook van de kraamzorg en is er nog altijd niet van gekomen...
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:51:14 #134
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76807677
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Waarom krijg jij zo weinig kraamzorg? En is er niet iemand in je omgeving waar je een kruikje van kan lenen?
Ik heb alleen moeder en kindzorg genomen Zolang ik hulp nodig heb komt mijn moeder Ze komt ook koken
Die hebben allemaal hun kruik al weggegeven, maarja dan koop ik er nog maar 1 bij, ze zijn niet zo gek duur
pi_76807833
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef pessie het volgende:

DeMajoor! Heb je een hoge pijngrens? Je ben stiekem gewoon begonnen! Nou, ik hoop voor je dat et doorzet en je voor middernacht een baby hebt gekregen! (En anders wordt het ECHT morgen!).

Ja, Faja? Die zou nog even gaan slapen. Maar ik dacht dat daar ook al iets bezig was geweest vannacht?

edit: Ik heb het nagelezen, en Faja ging slapen. Was niets over bezig zijn te vinden in haar post.
Ik ben wel wat gewend aan menstruatiepijn en daar lijkt dit wel wat op. Een combi van menstruatiepijn en darmkrampen, zo iets... Maar ik vind het vooral echt wel te doen tot nu toe. Het neemt ook maar echt heel langzaam toe in gevoeligheid, dus ik heb alle tijd om eraan te wennen.

Ik ga zo lekker in bad liggen lezen, denk ik (een tijdschrift dus, niet de laptop )
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:00:33 #136
259886 pessie
pi_76808054
In bad Kun je goed ontspannen... Nou, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we nieuwsgierig zijn! Maar dat ben jij waarschijnlijk nog meer dan wij...

Veel succes en sterkte! Zet em op! Je kunt et!
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:01:02 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76808077
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Ik ben wel wat gewend aan menstruatiepijn en daar lijkt dit wel wat op. Een combi van menstruatiepijn en darmkrampen, zo iets... Maar ik vind het vooral echt wel te doen tot nu toe. Het neemt ook maar echt heel langzaam toe in gevoeligheid, dus ik heb alle tijd om eraan te wennen.

Ik ga zo lekker in bad liggen lezen, denk ik (een tijdschrift dus, niet de laptop )
Wij verwachten nu wel regelmatige updates van jouw kant hè?
EIgenlijk nog het liefst gewoon live-verslag van de hele bevalling!

m_p, ik begrijp het...

ik ga me nog maar even nuttig maken door de afwas af te drogen
pi_76808646
Zo lang ik thuis ben, hou ik jullie zeker op de hoogte. Maar als we vanavond terug zijn in het ziekenhuis, zit het er even niet in, denk ik. Als ik me dan morgenochtend niet rond 8 meld, weten jullie wat er aan de hand is...
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:16:42 #139
259886 pessie
pi_76808746
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef DeMajoor het volgende:
Zo lang ik thuis ben, hou ik jullie zeker op de hoogte. Maar als we vanavond terug zijn in het ziekenhuis, zit het er even niet in, denk ik. Als ik me dan morgenochtend niet rond 8 meld, weten jullie wat er aan de hand is...
Ik stem voor geen nieuws morgenochtend 8 uur! (En dan 8.01 een verslag van de bevalling )
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:21:07 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76808938
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef DeMajoor het volgende:
Ja dát pikken we dus écht niet hè!
Dan moet je maar even iemand sms-en tussendoor...
pi_76808976
oooooh, het wordt hier gewoon heel spannend nog
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:11:34 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76811079
Ik heb niet bijgelezen, zijn ook echt te veel posts op dit moment....

Ben alleen effe wat minder aan het meeposten omdat ik mezelf domweg gezegd een beetje klote voel. Had toch wel verwacht dat er een klein roze randje zou ontstaan nu de kritieke periode voorbij is. Dat heb ik een dag of 2 ook wel gehad, maar inmiddels is het helemaal wegge-ebt en daar ben ik erg teleurgesteld over. Het is allemaal nog zo abstract en vaag. Had gehoopt inmiddels wel te kunnen wegdromen en fantaseren, maar het lukt me niet zo...

Heb met Martijn afgesproken dat we nog wel iets gaan doen om deze zwangerschap te 'vieren'. Dat hebben we bij het tweede streepje natuurlijk helemaal niet gedaan en ook nu we de kritieke periode voorbij zijn hebben we nog niet echt een moment genomen om het 'we zijn in blijde verwachting' vonkje tot ontbranding te brengen.

Op zich is het ook niet raar, de eerste 12 weken heb ik min of meer genegeerd dat ik zwanger was. Ik mocht er niet van genieten of eraan wennen, gevolg is wel dat ik nu dus sec gezien pas een week zwanger ben... Dan is het ook niet raar dat het allemaal nog heel onwerkelijk is. Ik moet het nog erkennen... Zelfs de hormonen beginnen nu pas écht te gieren, loop hele avonden te janken...

Lang verhaal kort, ik wil niet het hele topic depressief maken. Vind het prachtig om te zien hoe andere meiden hier al wel zo enorm genieten en wil niet de spelbreekster zijn. Vandaar dus effe wat minder meeposten, laten we hopen dat deze donkere wolk snel wat minder heftig wordt..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:16:28 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76811288
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, zijn ook echt te veel posts op dit moment....

Ben alleen effe wat minder aan het meeposten omdat ik mezelf domweg gezegd een beetje klote voel. Had toch wel verwacht dat er een klein roze randje zou ontstaan nu de kritieke periode voorbij is. Dat heb ik een dag of 2 ook wel gehad, maar inmiddels is het helemaal wegge-ebt en daar ben ik erg teleurgesteld over. Het is allemaal nog zo abstract en vaag. Had gehoopt inmiddels wel te kunnen wegdromen en fantaseren, maar het lukt me niet zo...

Heb met Martijn afgesproken dat we nog wel iets gaan doen om deze zwangerschap te 'vieren'. Dat hebben we bij het tweede streepje natuurlijk helemaal niet gedaan en ook nu we de kritieke periode voorbij zijn hebben we nog niet echt een moment genomen om het 'we zijn in blijde verwachting' vonkje tot ontbranding te brengen.

Op zich is het ook niet raar, de eerste 12 weken heb ik min of meer genegeerd dat ik zwanger was. Ik mocht er niet van genieten of eraan wennen, gevolg is wel dat ik nu dus sec gezien pas een week zwanger ben... Dan is het ook niet raar dat het allemaal nog heel onwerkelijk is. Ik moet het nog erkennen... Zelfs de hormonen beginnen nu pas écht te gieren, loop hele avonden te janken...

Lang verhaal kort, ik wil niet het hele topic depressief maken. Vind het prachtig om te zien hoe andere meiden hier al wel zo enorm genieten en wil niet de spelbreekster zijn. Vandaar dus effe wat minder meeposten, laten we hopen dat deze donkere wolk snel wat minder heftig wordt..
Meisje toch, je moet jezelf niet dwingen om te genieten. Gewoon alles over je heen laten komen. Het blijft toch onwerkelijk tot het einde. Ik voel de hele dag gefriemel in mijn buk en toch kan ik me niet voorstellen dat ik over 1 maand een babietje heb...

Ik geniet ook niet 24/7 hoor! En hier zitten wel meer dames die dat hebben...
Dat roze randje komt vanzelf wel. Is het niet tijdens de zwangerschap, dan is het straks wel als het kindje er is...
wij hebben nooit de zwangerschap gevierd hoor
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:49 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76811511
Asy

Ik bedoel met 'vieren' eigenlijk meer het moment van zwangerschap. Waar anderen elkaar blij / gelukkig / etc in de armen vallen bij het tweede streepje hebben wij elkaar alleen maar even aangekeken en verzucht; " Nou, daar gaan we weer..."

Nu bij de 12 weken hebben we het eigenlijk ook een beetje voorbij laten gaan. Met 'vieren' bedoel ik dus eigenlijk meer een momentje nemen om de zwangerschap te erkennen, misschien dat het dan allemaal wat tastbaarder wordt ofzo...
pi_76811591
Klinkt herkenbaar hoor flugeltje. Geef het de tijd. En het vieren is wel een erg goed idee
Bij mij begon het pas een beetje te komen toen ik de eerste schopjes voelde en zelfs toen nog niet echt. Nu begint m'n buik te groeien en strak te staan en wordt het zwangergevoel weer wat groter. Maar ik geloof niet dat ik nog echt op een roze wolk ga belanden.
Je hebt lang in de zenuwen gezeten, gun het de tijd om dat te laten slijten
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:24:29 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76811628
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef flugeltje het volgende:
Asy

Ik bedoel met 'vieren' eigenlijk meer het moment van zwangerschap. Waar anderen elkaar blij / gelukkig / etc in de armen vallen bij het tweede streepje hebben wij elkaar alleen maar even aangekeken en verzucht; " Nou, daar gaan we weer..."

Nu bij de 12 weken hebben we het eigenlijk ook een beetje voorbij laten gaan. Met 'vieren' bedoel ik dus eigenlijk meer een momentje nemen om de zwangerschap te erkennen, misschien dat het dan allemaal wat tastbaarder wordt ofzo...
Je hebt het wel 'gevierd'. Toen je de laatste goede echo had...
Niet zo streng zijn voor jezelf...
Waarom ben je strenger voor jezelf dan voor anderen? Das helemaal niet nodig...
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:34:58 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76812116
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je hebt het wel 'gevierd'. Toen je de laatste goede echo had...
Niet zo streng zijn voor jezelf...
Waarom ben je strenger voor jezelf dan voor anderen? Das helemaal niet nodig...
Nou, voor mijn gevoel hebben we het dus niet gevierd. Moeilijk uitleggen, maar ik hoop echt dat het een beter gevoel gaat geven als we dat wel een keer doen.

Nu kunnen we het gelukkig ook best een officieel tintje meegeven doordat Martijn het kind officieel kan erkennen bij het gemeentehuis.

Ik ben echt van alles aan het zoeken om 'het gevoel' te krijgen, zo ben ik al 2 keer nog net niet gillend een babywinkel uitgelopen omdat ik het gewoon stom vind in zo'n winkel
pi_76812340
Reken het jezelf niet zo aan, Flugel. Er zijn nergens regels die voorschrijven dat jij jubelend op een roze wolk door je zwangerschap moet fladderen. Als dat zo niet voelt, neem het dan gewoon zoals het is. Meer kun je niet doen.

Misschien is het een idee om het te vieren door alvast te gaan kijken voor een babykamertje. Dat hielp bij mij in ieder geval wel wat.

Verder ga ik jullie helaas in de steek laten. In bad zijn de weeën zoals verwacht heftiger geworden en ze komen nu ook sneller achter elkaar. Ik heb mijn man net naar huis gebeld en moet me nu echt concentreren op het ontspannen als er een wee komt. Het volgende bericht van mij is waarschijnlijk het blijde nieuws.
pi_76812370
heel veel succes DeMajoor!! Je wordt mama
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:41:02 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76812373
DeMajoor!!!

Heel veel succes meid, zet 'm op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: