Ik moest zo hard om je post lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef leonieke het volgende:
Mijn vent doet me dood als ik zo'n lijstjes zou beginnen bijhouden, denk ik![]()
En kijk eens aan wie het zegt dat ik het rustig aan moet doenDe plintjesschilder van Z&G
Nee, vandaag geen werk, hé, dus er kan misschien iets anders bij.
Ik vrees dat het hier niet echt stabiel zal zijn, mijn gewicht. Ik eet totaal niet anders dan in het begin maar ik word alleen maar dikker en dikker en dikkerEn aan het kerstmenu kan het niet liggen want toen heb ik 3 dagen op yoghurt geleefd
Mja, ik zou me er denk ik niet zo druk in maken moest ik een gyn hebben met een andere ingesteldheid. Maar tegenwoordig ga ik al met de daver op het lijf op controle omdat ik weer op die weegschaal moet waarvan ik weet dat er te veel zal bij zijn naar haar goestingquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Dank jullie wel voor alle complimentjes over de wieg. Ik glim er helemaal van!
Leonie, ik kom ook alleen maar aan hoor. Ik eet hetzelfde als normaal met soms een snoeperijtje tussendoor maar toch blijf ik aankomen. Ik heb het opgegeven om me daar druk om te maken...
Na de zwangerschap doe ik wel weer mijn best, maar voor nu lijkt het toch geen enkele zin te hebben...
1e laag rood zit eindelijk op het ledikantjeNog maar 2 lagen te gaan
![]()
Mardis, had ik jou al welkom geheten? En anders bij deze: welkom!
Dat was ook echt een stomme uitspraak van haar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik zou me er denk ik niet zo druk in maken moest ik een gyn hebben met een andere ingesteldheid. Maar tegenwoordig ga ik al met de daver op het lijf op controle omdat ik weer op die weegschaal moet waarvan ik weet dat er te veel zal bij zijn naar haar goestingMet haar domme uitspraak ook van maar 2 of 3 kg te mogen bijkomen
Oef, klinkt niet leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef octopussy het volgende:
Ik ben bij de vlos maar 1 keer op de weegschaal geweest (ergens halverwege de zwangerschap), maar dat was alleen maar omdat er een stagiaire bij was en dus even alles 'volgens het boekje' moest. Ze keken wat verbaasd toen ik niets was aangekomen
De score is nu +3 kilo trouwens.
Vannacht was echt rampzalig qua slaapIk was al niet zo moe omdat ik 's middags een tukje op de bank had gedaan, maar ik heb de halve nacht wakker gelegen met gigantisch veel pijn in mijn ribbenkast met uitstraling naar mijn schouder. Hoop maar dat het geen terugkerend fenomeen is.
Ik heb een paar paracetamols geslikt en daarna een uur onder de douche gegaan om 5 uur 's nachts. De meeste pijn was toen weg, maar heb pas om een uur of 7 weer wat kunnen slapen.
Kramp in tussenribspieren misschien? Wel vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef octopussy het volgende:
Ik ben bij de vlos maar 1 keer op de weegschaal geweest (ergens halverwege de zwangerschap), maar dat was alleen maar omdat er een stagiaire bij was en dus even alles 'volgens het boekje' moest. Ze keken wat verbaasd toen ik niets was aangekomen
De score is nu +3 kilo trouwens.
Vannacht was echt rampzalig qua slaapIk was al niet zo moe omdat ik 's middags een tukje op de bank had gedaan, maar ik heb de halve nacht wakker gelegen met gigantisch veel pijn in mijn ribbenkast met uitstraling naar mijn schouder. Hoop maar dat het geen terugkerend fenomeen is.
Ik heb een paar paracetamols geslikt en daarna een uur onder de douche gegaan om 5 uur 's nachts. De meeste pijn was toen weg, maar heb pas om een uur of 7 weer wat kunnen slapen.
Leonie, ik zit nu op bijna 20kg erbij...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:26 schreef leonieke het volgende:
En hoeveel was jij zo 4 weken geleden ongeveer bijgekomen? (als je liever niet antwoordt, np hoor)
Op 30 weken stond ik op +6 dacht ik (maar toen ik bij fertiliteit ben begonnen, ben ik eerst 2 kg afgevallen, dus eigenlijk +4 ofzo tov januari 2009). Het probleem is gewoon dat ik de laatste 8 weken keiveel was bijgekomen tov de eerste 22 weken.
GBP is een Gastric Bypass (maagverkleining en stukje darmomlegging). Ben er 48 kilo mee afgevallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Leonie, ik zit nu op bijna 20kg erbij...
freecell/octopussy, wat is GBP?
Er is dus vordering. Ik denk datquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef DeMajoor het volgende:
Daar ben ik weer voor een update.
Vanochtend zijn we gaan kijken voor de nieuwe telefoon, maar die was niet voorradig, dus nu moet ik een week wachten. Jammer, ik hoopte me daar vanmiddag mee te kunnen vermaken. Inmiddels bleven de krampjes redelijk regelmatig komen, alleen voor mijn gevoel minder krachtig dan vannacht. Het was niet pijnlijk, maar ook niet ongevoelig.
Vanwege de instructie van de gyn heb ik dus om 10:30 het ziekenhuis gebeld. Daar vroegen ze om even langs te komen voor ctg en overleg met de vk. Dat hebben we gedaan. Na een uurtje ctg constateerde de vk dat ik mooie regelmatige contracties had en ons kindje het erg goed deed. Voor het plan van aanpak wilde ze nog even een inwendig onderzoek doen, waaruit bleek dat ik al 2cm ontsluiting had! Daar was ik wel verbaasd over, want dat klinkt toch al s bevallen en zo voelt het nog helemaal niet... Ze heeft gelijk nog even lekker gewoeld, zodat de krampen nu weer iets heftiger zijn (maar nog altijd niet meer dan onprettig).
Vanavond om 21:00 mogen wij ons weer melden. Dan gaan ze weer een ctg en inwendig onderzoek doen. Afhankelijk van hoe ik me voel en hoe ver ik dan ben, mag ik dan weer naar huis om te slapen of als dat niet dreigt te gaan lukken, is het plan om de vliezen te breken en kijken of de bevalling dan goed doorzet. Uiteraard moeten we eerder komen als het voortijdig erger wordt en mag ik gewoon thuis blijven als de krampen alsnog helemaal verdwijnen (wat ze niet verwachtte).
Tot die tijd ga ik me vermaken met Z&G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |