ikke nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef ymme het volgende:
Wie gaat er met mij mee, op 16 februari. Ik ga dan voor datum's tweelings..
(ik denk echt stellig dat ik de 16de ga bevallen). Dan ben ik 40+1.
Waarom krijg jij zo weinig kraamzorg? En is er niet iemand in je omgeving waar je een kruikje van kan lenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef mama_papa het volgende:
Kraamzorg intake gesprek gehad net:
Moet toch nog een tweede kruikje kopenVerder heeft ze niet naar het kamertje gekeken. Ik krijg 8 dagen van 3 uur per dag
Vandaag precies nog een maand
Spannend!!!!!!
Oeps... Een tweede kruikje moest ik ook van de kraamzorg en is er nog altijd niet van gekomen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef mama_papa het volgende:
Kraamzorg intake gesprek gehad net:
Moet toch nog een tweede kruikje kopenVerder heeft ze niet naar het kamertje gekeken. Ik krijg 8 dagen van 3 uur per dag
Vandaag precies nog een maand
Spannend!!!!!!
Ik heb alleen moeder en kindzorg genomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom krijg jij zo weinig kraamzorg? En is er niet iemand in je omgeving waar je een kruikje van kan lenen?
Ik ben wel wat gewend aan menstruatiepijn en daar lijkt dit wel wat op. Een combi van menstruatiepijn en darmkrampen, zo iets...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef pessie het volgende:
DeMajoor! Heb je een hoge pijngrens? Je ben stiekem gewoon begonnen! Nou, ik hoop voor je dat et doorzet en je voor middernacht een baby hebt gekregen! (En anders wordt het ECHT morgen!).
Ja, Faja? Die zou nog even gaan slapen. Maar ik dacht dat daar ook al iets bezig was geweest vannacht?
edit: Ik heb het nagelezen, en Faja ging slapen. Was niets over bezig zijn te vinden in haar post.
Wij verwachten nu wel regelmatige updates van jouw kant hè?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend aan menstruatiepijn en daar lijkt dit wel wat op. Een combi van menstruatiepijn en darmkrampen, zo iets...Maar ik vind het vooral echt wel te doen tot nu toe. Het neemt ook maar echt heel langzaam toe in gevoeligheid, dus ik heb alle tijd om eraan te wennen.
Ik ga zo lekker in bad liggen lezen, denk ik (een tijdschrift dus, niet de laptop)
Ik stem voor geen nieuws morgenochtend 8 uur! (En dan 8.01 een verslag van de bevallingquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef DeMajoor het volgende:
Zo lang ik thuis ben, hou ik jullie zeker op de hoogte. Maar als we vanavond terug zijn in het ziekenhuis, zit het er even niet in, denk ik. Als ik me dan morgenochtend niet rond 8 meld, weten jullie wat er aan de hand is...
Ja dát pikken we dus écht niet hè!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef DeMajoor het volgende:
Zo lang ik thuis ben, hou ik jullie zeker op de hoogte. Maar als we vanavond terug zijn in het ziekenhuis, zit het er even niet in, denk ik. Als ik me dan morgenochtend niet rond 8 meld, weten jullie wat er aan de hand is...
Meisje toch, je moet jezelf niet dwingen om te genieten. Gewoon alles over je heen laten komen. Het blijft toch onwerkelijk tot het einde. Ik voel de hele dag gefriemel in mijn buk en toch kan ik me niet voorstellen dat ik over 1 maand een babietje heb...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, zijn ook echt te veel posts op dit moment....
Ben alleen effe wat minder aan het meeposten omdat ik mezelf domweg gezegd een beetje klote voel. Had toch wel verwacht dat er een klein roze randje zou ontstaan nu de kritieke periode voorbij is. Dat heb ik een dag of 2 ook wel gehad, maar inmiddels is het helemaal wegge-ebt en daar ben ik erg teleurgesteld over. Het is allemaal nog zo abstract en vaag. Had gehoopt inmiddels wel te kunnen wegdromen en fantaseren, maar het lukt me niet zo...
Heb met Martijn afgesproken dat we nog wel iets gaan doen om deze zwangerschap te 'vieren'. Dat hebben we bij het tweede streepje natuurlijk helemaal niet gedaan en ook nu we de kritieke periode voorbij zijn hebben we nog niet echt een moment genomen om het 'we zijn in blijde verwachting' vonkje tot ontbranding te brengen.
Op zich is het ook niet raar, de eerste 12 weken heb ik min of meer genegeerd dat ik zwanger was. Ik mocht er niet van genieten of eraan wennen, gevolg is wel dat ik nu dus sec gezien pas een week zwanger ben... Dan is het ook niet raar dat het allemaal nog heel onwerkelijk is. Ik moet het nog erkennen... Zelfs de hormonen beginnen nu pas écht te gieren, loop hele avonden te janken...
Lang verhaal kort, ik wil niet het hele topic depressief maken. Vind het prachtig om te zien hoe andere meiden hier al wel zo enorm genieten en wil niet de spelbreekster zijn. Vandaar dus effe wat minder meeposten, laten we hopen dat deze donkere wolk snel wat minder heftig wordt..
Je hebt het wel 'gevierd'. Toen je de laatste goede echo had...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef flugeltje het volgende:
Asy
Ik bedoel met 'vieren' eigenlijk meer het moment van zwangerschap. Waar anderen elkaar blij / gelukkig / etc in de armen vallen bij het tweede streepje hebben wij elkaar alleen maar even aangekeken en verzucht; " Nou, daar gaan we weer..."
Nu bij de 12 weken hebben we het eigenlijk ook een beetje voorbij laten gaan. Met 'vieren' bedoel ik dus eigenlijk meer een momentje nemen om de zwangerschap te erkennen, misschien dat het dan allemaal wat tastbaarder wordt ofzo...
Nou, voor mijn gevoel hebben we het dus niet gevierd. Moeilijk uitleggen, maar ik hoop echt dat het een beter gevoel gaat geven als we dat wel een keer doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt het wel 'gevierd'. Toen je de laatste goede echo had...
Niet zo streng zijn voor jezelf...
Waarom ben je strenger voor jezelf dan voor anderen? Das helemaal niet nodig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |