Ik verzin nog wel nieuwe klusjes hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Keshet het volgende:
Ik zou die laatste klusjes dan nog maar even uitstellen DJ! Stel je voor! Bevallen!![]()
Wat heerlijk dat je zo geholpen bent!![]()
tsjekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Keshet het volgende:
Welkom terug Orea! Nog helemaal heel? Was 't leuk?
Ik sluit me aan bij Freecell. Dozen inpakken & slapen for the win!
Simmu: Ballen dat Sandrax zo laat pas terug is.
Zou je achter mijn naam in de op willen zetten dat ik een meisje krijg?
Weet jij trouwens als wat voor kuikentjes je krijgt?Zo ja, dan wil je het vast niet met ons delen, anders had je dat al wel gedaan.
't Viel bij jou nog wel mee...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef pessie het volgende:
Ik ga niet zeggen tegen freecell dat ze rustig aan moet doen. Wordt ze gek van en de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een hormonster terug...
Gelukkig sta ik nog niet in de top 10quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
*lurkt mee*
en jeetje die top 10 gaat hard!!!
kan me nog zo herinneren dat bijvoorbeeld Ymme hier binnen kwam!! en die staat ook al in de top 10!
OMG!
Oooh!! Ik ben helemaal vergeten om te reageren op jouw prachtige echo!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef Saffier het volgende:
Even de llm een hart onder de riem steken! Nog even meiden
Nee hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen dames. DJRandall aan het bevallen geslagen? DeMajoor heb jij al weeen?
Gisteren dus de acupunctuur gehad, erg apart. Dat zo een klein speldje zo zwaar kan voelen. De meridianen die ze aanprikt geven een heel apart gevoel als of er een zwaar gewicht op wordt geplaatst. Ze had er eentje tussen mijn duim en wijsvinger geplaatst en ik kon mooi mijn duim niet meer bewegen. In totaal 13 spelden in mijn lichaam gehad. Na afloop een menstruatie kramp die wat erger voelde dan na een strippoging en ik had vanacht serieus iets dat op weeen leek te voelen maar niet regelmatig en nu zit ik dus aan mijn ontbijt en voel niks
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef ChilllayD het volgende:
Echo-foto 11 weken 1 dag echo.
Wonderbaarlijk vond ik het en dat wou ik even komen delen![]()
Oh, ik schrok alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef ymme het volgende:
Bij de geboorte hihi. Als hij zo goed blijft groeien als nu.
Dus eigenlijk is er niets zeker... (waarom vertellen ze het eigenlijk hihi:P).
ZOENEN.... (negerzoenen mag toch niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef pessie het volgende:
Ymme, Negerzoenen! Heb ik nu ook zin in.
En nu dus elke week op komen draven bij de vlos.
Je doet jezelf waarschijnlijk een groter plezier als je uitgaat van 41 of 42 weken, want de tijd na 40 weken gaat echt heel langzaam...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef ymme het volgende:
Oh en vanaf nu elke week controle. Gaan de weken helemaal snel.
Maandag alweer 36 (en vanaf 37 mag ik thuis bevallen). Theoretisch gezien, kan ik over 1,5 al mama zijn.Maar ik ga uit van 40+1, waarom
Geen idee, maar dat heb ik mijn hoofd zitten.
Dat is dus 16 februari.
Voor de rest denkt iedereen de uitgerekende datum zelf. 15 februari, omdat in 2008 mijn schoonvader toen is overleden, en we het stiekem wel heel mooi zouden vinden. Als het écht gebeurd op die dag, dan ga ik echt geloven dat er iets is tussen hemel en aarde. Dat kan dan haast niet anders.![]()
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef tralalalars het volgende:
Mag je hier als aanstaande papa ook posten??
euh nou ... net bij de VK geweest... wel vroeg (7wk) ivm miskraam vorige keer. We waren al bijna anderhalf jaar bezig en nu net te horen gekregen dat we 2 voor de prijs van 1 hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wel joh. Leuk welkom.
Hoever en alle andere details graag....
Een tweeling.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euh nou ... net bij de VK geweest... wel vroeg (7wk) ivm miskraam vorige keer. We waren al bijna anderhalf jaar bezig en nu net te horen gekregen dat we 2 voor de prijs van 1 hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Geen kloon en geen vrouw op Fokquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Een tweeling.![]()
Leuk hoor.
En kloon of niet? (geen zin om te checken enzo) en zit je vriendin/vrouw ook hier op het forum?
Oh wat ben ik weer nieuwschierig
Ja verheug me dr ook wel enorm op .. tis ook de 1e X ... spannend... spannend... spannend en natuurlijk wel ff schrikken toen de echo een 2e liet zien ... de kans zat er in maar ik geloof dat als ze op dat moment een foto van ons hadden gemaakt had deze zo in de encyclopedie gekund bij: Verbaasdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef ymme het volgende:
Geniet ervan. En het vertellen, dat is zo leuk.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ja verheug me dr ook wel enorm op .. tis ook de 1e X ... spannend... spannend... spannend en natuurlijk wel ff schrikken toen de echo een 2e liet zien ... de kans zat er in maar ik geloof dat als ze op dat moment een foto van ons hadden gemaakt had deze zo in de encyclopedie gekund bij: Verbaasd
Ook familiehistorie, mn schoonvader is 1 van een 2-eiige tweeling. En ik heb nog 2 broertjes en die zijn .. je raadt het al ook een tweelingquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef simmu het volgende:
[..]
gefeliciteerd
waardoor hadden jullie hogere kans? (hier vanwege mijn leeftijd+familiehistorie van tweelingen)
Heb net voor het eerst die kaart eens bekeken. Er staat 3/4 N.X. Nu weet ik dus wat dat betekent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef octopussy het volgende:
DJRandall, op mijn verloskundigekaart van mijn vorige controle (34+3 weken) was mijn fundushoogte 30 cm en 2/3 NX (N=navel X=borstbeen) en de baby is vibi (hoofd ligt vast in bekken).
Die tandjes duren nog wel even hoor Ymmequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:27 schreef ymme het volgende:
Ik zat me net te bedenken.
Heb ik echt alles in huis voor onze babyBen ik echt niets vergeten.
En iets van pijnstilling of tegen krampen/tandjes. Is het handig om dat van te voren al in huis te hebben?
Geen drogist in de buurd hier. En de stad is 10 km verderop en geen auto/rijbewijs.
Dus wil alles in orde hebben. Ook in noodgevalletje.
Hier echt een vage kaart blijkt:quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Heb net voor het eerst die kaart eens bekeken. Er staat 3/4 N.X. Nu weet ik dus wat dat betekent.
Nu zie ik dus ook wat getallen staan en die 9 cm is denk ik dan over 6 weken. Al heeft ze het verkeerde getal ingevoerd.![]()
Dan staat er bij ligging: sch, die snap ik niet. En bij indaling bibi, die snap ik wel.
Tralalalars: gefeliciteerd hoor, wat een goed nieuws!!![]()
Mooi hoor! Wat een superecho weer (en grappig dat de maker stiekem in beeld isquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef Orea het volgende:
Tralalalars, dubbel gefeliciteerd
Dames met stickers![]()
LLM's![]()
Nog even het plaatje, als je goed kijkt zie je echt het handje omhoog steken, zo van 'hoi mam, hier ben ik!'
Wat waziger dan de vorige omdat deze via mijn buik is gemaakt, ik begin me normaal te voelen(na al die halve aanrandingen met dat andere apparaat
)
[ afbeelding ]
en nu heb ik ook zin in negerzoenen*manlief gaat smsen of ie het mee wil nemen* ik lijk verdorrie wel een bouwvakker met al dat gevreet
Leuk man! Gefeliciteerd en welkom!~quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euh nou ... net bij de VK geweest... wel vroeg (7wk) ivm miskraam vorige keer. We waren al bijna anderhalf jaar bezig en nu net te horen gekregen dat we 2 voor de prijs van 1 hebben![]()
![]()
![]()
![]()
SCH staat voor Schedelligging oid, wat betekent: koppie naar beneden, zoals het "hoort" dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Heb net voor het eerst die kaart eens bekeken. Er staat 3/4 N.X. Nu weet ik dus wat dat betekent.
Nu zie ik dus ook wat getallen staan en die 9 cm is denk ik dan over 6 weken. Al heeft ze het verkeerde getal ingevoerd.![]()
Dan staat er bij ligging: sch, die snap ik niet. En bij indaling bibi, die snap ik wel.
Tralalalars: gefeliciteerd hoor, wat een goed nieuws!!![]()
Gefeliciteerd tralalalars!! Heb zelf ook een tweeling gekregen bijna 8 mnd geleden! Het ie zoooooo leuk!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef tralalalars het volgende:
dank voor de felicitaties ... iedereen hier natuurlijk ook felicitaties en strekte ... jullie dames hebben zowel de mooiste band als het zwaarste werk
Oh, ik ben eergisteren vlug ff gaan bevallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef Keshet het volgende:
Leonieke! Ik moest vanochtend nog aan je denken omdat ik je al een paar dagen niet gesignaleerd had! Hoe is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |