abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:06:19 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76763461
Ymme, Negerzoenen! Heb ik nu ook zin in .
En nu dus elke week op komen draven bij de vlos .
pi_76763900
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef pessie het volgende:
Ymme, Negerzoenen! Heb ik nu ook zin in .
En nu dus elke week op komen draven bij de vlos .
ZOENEN.... (negerzoenen mag toch niet meer. )
pi_76764971
ChillyD, mooie echo!

Orea ook een goede echo, super hoor.

Ymme, goed gekeurd en een kindje van 8 pond bij de geboorte. Netjes.

Octo, ik had 1 malig helder bloedverlies vanmorgen, daarna alleen nog oud bloed dus ik heb niet meer gebeld. Ik voel mijn zoon goed bewegen en volgens mij doen ze toch niks. Weeen activiteit is ook niet terug gekomen vandaag.
pi_76765433
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef ymme het volgende:
Oh en vanaf nu elke week controle. Gaan de weken helemaal snel.
Maandag alweer 36 (en vanaf 37 mag ik thuis bevallen). Theoretisch gezien, kan ik over 1,5 al mama zijn. Maar ik ga uit van 40+1, waarom Geen idee, maar dat heb ik mijn hoofd zitten.
Dat is dus 16 februari.

Voor de rest denkt iedereen de uitgerekende datum zelf. 15 februari, omdat in 2008 mijn schoonvader toen is overleden, en we het stiekem wel heel mooi zouden vinden. Als het écht gebeurd op die dag, dan ga ik echt geloven dat er iets is tussen hemel en aarde. Dat kan dan haast niet anders.
Je doet jezelf waarschijnlijk een groter plezier als je uitgaat van 41 of 42 weken, want de tijd na 40 weken gaat echt heel langzaam...

Overigens hoop ik voor je dat je tussen 39 en 40 weken bevalt, want dat lijkt me ideaal.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:07:34 #55
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76766165
LLM's jullie houden het spannend zo

Ik ben ook weer bij de VK geweest vanmorgen 1,5 KG aangekomen in 2 weken tijd, teller staat nu op 11 KG..
Bloeddruk was aan de hoge kant verder was weer alles prima dus een sticker
De uitslag van de echo was bij hun nog niet binnen, daar gaan we het dus volgende week over hebben en dan hebben we het meteen over de bevalling
Nu elke week net als Ymme naar de VK en idd wat zij zegt: nog 1,5 week en dan mogen we thuis bevallen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76766723
Ik ga er weer uit. Morgen rond 8 uur meld ik me weer.

Of misschien ook wel niet, want ik mag morgen van mezelf eindelijk een nieuwe mobiel gaan halen, dus zal vannacht wel gaan bevallen...
pi_76767827
Mag je hier als aanstaande papa ook posten??
So afraid of getting older, I'm only good at being young
pi_76767919
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef tralalalars het volgende:
Mag je hier als aanstaande papa ook posten??
Nee

Natuurlijk wel joh. Leuk welkom.
Hoever en alle andere details graag....
pi_76768283
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee

Natuurlijk wel joh. Leuk welkom.
Hoever en alle andere details graag....
euh nou ... net bij de VK geweest... wel vroeg (7wk) ivm miskraam vorige keer. We waren al bijna anderhalf jaar bezig en nu net te horen gekregen dat we 2 voor de prijs van 1 hebben
pi_76768449
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef tralalalars het volgende:

[..]

euh nou ... net bij de VK geweest... wel vroeg (7wk) ivm miskraam vorige keer. We waren al bijna anderhalf jaar bezig en nu net te horen gekregen dat we 2 voor de prijs van 1 hebben
Een tweeling. Leuk hoor.
En kloon of niet? (geen zin om te checken enzo) en zit je vriendin/vrouw ook hier op het forum?

Oh wat ben ik weer nieuwschierig
pi_76768493
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Een tweeling. Leuk hoor.
En kloon of niet? (geen zin om te checken enzo) en zit je vriendin/vrouw ook hier op het forum?

Oh wat ben ik weer nieuwschierig
Geen kloon en geen vrouw op Fok ... maar moet het ff kwijt .. straks ff aan de opa's en oma's vertellen
pi_76768528
Geniet ervan. En het vertellen, dat is zo leuk.
pi_76768633
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef ymme het volgende:
Geniet ervan. En het vertellen, dat is zo leuk.

Ja verheug me dr ook wel enorm op .. tis ook de 1e X ... spannend... spannend... spannend en natuurlijk wel ff schrikken toen de echo een 2e liet zien ... de kans zat er in maar ik geloof dat als ze op dat moment een foto van ons hadden gemaakt had deze zo in de encyclopedie gekund bij: Verbaasd

pi_76768733
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef tralalalars het volgende:

[..]

Ja verheug me dr ook wel enorm op .. tis ook de 1e X ... spannend... spannend... spannend en natuurlijk wel ff schrikken toen de echo een 2e liet zien ... de kans zat er in maar ik geloof dat als ze op dat moment een foto van ons hadden gemaakt had deze zo in de encyclopedie gekund bij: Verbaasd

gefeliciteerd
waardoor hadden jullie hogere kans? (hier vanwege mijn leeftijd+familiehistorie van tweelingen)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76768973
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef simmu het volgende:

[..]

gefeliciteerd
waardoor hadden jullie hogere kans? (hier vanwege mijn leeftijd+familiehistorie van tweelingen)
Ook familiehistorie, mn schoonvader is 1 van een 2-eiige tweeling. En ik heb nog 2 broertjes en die zijn .. je raadt het al ook een tweeling

BTW ... tis 2-eiig
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:11:52 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76769233
yay voor de sticker van ymme!
En ook Orea met de goede echo!

freecell, als het goed is meten ze nu bij jou met n/x (navel/xyphoid=borstbeen)

tralalalars, wat leuk! 2 , gefeliciteerd!
Alleen 2-eiig is overerfbaar. 1-eiig niet. En volgens mij moet het dan ook nog aan moeders kant zitten

Hier lag Harry gisteren bibi. En hij demonstreerde 's avonds bij het naar bed gaan dat hij best nog wat verder kon zakken
Maar... het wiegje is af! Dankzij tante Ca.ra (en haar hulpje Thomas) is er vandaag een hoesje om het matrasje gemaakt en is er een molton gesplitst. En nu staat het wiegje klaar voor Harry!
foto's probeer ik vanavond nog te maken en te plaatsen maar we moeten ook nog naar zwangerschapsgym en voorlichting inclusief partner dus misschien gaat dat niet meer lukken...
pi_76770234
Jeuj Ymme, sticker! 8 pond bij geboorte, das wel netjes inderdaad.
En M_P ook weer goed gescoord, schiet nu op dames...

Welkom Tralal.... nieuwe papa en gefeliciteerd met je 2 guppies!

En wiegje voor Harry is klaar! Jeujj! Zal hij straks lekker slapen

Ik heb nu officieel zwangerschapsverlof
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:36:09 #68
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76770335
Trala welkom! Wat leuk een tweeling! Er zijn meer vaders die meedoen (bijvoorbeeld Co-Ol).

En weer een sticker!

DeMajoor, misschien is het vooruitzicht van een nieuwe mobiel inderdaad wel reden om te komen!

zo lekker patatjes eten
pi_76770390
Tralalalars, dubbel gefeliciteerd

Dames met stickers
LLM's

Nog even het plaatje, als je goed kijkt zie je echt het handje omhoog steken, zo van 'hoi mam, hier ben ik!'
Wat waziger dan de vorige omdat deze via mijn buik is gemaakt, ik begin me normaal te voelen (na al die halve aanrandingen met dat andere apparaat )

en nu heb ik ook zin in negerzoenen *manlief gaat smsen of ie het mee wil nemen* ik lijk verdorrie wel een bouwvakker met al dat gevreet
pi_76770431
En pppsssstttt Pessie, niet zeggen, nu heb ik ook zin in frietjes (en ik ga toch echt maaltijdsalade eten )

Sindell, lekker!! genieten!!
pi_76770750
dank voor de felicitaties ... iedereen hier natuurlijk ook felicitaties en strekte ... jullie dames hebben zowel de mooiste band als het zwaarste werk
pi_76771330
Gefeliciteerd tralalalars Tof zeg!

Orea, mooi plaatje!
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:21:37 #73
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76771857
Pessie nu wil ik ook patatjes!!!!
Orea wat een lieve echofoto
Tralala.. Gefeliciteerd
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76772091
Ik zat me net te bedenken.
Heb ik echt alles in huis voor onze baby Ben ik echt niets vergeten.

En iets van pijnstilling of tegen krampen/tandjes. Is het handig om dat van te voren al in huis te hebben?
Geen drogist in de buurd hier. En de stad is 10 km verderop en geen auto/rijbewijs.
Dus wil alles in orde hebben. Ook in noodgevalletje.

pi_76772510
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef octopussy het volgende:
DJRandall, op mijn verloskundigekaart van mijn vorige controle (34+3 weken) was mijn fundushoogte 30 cm en 2/3 NX (N=navel X=borstbeen) en de baby is vibi (hoofd ligt vast in bekken).

Heb net voor het eerst die kaart eens bekeken. Er staat 3/4 N.X. Nu weet ik dus wat dat betekent.
Nu zie ik dus ook wat getallen staan en die 9 cm is denk ik dan over 6 weken. Al heeft ze het verkeerde getal ingevoerd.
Dan staat er bij ligging: sch, die snap ik niet. En bij indaling bibi, die snap ik wel.

Tralalalars: gefeliciteerd hoor, wat een goed nieuws!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')