Jajaja, ik snapte 'm al, internet viel er gewoon van uit.quote:
Gewoon Buuls bier bestellen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:24 schreef Vlarp het volgende:
Maar ja, ik heb hier nog van 5 weekenden rekeningen liggen
Weekenden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:24 schreef Vlarp het volgende:
Maar ja, ik heb hier nog van 5 weekenden rekeningen liggen
Hallo, jij geeft mij die rekeningenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Weekenden?Wat voer jij dan allemaal uit?
Ik kwam het tijdens Motel Mozaique in Rotterdam tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik nog steeds een keer proeven
Wat een lief schattig pseudo-kibbelend stelletje zijn jullie!quote:
Jullie lijken wel een stel potten...quote:
In Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam het tijdens Motel Mozaique in Rotterdam tegen
Dat kan met de post-carnaval-meetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lief schattig pseudo-kibbelend stelletje zijn jullie!
Echt wangenknijperig gewoon!
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die kom je wel op meer plaatsen tegen.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die kom je wel op meer plaatsen tegen.
Toch is het zo. Evenals de shirts van Ledub (Budel backwardsquote:
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speeltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is het zo. Evenals de shirts van Ledub (Budel backwards).
Kijk maar eens op de aftiteling van GTST bijvoorbeeld.
dat heb ik dan weer met Emile Sandtkequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speelt
[ afbeelding ]
goddomme wat een lilike kop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speelt
[ afbeelding ]
Gelukkig hoeven we het niet altijd eens te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
goddomme wat een lilike kop.
Butterface
Dit is objectief gezien gewoon een lelijke man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we het niet altijd eens te zijn
Toch blijft dat jouw mening, hoe goed je ook je best doet om het te onderbouwen met zogenaamd objectieve redenen die toch wel erg subjectief zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dit is objectief gezien gewoon een lelijke man.
Zijn ogen drijven naar de buitenkant van zijn gezicht, hij heeft geen wenkbrauwen, alleen zo'n neanderthaler richel... zijn mond ziet er verkeerd uit, en zijn ogen liggen verzonken in zijn gezicht. Hij heeft geen jukbeenderen, en een zachte kaaklijn, maar wel met kin.
Dat noemen ze lelijk.
echt lelijk.
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Vlarp het volgende:
Toch blijft dat jouw mening, hoe goed je ook je best doet om het te onderbouwen met zogenaamd objectieve redenen die toch wel erg subjectief zijn
En toch is het een mening van jou, want jij vind die specifieke kenmerken niet mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.
Dat zijn ogen op een bepaalde manier in zijn hoofd hangen is inderdaad waarneembaar. Dat het mooi of lelijk is, is een mening.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.
Voor jou is ie toch sowieso wel een beetje te Hollandsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm ook niet knap. Maar lelijk is anders.
Al zie ik wel wat je bedoelt met de neanderbrow.
Dankje, Erikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn ogen op een bepaalde manier in zijn hoofd hangen is inderdaad waarneembaar. Dat het mooi of lelijk is, is een mening.
isn't that redundant?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Vlarp het volgende:
God, wat zijn jullie oppervlakkige kut nichten!!!
Nonsens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jou is ie toch sowieso wel een beetje te Hollands?
Iemand knap vinden om zijn uiterlijk is net zo oppervlakkig als iemand lelijk vinden om zijn uiterlijk Vlarpjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Vlarp het volgende:
God, wat zijn jullie oppervlakkige kut nichten!!!
Shields up! En ik ben niet helemaal Nederlands hoor, kwart indoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens!
Ik ga je zondag zo ongelooooflijk hard versieren!
Dat zeg ik... oppervlakkigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand knap vinden om zijn uiterlijk is net zo oppervlakkig als iemand lelijk vinden om zijn uiterlijk Vlarpje
en de overige driekwart?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shields up! En ik ben niet helemaal Nederlands hoor, kwart indo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
Kort maar krachtig!
Heb zo een brunchafspraak.![]()
Adios!
Ik ga nu naar huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh ik krijg zo met de zweep misschien
Dat werkte helaas niet: Nieuwe bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Een Fok! abonnement is pas interessant als je andere users kunt laten bannen.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:
Miss cherry!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Neuh, ik ga me wel gedragen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef oinaru_isan het volgende:
Dus moeten Ang3l-fans geld gaan inzamelen, om Ang3l over te halen te blijven? Of zodat hij Nuno kan bannen?
Of Nuno omkopen zodat hij wegblijft? Of is er iemand waardoor Nuno wegblijft?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Nou, ik vond het zóiets bizars dat ik, als google-hoer in wording, het toch even heb opgezocht en het is zelfs al iets internationaals, anders zou ik zó geloven dat dit iets nieuws van Dirk Scheringa was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?
Welke blonde, jongeman?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat ik voortaan net als die blonde jongeman ga praten en tevens net zo uit mijn ogen ga kijken. En dan zien wat er gebeurt!
bestaat ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Die Mr. Hot uit die spot!quote:
Ja, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bestaat ook nog gewoonhad het gevoel dat ik naar zo'n slechte zelfverzonnen nasynchronisatie zat te kijken
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en allesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??Je hebt 24 uur per dag een Stieve!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en alles
Dankje voor de tip!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar als je straks je pand hep ingericht dan is er eindelijk tijd voor samenzijn zonder omstanders!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik!
Ik moet misschien weer gaan bloggen!
Doodop, maar voldaanquote:
Reality show op mtv, Jersey Shore, de trailer is echt hilarisch, de sarcasme ookquote:
Gaat jou dat überhaupt iets aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is inhaalseks heftig?
Oh wacht, dat weet je nu nog niet.
Ik ken je, Waxquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon hop d'r op zeg maar?
Grapje hoor sorry man.![]()
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt het ontdekt?Je heet niet voor niets Stieve, natuurlijk.
Nah!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Wax, kom je komend voorjaar met je man bij mij en m'n man op de koffie?
Ik hoop half februari alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]!
Nou, dat is een puik plan!Is alles dan al af?
Wat burgerlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.
Dat is dus hier ook redelijk gebruikelijk. Snap er niks vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je weer zitten cosplayfappen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nederlandsquote:
Stelletjesgedragquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
Wax, kom je komend voorjaar met je man bij mij en m'n man op de koffie?
Mijn drie beste eigenschappenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jaloezie, afgunst en zelfmedelijden.
Preciiiieees! Doettur mij ok zo inne!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar Tha_Erik, je hebt gelijk, ze kunnen jou minimaal er ook bij uitnodigen met een leuke single jongen als blind date voor jou erbij.
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Preciiiieees! Doettur mij ok zo inne!
Dat is allemaal niet genoeg voor meneer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.![]()
En je bent al verloofd met je knuffelturk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jaloezie, afgunst en zelfmedelijden.
Nonsensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij hoeft maar te niezen in de AH om omringd te worden door een heel bataljon van gay hunks of twijfelhetero's.![]()
Mja... nou uuuuh.... mja.quote:En je bent al verloofd met je knuffelturk.
Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet genoeg voor meneer.
jij krijgt iig nog flirts en aandachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!
Jij hebt iig nog datesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij krijgt iig nog flirts en aandacht
Jij hebt iig nog het tofste foboquote:
[/toyboy 2009]quote:
jij ook.. anders had je je knuffelturk niet!!quote:
Het is 2010! Ik ben vergeten!quote:
Gewoon op stap leren kennen hoor, en daarna geholpen met huiswerk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij ook.. anders had je je knuffelturk niet!!
Het zijn dates. Dat durf ik al nietquote:en mijn dates tellen niet..
da's koffie drinken bij de MacD om er vervolgens achter te komen dat het allemaal fakes zijn,
omdat ze compleet verschillen van de perfecte afspiegeling op hun profiel
jij stapt iig nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon op stap leren kennen hoor, en daarna geholpen met huiswerk.
[..]
Het zijn dates. Dat durf ik al niet
In welke opzichten verschilt knuffelturk dan van vriendje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!
Queer as Folk dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
Het lijkt wel een soort gay variant van Sex & The City, met al die moeilijke homo-singles rond de 25-30 jaar die maar niet aan de man komen.
Of een Bridget Jones.
allemaal op zoek naar mr bigquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
Het lijkt wel een soort gay variant van Sex & The City, met al die moeilijke homo-singles rond de 25-30 jaar die maar niet aan de man komen.
Of een Bridget Jones.
Hij is 19, ik ben 31. We hebben 1x gezoend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
In welke opzichten verschilt knuffelturk dan van vriendje?
Maar da's een blaaskakerige dikke eikel.quote:
coochiecoochiecoooooo!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Het wordt me te depressief!
Oeh! Dat klinkt als vriendje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is 19, ik ben 31. We hebben 1x gezoend.
Bullquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oeh! Dat klinkt als vriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
knuffelturk and angel sitting in a tree:quote:
Neuh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je popelt nog niet om te mogen gaan werken ?
Ik geef er wel ff een kusje op. Zo weer over!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:17 schreef Baltar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rschroeit-penis.html
en
Jamaar jij moet klussenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind dat onbegrijpelijk!
Ik ben trouwens morgen en vrijdag weer vrij
spoorwijziging 1a instappen. Daar is het geen den bosch meer maar hedel grr. En het is koudquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:09 schreef Vlarp het volgende:
En achter een stoptrein, dus "we rijden niet onze gewenste snelheid". Elke dag een nieuw excuus van NS.
klusreces ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind dat onbegrijpelijk!
Ik ben trouwens morgen en vrijdag weer vrij
Yep, en die heeft me goed gesmaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij vrolijk en opgewekt op dit vroege uur, zeker al koffie op ?
over 15 min heb ik weer een beker automatenpleurquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Yep, en die heeft me goed gesmaakt
Toilet slopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jij moet klussenJij liever dan ik!
Kan me er nog niet echt iets bij voorstellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Hey TMM... ik heb iets nieuws voor je: de winterkroket.
Gevuld met zuurkool en rookworst. YUM!
Ik vind het echt heel goor klinkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kan me er nog niet echt iets bij voorstellen
waar vind ik diequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik ook, maar het smaakt lekker!
mag het vooral daar blijven zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Steve het volgende:
D'r zit een Spice Girls liedje in mij hoofd.
Oh, GADVER!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Steve het volgende:
Ok, Budel kon ik je nog vergeven... maar dit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Steve het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil ook zo'n pakje........ik ook, zou me vast enig staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
HEY! Jij... jij... JIJ VLEGEL!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, Budel kon ik je nog vergeven... maar dit?
*klik klik* BAM!!
American Idol is de schuldige.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ok, Budel kon ik je nog vergeven... maar dit?
*klik klik* BAM!!
Te laat. Die post hieronder was slechts een stuiptrekkingquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
HEY! Jij... jij... JIJ VLEGEL!
Doe eens niet mijn vriendje dood schieten!![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te laat. Die post hieronder was slechts een stuiptrekking
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Te laat. Die post hieronder was slechts een stuiptrekking
Waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef PhalanX het volgende:
ik ben gehaktballen aan het maken voor mijn ouders
omdat mijn gehaktballen best lekker zijn... en ik aardig ben.quote:
ja inderdaad want het is koud en het regent hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het weer tijd voor
naar een oud familie recept ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef PhalanX het volgende:
Hihi...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
omdat mijn gehaktballen best lekker zijn...
*Proest*!quote:en ik aardig ben.
neen, naar eigen recept.quote:
Ik BEN aardig, jij godvergeten lambal!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
omdat mijn gehaktballen best lekker zijn... en ik aardig ben.
en gaai moe al heulemoal uwen smoelbakkes houwe!quote:
Ja, eerlijk is eerlijk, je ben een-op-een best te ok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:56 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik BEN aardig, jij godvergeten lambal!
Jammer dat het in een groep altijd zo anders isquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, eerlijk is eerlijk, je ben een-op-een best te ok.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaaquote:
Zoals op filmavonden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook op mijn best in selecte gezelschappen!
Bijvoorbeeldquote:
You know you love me!quote:
Beter dan van je ouders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef PhalanX het volgende:
Nope!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Hey eeeeeriiiiik, heb je Y tu mama tambien al ooit gezien?
Alhoewel! De trailer komt me bekend voor. Maar dat is niet erg want ik heb 'm ooit midden in de nacht op tv gezien volgens mij. Weet er niet meer zo veel vanquote:
Dan gaan we die kijken! Al is ie soms wel pikant. Durf je dat aan met mij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alhoewel! De trailer komt me bekend voor. Maar dat is niet erg want ik heb 'm ooit midden in de nacht op tv gezien volgens mij. Weet er niet meer zo veel van.
Mwa, de pepers op mijn broodje subway waren ook pikant en dat ging prima!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan gaan we die kijken! Al is ie soms wel pikant. Durf je dat aan met mij?
Mag ik mini-me zijn!?!!? *springt ongeduldig en rijdt tegen been op*quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaaaaaa
*pinkje in mond(* Moehahahahaha!
Gael García Bernal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Hey eeeeeriiiiik, heb je Y tu mama tambien al ooit gezien?
ja volgens mij is dat best wel een Erik filmquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Gael García Bernal.. Maar op foto's valt 'ie meestal tegen.
Leuke film.
Dat leek me ook al, vandaar het voorstel voor deze film met de filmavondquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat best wel een Erik film![]()
ik moet nog...quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor of na je bezoek aan Zumba ?
hoe was 500 days of summer, en had jij fish tank zonder Franse ondertitels?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels heb ik van mijn 2009 filmtotaal-top10 inhaallijst al de volgende gekeken:
Fish tank
Antichrist
the wrestler
(500) days of summer
Leuk ben jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
Vlarp is *hips*
* Vlarps reputatie hoog probeert te houden
Je doet er de verkeerde smileys bij met je zatte hoofd, want je bedoelt natuurlijk:quote:
Ja what else is new? Drankorgel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Steve het volgende:
Vlarp is *hips*
* Vlarps reputatie hoog probeert te houden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet er de verkeerde smileys bij met je zatte hoofd, want je bedoelt natuurlijk:
"Leuk ben jij![]()
."
Ja en nu nog aan Steve richten anders wordt dat kind jaloers.quote:
"Dat kind" kan best wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en nu nog aan Steve richten anders wordt dat kind jaloers.
heb je niet gewoon te veel gedronken?quote:
Wat is er mis dan??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, op Ned 2 ziet het er wel zo uit momenteel
kerel stel je niet zo aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb nog niets ondertekend, dus er valt niets
Het valt pas als IK het zeg!!!
+ Het rapport zegt dat de kamer onvolledig is geïnformeerd en Balkenende zegt dat dat onjuist is..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het ondersteunen van de inval in Irak blijkt onrechtmatig geweest te zijn volgens een onderzoek wat Balkenende zelf heeft ingesteld, nog korter door de bocht, uit een door hem zelf ingesteld onderzoek blijkt dat JP gelogen heeft destijds
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Peter het volgende:
Maaike, kun je deze stream niet volgen? http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het ondersteunen van de inval in Irak blijkt onrechtmatig geweest te zijn volgens een onderzoek wat Balkenende zelf heeft ingesteld, nog korter door de bocht, uit een door hem zelf ingesteld onderzoek blijkt dat JP gelogen heeft destijds
kom op nou als je dat serieus neemt...quote:
aldus onze politiek verslaggever en Mariah Carey, Beyonce expert SJMquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.
PvdAWouter Bos
aanhangers SP+PvdA
Maaike is sowieso altijd al fout geweest, maar ik ga tegenwoordig door het leven als Michaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet tegen mieke, tegen jou dusOf moet ik je anders aanspreken?
Ik heb natuurlijk geen gesubsideerde baantje gehad, je bent natuurlijk een insiderquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aldus onze politiek verslaggever en Mariah Carey, Beyonce expert SJM
Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Tmm ik moet bekennen een aantal jaren terug was ik zowel lid van PvdA als JS en actief compagnie gevoerd voor PvdA, Wouter Bos, Albayrak en Meiden van Halal ontmoet
Nja... lidwoorden... lastig, lastig, lastig...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.
PvdAWouter Bos
aanhangers SP+PvdA
Moet je daar toestemmen voor vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je daar toestemmen voor vragen?
!!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...
Love you my little tipsywipsy!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph!van uitgerekend jou had ik meer verwacht!
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maaike is sowieso altijd al fout geweest, maar ik ga tegenwoordig door het leven als MichaEn wonderer mag natuurlijk ook
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?
Mieka
Maika
Miesja
Miega
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wondererquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.
't Is natuurlijk ook niet zo dat ie de makkelijke weg kiest wat betreft de rest. Go big or go homequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wonderer
In het engels is het hetzelfde: Maaike.... maika....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Neu. Aangezien jij (en Angel) mijn geboortenaam structureel fout blijven spellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |