Jajaja, ik snapte 'm al, internet viel er gewoon van uit.quote:
Gewoon Buuls bier bestellen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:24 schreef Vlarp het volgende:
Maar ja, ik heb hier nog van 5 weekenden rekeningen liggen
Weekenden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:24 schreef Vlarp het volgende:
Maar ja, ik heb hier nog van 5 weekenden rekeningen liggen
Hallo, jij geeft mij die rekeningenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Weekenden?Wat voer jij dan allemaal uit?
Ik kwam het tijdens Motel Mozaique in Rotterdam tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik nog steeds een keer proeven
Wat een lief schattig pseudo-kibbelend stelletje zijn jullie!quote:
Jullie lijken wel een stel potten...quote:
In Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam het tijdens Motel Mozaique in Rotterdam tegen
Dat kan met de post-carnaval-meetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lief schattig pseudo-kibbelend stelletje zijn jullie!
Echt wangenknijperig gewoon!
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die kom je wel op meer plaatsen tegen.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Die kom je wel op meer plaatsen tegen.
Toch is het zo. Evenals de shirts van Ledub (Budel backwardsquote:
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speeltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is het zo. Evenals de shirts van Ledub (Budel backwards).
Kijk maar eens op de aftiteling van GTST bijvoorbeeld.
dat heb ik dan weer met Emile Sandtkequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speelt
[ afbeelding ]
goddomme wat een lilike kop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet naar GTST... alhoewel, nu Ferry er in speelt
[ afbeelding ]
Gelukkig hoeven we het niet altijd eens te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
goddomme wat een lilike kop.
Butterface
Dit is objectief gezien gewoon een lelijke man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we het niet altijd eens te zijn
Toch blijft dat jouw mening, hoe goed je ook je best doet om het te onderbouwen met zogenaamd objectieve redenen die toch wel erg subjectief zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dit is objectief gezien gewoon een lelijke man.
Zijn ogen drijven naar de buitenkant van zijn gezicht, hij heeft geen wenkbrauwen, alleen zo'n neanderthaler richel... zijn mond ziet er verkeerd uit, en zijn ogen liggen verzonken in zijn gezicht. Hij heeft geen jukbeenderen, en een zachte kaaklijn, maar wel met kin.
Dat noemen ze lelijk.
echt lelijk.
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Vlarp het volgende:
Toch blijft dat jouw mening, hoe goed je ook je best doet om het te onderbouwen met zogenaamd objectieve redenen die toch wel erg subjectief zijn
En toch is het een mening van jou, want jij vind die specifieke kenmerken niet mooiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.
Dat zijn ogen op een bepaalde manier in zijn hoofd hangen is inderdaad waarneembaar. Dat het mooi of lelijk is, is een mening.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die dingen die ik opnoem zijn zaken die waarneembaar zijn, en dus zijn ze niet subjectief.
Voor jou is ie toch sowieso wel een beetje te Hollandsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 'm ook niet knap. Maar lelijk is anders.
Al zie ik wel wat je bedoelt met de neanderbrow.
Dankje, Erikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn ogen op een bepaalde manier in zijn hoofd hangen is inderdaad waarneembaar. Dat het mooi of lelijk is, is een mening.
isn't that redundant?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Vlarp het volgende:
God, wat zijn jullie oppervlakkige kut nichten!!!
Nonsens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jou is ie toch sowieso wel een beetje te Hollands?
Iemand knap vinden om zijn uiterlijk is net zo oppervlakkig als iemand lelijk vinden om zijn uiterlijk Vlarpjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Vlarp het volgende:
God, wat zijn jullie oppervlakkige kut nichten!!!
Shields up! En ik ben niet helemaal Nederlands hoor, kwart indoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens!
Ik ga je zondag zo ongelooooflijk hard versieren!
Dat zeg ik... oppervlakkigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand knap vinden om zijn uiterlijk is net zo oppervlakkig als iemand lelijk vinden om zijn uiterlijk Vlarpje
en de overige driekwart?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shields up! En ik ben niet helemaal Nederlands hoor, kwart indo.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
Kort maar krachtig!
Heb zo een brunchafspraak.![]()
Adios!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |