"Dat kind" kan best wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en nu nog aan Steve richten anders wordt dat kind jaloers.
heb je niet gewoon te veel gedronken?quote:
Wat is er mis dan??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, op Ned 2 ziet het er wel zo uit momenteel
kerel stel je niet zo aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb nog niets ondertekend, dus er valt niets
Het valt pas als IK het zeg!!!
+ Het rapport zegt dat de kamer onvolledig is geïnformeerd en Balkenende zegt dat dat onjuist is..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het ondersteunen van de inval in Irak blijkt onrechtmatig geweest te zijn volgens een onderzoek wat Balkenende zelf heeft ingesteld, nog korter door de bocht, uit een door hem zelf ingesteld onderzoek blijkt dat JP gelogen heeft destijds
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Peter het volgende:
Maaike, kun je deze stream niet volgen? http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het ondersteunen van de inval in Irak blijkt onrechtmatig geweest te zijn volgens een onderzoek wat Balkenende zelf heeft ingesteld, nog korter door de bocht, uit een door hem zelf ingesteld onderzoek blijkt dat JP gelogen heeft destijds
kom op nou als je dat serieus neemt...quote:
aldus onze politiek verslaggever en Mariah Carey, Beyonce expert SJMquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.
PvdAWouter Bos
aanhangers SP+PvdA
Maaike is sowieso altijd al fout geweest, maar ik ga tegenwoordig door het leven als Michaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet tegen mieke, tegen jou dusOf moet ik je anders aanspreken?
Ik heb natuurlijk geen gesubsideerde baantje gehad, je bent natuurlijk een insiderquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aldus onze politiek verslaggever en Mariah Carey, Beyonce expert SJM
Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Tmm ik moet bekennen een aantal jaren terug was ik zowel lid van PvdA als JS en actief compagnie gevoerd voor PvdA, Wouter Bos, Albayrak en Meiden van Halal ontmoet
Nja... lidwoorden... lastig, lastig, lastig...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.
PvdAWouter Bos
aanhangers SP+PvdA
Moet je daar toestemmen voor vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je daar toestemmen voor vragen?
!!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...
Love you my little tipsywipsy!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph!van uitgerekend jou had ik meer verwacht!
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maaike is sowieso altijd al fout geweest, maar ik ga tegenwoordig door het leven als MichaEn wonderer mag natuurlijk ook
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?
Mieka
Maika
Miesja
Miega
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wondererquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.
't Is natuurlijk ook niet zo dat ie de makkelijke weg kiest wat betreft de rest. Go big or go homequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wonderer
In het engels is het hetzelfde: Maaike.... maika....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Neu. Aangezien jij (en Angel) mijn geboortenaam structureel fout blijven spellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |