Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Tmm ik moet bekennen een aantal jaren terug was ik zowel lid van PvdA als JS en actief compagnie gevoerd voor PvdA, Wouter Bos, Albayrak en Meiden van Halal ontmoet
Nja... lidwoorden... lastig, lastig, lastig...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
alsof PvdA nooit ''liegt'' afgelopen 50 jaar niks gepresteerd, vriendjespolitiek alom.
PvdAWouter Bos
aanhangers SP+PvdA
Moet je daar toestemmen voor vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik een vreselijk generaliserende opmerking maken?
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je daar toestemmen voor vragen?
!!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik maak liever geen generaliserende opmerkingen over mensen van allochtone afkomst en PvdA stemmen...
Love you my little tipsywipsy!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph!van uitgerekend jou had ik meer verwacht!
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maaike is sowieso altijd al fout geweest, maar ik ga tegenwoordig door het leven als MichaEn wonderer mag natuurlijk ook
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe spreek je micha eigenlijk uit?
Mieka
Maika
Miesja
Miega
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wondererquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Miega in het Nederlands, Micah maika in het Engels.
't Is natuurlijk ook niet zo dat ie de makkelijke weg kiest wat betreft de rest. Go big or go homequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis wel moeilijker dan Maaike, Wonderer
In het engels is het hetzelfde: Maaike.... maika....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Neu. Aangezien jij (en Angel) mijn geboortenaam structureel fout blijven spellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |