Ik ga nu naar huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh ik krijg zo met de zweep misschien
Dat werkte helaas niet: Nieuwe bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Een Fok! abonnement is pas interessant als je andere users kunt laten bannen.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:
Miss cherry!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Neuh, ik ga me wel gedragen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef oinaru_isan het volgende:
Dus moeten Ang3l-fans geld gaan inzamelen, om Ang3l over te halen te blijven? Of zodat hij Nuno kan bannen?
Of Nuno omkopen zodat hij wegblijft? Of is er iemand waardoor Nuno wegblijft?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Nou, ik vond het zóiets bizars dat ik, als google-hoer in wording, het toch even heb opgezocht en het is zelfs al iets internationaals, anders zou ik zó geloven dat dit iets nieuws van Dirk Scheringa was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?
Welke blonde, jongeman?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat ik voortaan net als die blonde jongeman ga praten en tevens net zo uit mijn ogen ga kijken. En dan zien wat er gebeurt!
bestaat ook nog gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Die Mr. Hot uit die spot!quote:
Ja, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bestaat ook nog gewoonhad het gevoel dat ik naar zo'n slechte zelfverzonnen nasynchronisatie zat te kijken
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en allesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??Je hebt 24 uur per dag een Stieve!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou... niet overdrijven. 't is niet dat we al samenwonen en alles
Dankje voor de tip!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar als je straks je pand hep ingericht dan is er eindelijk tijd voor samenzijn zonder omstanders!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik!
Ik moet misschien weer gaan bloggen!
Doodop, maar voldaanquote:
Reality show op mtv, Jersey Shore, de trailer is echt hilarisch, de sarcasme ookquote:
Gaat jou dat überhaupt iets aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is inhaalseks heftig?
Oh wacht, dat weet je nu nog niet.
Ik ken je, Waxquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon hop d'r op zeg maar?
Grapje hoor sorry man.![]()
Ik vind het wel iets voor jou om zoiets tijdens de seks ineens te zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt het ontdekt?Je heet niet voor niets Stieve, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |