Ik ga nu naar huis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh ik krijg zo met de zweep misschien
Dat werkte helaas niet: Nieuwe bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Een Fok! abonnement is pas interessant als je andere users kunt laten bannen.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:
Miss cherry!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Neuh, ik ga me wel gedragen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef oinaru_isan het volgende:
Dus moeten Ang3l-fans geld gaan inzamelen, om Ang3l over te halen te blijven? Of zodat hij Nuno kan bannen?
Of Nuno omkopen zodat hij wegblijft? Of is er iemand waardoor Nuno wegblijft?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág nou weer voorbij zag komen..... En het is eigenlijk heel erg dát ik het voorbij zag komen, maar enfin.
Wat een walgelijke spot, wat een onzin-product en hoe dóm of wanhópig moet jezijn om daadwerkelijk iets op te sturen?
Nou, ik vond het zóiets bizars dat ik, als google-hoer in wording, het toch even heb opgezocht en het is zelfs al iets internationaals, anders zou ik zó geloven dat dit iets nieuws van Dirk Scheringa was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die een hypotheek of lening van DSB hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |