Ik vind het Brabants wel wat hebben hoor...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt geen flame ofzo hoor, maar ik kom nog wel eens op festivals, LowLands, Pinkpop, Sonisphere etc, en daat hoor ik dit toch echt heel vaak nog hoor.
En idd dingen als " oi, gidde gij eens bier hoalen!" etc.
http://upload.wikimedia.o(...)tation_Eindhoven.jpgquote:
Ik maak hier probleemloos jouw flame jegens festivalgangers van, maak je maar geen zorgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt geen flame ofzo hoor, maar ik kom nog wel eens op festivals, LowLands, Pinkpop, Sonisphere etc, en daat hoor ik dit toch echt heel vaak nog hoor.
Ok dus je zegt ook Magyar i.p.v. Hongarije? Want dat land heet geen Hongarije.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Godtje het volgende:
Ik zeg ook altijd Gorinchem.![]()
Ik zeg ook Firenze en niet Florence. Die stad heet toch helemaal geen Florence dus waarom zou ik het zo noemen.
Ik ken het dorp en de geschiedenis niet en die kan me eigenlijk ook niet boeien. Ik kan op de kaart of de bordjes en ik spreek het uit mits noodzakkelijk. Als dat eens in de 5 jaar is dan is het wel veel trouwens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van origine heet Gorinchem zelfs Gorcum. Dus waarom zou ik het anders uitspreken?
Net als een Engels voorbeeld: Leicester. Dat spreek je niet uit als "lei-ses-ter", dat is gewoon "les-ter".
Nja, ik kan niet ontkennen dat ik geen nijmeegs spreek, maar ik denk dat (zelfs) een amsterdammer wel kan horen dat ik niet uit dat rare limburg of brabant komquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En idd dingen als " oi, gidde gij eens bier hoalen!" etc.
Sommige steden, ja. Zo gauw iemand over Nieuw Jork begint ga ik toch echt twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Steden worden nou eenmaal vertaald in andere talen, net als landen.
BAM!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
Ik vind Brabants wel grappig maar alleen als een maat van me dat spreekt.
Niet zoals in NKOTB. Dat kende ik ook totaal niet tot lief daar mee aan kwam
Nieuw Amsterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige steden, ja. Zo gauw iemand over Nieuw Jork begint ga ik toch echt twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.
Ik zeg Cologne (op z'n Engelsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok dus je zegt ook Magyar i.p.v. Hongarije? Want dat land heet geen Hongarije.En je zegt Koln ipv Keulen?
Steden worden nou eenmaal vertaald in andere talen, net als landen. Het land heeft ook geen Frankrijk volgens de mensen die daar wonen
O wist niet dat daar een kapper zat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)tation_Eindhoven.jpg
Rechtsonder met een blauw bord (wel inzoomen)
Over niet geil worden gesproken... Hier in Almelo krijg ik nou ook niet echt een hardequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch wordt ik van een zachte G echt niet geil![]()
alhoewel je wel grappige woorden hebt in dat brabants
Of Nieuw Orliens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige steden, ja. Zo gauw iemand over Nieuw Jork begint ga ik toch echt twijfelen aan zijn geestelijke vermogens.
praten ze daar niet dat boers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over niet geil worden gesproken... Hier in Almelo krijg ik nou ook niet echt een harde
Ah, echt niets om even op te zoeken en te kijken waar iedereen het nu over heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
Ik vind Brabants wel grappig maar alleen als een maat van me dat spreekt.
Niet zoals in NKOTB. Dat kende ik ook totaal niet tot lief daar mee aan kwam
Ja, begin jij nog eens over Zuidelijke Amerikaanse accenten. Vergeleken met wangedrochten als y'all is plat Amsterdams inderdaad bijna vol hemelse klanken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Nieuw Orliens.
Zo spreek je dat niet eens uit.
Het is "Nawlins".
Het is een STAD met 35.000 inwoners en heeft STADSRECHTEN sinds 1382.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken het dorp en de geschiedenis niet en die kan me eigenlijk ook niet boeien. Ik kan op de kaart of de bordjes en ik spreek het uit mits noodzakkelijk. Als dat eens in de 5 jaar is dan is het wel veel trouwens.
Uitstekende kapper... heel goedkoop, gezellig en snelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wist niet dat daar een kapper zat.
Vast niet zo hip![]()
Ik ga nog steeds naar de kapper in m'n dorp. Ff bijklletsen en zo.
Maarmijn eigen kapster is daar weg end e laatste keer ben ik ruk geknipt.
Dus nu maar een nieuwe in Eindhoven zoeken.
Zitten er 6 in een straal van 200m of zo, dus moet wel lukken.
De kleine berg, grote berg en bergstraatje zijn echt overbevolkt door kappers
en toch, klinkt gorinchem liever dan gorkumquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is een STAD met 35.000 inwoners en heeft STADSRECHTEN sinds 1382.
En trouwens, als "knooppunt Gorinchem" voorbij komt als de files op de radio voorgelezen worden, dan spreekt men het ook uit als Gorkum.
Koekwaus!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch wordt ik van een zachte G echt niet geil![]()
alhoewel je wel grappige woorden hebt in dat brabants
Daar spreken ze Twents. Zo'n 80km naar het zuiden, daar spreken ze boers (beter bekend als Achterhoeks)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
praten ze daar niet dat boers?
En niemand die Gorinchem het recht om een veemarkt te houden zou willen ontzeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef Lotusss het volgende:
Nee bah!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, echt niets om even op te zoeken en te kijken waar iedereen het nu over heeft.
Ik vind het heerlijk juist.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, begin jij nog eens over Zuidelijke Amerikaanse accenten. Vergeleken met wangedrochten als y'all is plat Amsterdams inderdaad bijna vol hemelse klanken.
Ja maar geen varkens meer op de Varkensmarkt, aangezien 25% van de inwoners nu moslim is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En niemand die Gorinchem het recht om een veemarkt te houden zou willen ontzeggen.
Ik ben zelfs een keer in Maaskantje geweestquote:
Dat vind ik dan echt weer achterlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar geen varkens meer op de Varkensmarkt, aangezien 25% van de inwoners nu moslim is...
Roulez. Maar goed om te zien dat je Frans al net zo goed is als je nep-Amerikaansquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Y'all wanna have good tiiiiiime? Laissez les bon temps roullez!
Och ja zal bestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een keer in Maaskantje geweest
Wel een grappig dorpje verder.
Jij denkt echt dat er nog een veemarkt is.... wtfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt weer achterlijk.
het zou me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er nog een veemarkt is.... wtf
Zijn ook geen varkens meer op de Varkensmarkt in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt weer achterlijk.
Le Nazi de spelling?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Roulez. Maar goed om te zien dat je Frans al net zo goed is als je nep-Amerikaans.
Zo jammer dat ze Amsterdam niet hebben platgegooid in WOII. Alhoewel, zoals het station eruit ziet daar zou het wel als zodanig door kunnen gaan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zou me helemaal niets verbazen.
Volwassen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze Amsterdam niet hebben platgegooid in WOII. Alhoewel, zoals het station eruit ziet daar zou het wel als zodanig door kunnen gaan!
Verrekte mongool is het dan nog hequote:
Je gaf het goede voorbeeld hè.quote:
Schreeuwen en Caps maken je punt niet sterker en het dorp niet groter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En trouwens, als "knooppunt Gorinchem" voorbij komt als de files op de radio voorgelezen worden, dan spreekt men het ook uit als Gorkum.
Normaliter niet, maar in de huidige discussie uiteraard wel. Daarnaast is het Le Nazi de l'ortographe. Of du spelling, als je het half in het nederlands doet. Maar nooit kaal 'de'.quote:
quote:
Nou, als er één gebouw te noemen valt wat wel een goed bombardement zou kunnen gebruiken is het de Ahoy wel. Niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze Amsterdam niet hebben platgegooid in WOII. Alhoewel, zoals het station eruit ziet daar zou het wel als zodanig door kunnen gaan!
Je houdt de kaart weer verkeerd om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabant Boven!![]()
En deze tvp is heus geen tvp!
Ach, meneer Godtje wil aandacht... koetsjiekoetsjiekoe...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schreeuwen en Caps maken je punt niet sterker en het dorp niet groter.
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als er één gebouw te noemen valt wat wel een goed bombardement zou kunnen gebruiken is het de Ahoy wel. Niet in Amsterdam.
Prima concertzaal hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.
Die is karakterloos, maar met regelmaat met een acceptabel geluid. In tegenstelling tot die galmbak in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, meneer Godtje wil aandacht... koetsjiekoetsjiekoe...
Cyanide. Try it. Just once.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.![]()
Goeie shit wat je slikt! Wat is de naam van dat spul en wat kost het?
Daar heb je gelijk in. Ik had alleen liever gezien dat ze iets echt fatsoenlijks hadden neergezet op die plek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is karakterloos, maar met regelmaat met een acceptabel geluid. In tegenstelling tot die galmbak in Rotterdam.
Oeh is dat goed spul? Ik zal straks eens halen.quote:
1x daags een koffielepel Kardinaalskliersap en het is voor jou onbetaalbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.![]()
Goeie shit wat je slikt! Wat is de naam van dat spul en wat kost het?
Dit is op het randje he, dat weet je?quote:
En je denkt dat dat haar maar iets kan schelen? Dat is toch stoer johquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Dit is op het randje he, dat weet je?
Het is idd een foeilelijk gebouw. Jaren op uit gekeken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik had alleen liever gezien dat ze iets echt fatsoenlijks hadden neergezet op die plek.
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je denkt dat dat haar maar iets kan schelen? Dat is toch stoer joh
En zeg je dan le baiser de of du ... uh... wat is een mier?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter niet, maar in de huidige discussie uiteraard wel. Daarnaast is het Le Nazi de l'ortographe. Of du spelling, als je het half in het nederlands doet. Maar nooit kaal 'de'..
Hey, hij noemt zich Godtje. Dus geen doodsverwensing.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hier.
Ik vind het overal triestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hier.
Ja want je nickname zegt alles over jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, hij noemt zich Godtje. Dus geen doodsverwensing.
Hij gedraagt zich wel almachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja want je nickname zegt alles over je
God is toch allang dood?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
We kunnen 'm ook doden door gewoon niet meer in hem te geloven
De dood is de makkelijkste oplossingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
We kunnen 'm ook doden door gewoon niet meer in hem te geloven
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..quote:
Ow wacht, het was een discussie? Dus een feit consequent als een onwaarheid blijven aanhalen? Ok... vreemde definitie van discussie dan. Dan heeft Gorinchem toch wat gemist in de betekenis van sommige termen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..
Maar goed, we houden er over op.
How you doin'?.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, het was een discussie? Dus een feit consequent als een onwaarheid blijven aanhalen? Ok... vreemde definitie van discussie dan.
Selectief lezen is echt jouw ding he?quote:(hoe kinderachtig ook)
Het blijkt inderdaad dat je makkelijker met doodverwensingen gaat gooien inplaats van een discussie of gesprek aan gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De dood is de makkelijkste oplossing
Ik heb niet gezegd dat hij dood moest. Hij vroeg mij - naar aanleiding van de discussie - geheel terecht welke pillen ik slikte en of hij ze ook mocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..
Maar goed, we houden er over op.
How you doin'?.
Hij is God met een spelfout.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik wens je niet dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het blijkt inderdaad dat je makkelijker met doodverwensingen gaat gooien inplaats van een discussie of gesprek aan gaan.
quote:
Les Nazi's dan he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is God met een spelfout.
Roep Le nazi's!
Chercher le petite bête. Het kleine dier zoeken. Fransen zijn grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zeg je dan le baiser de of du ... uh... wat is een mier?
I'll take that as a "fine, just like you are"quote:
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll take that as a "fine, just like you are".
En dan vooral een bepaald deel daarvan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?.
Tis een mond Lit, een MOND!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?.
Ik heb wel een grote bek, true, maar niet overdrijven nouquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
I'll take that as a "fine, just like you are".
Ik dacht dan ook aan Nouk's mond, niet aan de jouwe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote bek, true, maar niet overdrijven nou.
Ik vind het woord voor orgasme leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chercher le petite bête. Het kleine dier zoeken. Fransen zijn grappig.
Kap dan ook eens met dat Frans (dat Frans he, niet die Frans, Frans mag je gewoon mee doorgaan (als er een Frans is))!quote:
ja bouD, dat doet hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, ik ben fulltime moslimaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef mahlah het volgende:
Hier nog reli-chicks aanwezig?![]()
http://www.livescience.com/health/090930-spirituality.html
Je burka is een beetje gescheurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lastenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je burka is een beetje gescheurdja.. altijd vervelend wanneer dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
dat is toch de mannelijke variant?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
Ik ben er nog!quote:
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etcquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch de mannelijke variant?
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!quote:
dan doe je maar bidsel over je etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etc.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe je maar bidsel over je eten
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..quote:
Dat lukt je niet heel snel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..
mijn opa en oma zijn echt alles behalve gelovig, (alleen bijgelovig) en hebben toen tegen hem gezegt dat dat niet nodig was bij hun, omdat ze al bidsel (zout) over het eten hadden gegooit,.
toen dat jong dus thuis vertelde dat hij nooit meer hoefde te bidden als zn moeder bidsel over het eten deed, heeft hij echt tikken gehad
Maar ik ruik geen kaneelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?.
Ik was het ook niet van plan natuurlijkquote:
toen mijn oma dat tegen mij vertelde heb ik echt over de grond gerolt van het lachenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kap dan ook eens met dat Frans (dat Frans he, niet die Frans, Frans mag je gewoon mee doorgaan (als er een Frans is))!
Lay of the goldstrike!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
ik drink heul geen goldstrikequote:
Goldstrike, damn.quote:
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
Amandelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
just lucky I guessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een Frans ja!
Hoe witte gij da?
Dat zijn toch allemaal lieve schatjes... die zijn toch zo gelovig en netjes...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?
das toch geen gasquote:
Blauwzuur ruikt naar amandel. Er is verder geen algemeen bekend gifgas dat naar voeding/een voedingsmiddel ruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
das toch geen gasdas toch een capsule in de vorm van een tand/kies?
cyankaneliquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles ontopic is!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
Oooo! Dat is kei makkelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles ontopic is!
Hoe ging je weekend vol werk eigenlijk!
recept suikerbrood:quote:Cola
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Colaverbruik per landCola is een koolzuurhoudende frisdrank. Het smaakt zoet (maar is qua pH zuur) en bevat circa 8-12 mg cafeïne per 100 ml[1]. Andere belangrijke ingrediënten zijn vanille, kaneel en citroen.
quote:Ingredienten
65 g boter
250 ml melk
1 pak broodmix wit (500 g)
1/2 theelepel zout
3 theelepels kaneelpoeder
2 eierdooiers
2 eetlepels kristalsuiker
150 g witte kandijsuiker (fijn)
2 eetlepels boter om in te vetten
Wat goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
welk topic ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
mijn smaakpapillen zijn overontwikkeld![]()
[..]
En het suikerbrood dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
kijk mijn aanpassingquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Amandel, dat was het ja.
En, Goldstrike, damn wat een ranzig spul, ik heb daar nog niet mee wat ik met Amaretto heb, maar.
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
Ja,quote:
Dat snap ik..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef automatic_ het volgende:
Ja,Ik had het even nodig zullen we maar zeggen.
Nog twee te gaan..
amaretto is om te kotsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
Ik kan er niet meer tegen, teveel van gehad ooit etc, iedereen kent het wel....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
Ik ken idd bijna niemand die het lust. Ikzelf daarentegen doe maximaal 2 dagen met een literfles.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
amaretto is om te kotsen![]()
als dat negatief is![]()
nee, ik wordt daar echt misselijk van.. de geur alleen al
Echte sukerbolle?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
recept suikerbrood:
[..]
geur en smaakstoffen tellen niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Goldstrike, Amaretto, bier, allemaal dihydro-oxide, ethanol en minder dan 0,1% andere dingen. Gaan jullie nou echt moeilijk doen over die 0,1%?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk m'n geschiedenis op youtube is weer eens gewist....![]()
deze is beter.....
megalomaniac
Dat zit in die 0,1%quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geur en smaakstoffen tellen niet?
Volgende week woensdag & vrijdagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat snap ik..![]()
Wanneer heb je die 2?
Jij bent ook inderdaad voor 98% hetzelfde als een chimpansee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Goldstrike, Amaretto, bier, allemaal dihydro-oxide, ethanol en minder dan 0,1% andere dingen. Gaan jullie nou echt moeilijk doen over die 0,1%?
ohww, dan heb je nog even om te lerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week woensdag & vrijdag
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef kitao het volgende:
hé , ik heb t topic gevonden..Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk m'n geschiedenis op youtube is weer eens gewist....![]()
deze is beter.....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik nog wel meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent ook inderdaad voor 98% hetzelfde als een chimpansee.
Toch is het zo. Drank (wat dan ook) is voornamelijk water, 2 tot 40% ethanol en een heul klein beetje andere dingen. (dan nog maakt dat heul klein beetje het grootste verschil uitquote:
*grijpt haren vast*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
recept suikerbrood:
[..]
Ang3lquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*grijpt haren vast*
Taste the cinnamon in this baby!
*kwak*
dudequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*grijpt haren vast*
Taste the cinnamon in this baby!
*kwak*
Op dit moment vooral met een waas geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude![]()
denk aan mn neefje![]()
wat moet die wel niet denken![]()
hoe kan ik hem ooit nog recht in zn ogen aankijken
Wat hebben Angel en je neefje met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude![]()
denk aan mn neefje![]()
wat moet die wel niet denken![]()
hoe kan ik hem ooit nog recht in zn ogen aankijken
200 is wel heel weinig. Dan is het gewoon goed zoeken op MP.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?
ze zitten dicht nu en het fiktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment vooral met een waas geloof ik.
die gaan met elkaar trouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat hebben Angel en je neefje met elkaar te maken?
Kaartje blazenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Joy_Division het volgende:
Ik heb mijn best gedaan met Goldstrike maar ik krijg het niet weg, na 1 of 2 slokken knijpt mn strot samen en komt het er bijna weer uit. bah!
Nog veel leren?quote:
Nou ja, het hoeft het alleen maar te doen. Als je verder geen eisen hebt...quote:
mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletjequote:
Zap de neger!quote:
die blijft geweldigquote:
hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletje
ik stuur je wel een pm met mijn rekeningnummer , kun je meteen je adres opgeven....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200 , mag je m hebben....megalomaniac
je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?
hè , ik zou dat toch doen........quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gofferdomme..
ben ik klaar met werken,
heeft de masseur zn jas en tas laten liggen
moet ik wachten tot ie hier is
En waar bestaan de opdrachten zoal uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokers
er komt elke maand een pro langs hierquote:
Oeps! Succes!quote:
Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er komt elke maand een pro langs hier
In Darfur? Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?
Jij denkt het alleenrect op GvE te krijgen? Gaat je niet lukken, gok ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...
Paar flessen drank op tafel. TV aan, en beginnen te zappen. Elke keer dat je zapt en er komt een neger in beeld, iedereen zuipen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment vooral met een waas geloof ik.
Versier jij werkelijk vrouwen op het internet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
zet er dan gelijk bij wat dat isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Ach, alles is beter dan koekje-trekken...
Je blijft zuipen als je op MTV en TMF terecht komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar flessen drank op tafel. TV aan, en beginnen te zappen. Elke keer dat je zapt en er komt een neger in beeld, iedereen zuipen.
voornamelijk zuipenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En waar bestaan de opdrachten zoal uit?
Wow heftig! Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef Feitosa het volgende:
Ik vond het maar vreemd in de sportschool vandaag. Aan de ene kant was de training wel lekker, maar toch af en toe denkend aan m,n neef die fanatiek bodybuilder is en nu in coma lig.
Nou, hij doet pogingen tot vooral denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Versier jij werkelijk vrouwen op het internet?
haha je kan zoveel vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
je hebt deze gok gewonnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij denkt het alleenrect op GvE te krijgen? Gaat je niet lukken, gok ik
ik ben hier ook nog maar net , wat niet is kan komen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
Jij denkt het alleenrect op GvE te krijgen? Gaat je niet lukken, gok ik
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef kitao het volgende:
ik ben hier ook nog maar net , wat niet is kan, in deze, niet komen...
Heeft niks met drinken te maken (hoewel ik betwijfel of het ooit is gespeeld zonder grote hoeveelheden drank..)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zet er dan gelijk bij wat dat is
(ik drink niet en doe dus ook niet aan drankspelletjes dus wat je ook verzint, tis allemaal onbekend voor mij)
thrust me, can'tquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben hier ook nog maar net , wat niet is kan komen...
Durf te dromenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben hier ook nog maar net , wat niet is kan komen...
Heb ik alquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Het is een mannen spel. In een rondje staan, rukken, en als je als laatste klaarkomt over het koekje... nou ja, vul zelf maar in.
vooral dat durfquote:
nee , maar daarom heb ik er af en toe nog wel leuke mails meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
Versier jij werkelijk vrouwen op het internet?
Door jarenlang anabolengebruik is er kennelijk flink wat naar de kloten in zijn lichaam en na een operatie aan zijn buik is hij op de IC beland en ligt nu in coma.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow heftig! Wat is er gebeurd?
Sterkte!
Thrust nog wel! Full thrust it isquote:
*knuffelt Ang3lquote:
gadverdamme hoe smerig kan je het verzinnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft niks met drinken te maken (hoewel ik betwijfel of het ooit is gespeeld zonder grote hoeveelheden drank..)
Het is een mannen spel. In een rondje staan, rukken, en als je als laatste klaarkomt over het koekje... nou ja, vul zelf maar in.
[..]
Heeft niks met drinken te maken (hoewel ik betwijfel of het ooit is gespeeld zonder grote hoeveelheden drank..)
Sorry knul, maar kan me er weinig bij voorstellen dat je op deze manier iets aan de haak slaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , maar daarom heb ik er af en toe nog wel leuke mails mee
[..]
Niet gek op zichquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Feitosa het volgende:
Door jarenlang anabolengebruik is er kennelijk flink wat naar de kloten in zijn lichaam en na een operatie aan zijn buik is hij op de IC beland en ligt nu in coma.
Dat is wat ik zover weet.
iemand moet het doenquote:
En jij moet uit haar buurt blijven!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is ook volgens mij een urban-myth. Ik ken niemand die het ooit echt heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
gadverdamme hoe smerig kan je het verzinnen
hallo mijn zoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
En jij moet uit haar buurt blijven!
De waarheid is hard, jongenquote:
gatverrrr..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op naar de volgende rel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
En jij moet uit haar buurt blijven!
Dag mamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hallo mijn zoon![]()
mammie gaat even naar huis fietsen
vrouwen kunnen het sowieso niet spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef kitao het volgende:
[..]
en dat noemt ie dan een mannenspel , zielige rukkertjes lijkt er meer op...
neequote:
Dan kan jij er zo aan mee doen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef kitao het volgende:
[..]
en dat noemt ie dan een mannenspel , zielige rukkertjes lijkt er meer op...
thnx....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hallo mijn zoon![]()
mammie gaat even naar huis fietsen
En mijn kloon!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kan jij er zo aan mee doen!
beetje mijn moeder versieren
Je kan geen rotzooi binnenkrijgen voordat je iets accepteerd hoor...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
200 euro is weinig, maar ik ga niet veel meer uitgeven. Ik gebruik het alleen om te surfen, MSN en downloaden dan weer. Hoeft dus niet speciaal te zijn.
Maar vind het een beetje link om mijn werklaptop weer te riskeren omdat ik zo nodig moet MSNen (illegaal) en zo allerlei rotzooi binnenkrijg. MSN is echt een mega-onveilig kutprogramma.
Crackersquirten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vrouwen kunnen het sowieso niet spelen
Nee kokosquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knuffelt Ang3l
smaakte niet naar kaneel trouwens![]()
* probeert voor te stellen: 6 vrouwen boven een crackertje...quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef djayzz het volgende:
Ik had vroeger wel een gast in mijn klas die ooit aan circle-jerking had gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook volgens mij een urban-myth. Ik ken niemand die het ooit echt heeft gespeeld.
In het Engels heet het overigens: Limp Biscuit
*kuch*latente gay spellen*kuch*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tja milfs hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wat voor je... zal vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
200 euro is weinig, maar ik ga niet veel meer uitgeven. Ik gebruik het alleen om te surfen, MSN en downloaden dan weer. Hoeft dus niet speciaal te zijn.
Maar vind het een beetje link om mijn werklaptop weer te riskeren omdat ik zo nodig moet MSNen (illegaal) en zo allerlei rotzooi binnenkrijg. MSN is echt een mega-onveilig kutprogramma.
Waarom zou je sowiezo in het bijzijn van andere mannen rukkenquote:
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Je kan geen rotzooi binnenkrijgen voordat je iets accepteerd hoor...
Cool man, dank je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wat voor je... zal vanavond even kijken
wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.
Hola en olé , ik ben een volbloed Hollander maat....t'is maar dat je t weetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef El_Matador het volgende:
En mijn kloon!
Gaat niet werken.![]()
En mij ook nog rotzooi verkopen voor 200 euro.
Een echte neger, die kitao.
Wel lekker kutvolk.quote:
Zelf gezien jongen. Helaas.quote:
Gast.. MSN op je werklaptop kan echt geen kwaad. Ook activeert het hulp-op-afstand niet zonder toestemming...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.
En verder nog meer kutzooi.
En cookies van pr0nsites die trojans bevatten enzo. Heb geen zin om mijn baan dan wel laptop te verliezen omdat ik zo nodig wil surfen naar wat ik wil.
Heb je d,r ooit 1 gehad dan?quote:
Dat is toch breed uitgemeten hier?quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is toch breed uitgemeten hier?
Vandaar ook het "latente"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gay's doen dit soort spellen neem ik aan niet?
Just Jim-dandy, yourself?quote:
Het deed me gewoon meer aan hem denken door de omgeving.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Lotusss het volgende:
Feitosa, ik las net dat jij je raar voelde in de sportschool omdat je neef ook zo'n fanatiek bodybuilder is.
Vergeet niet dat hij niet in het ziekenhuis ligt door wat hij in de sportschool deed, maar door de zooi die hij zijn lichaam inpompte.
Verder nogmaals sterkte
Hehequote:
Mja, dat waren ook mijn gedachten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Lotusss het volgende:
Feitosa, ik las net dat jij je raar voelde in de sportschool omdat je neef ook zo'n fanatiek bodybuilder is.
Vergeet niet dat hij niet in het ziekenhuis ligt door wat hij in de sportschool deed, maar door de zooi die hij zijn lichaam inpompte.
Verder nogmaals sterkte
Zo goed houd ik het niet bij hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is toch breed uitgemeten hier?
Haha, je hebt groot gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo goed houd ik het niet bij hier.
Nee hoor, gewoon de juiste connecties.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
als je alles hier wil bij houden dan moet je 24/7 hier elke post lezen >.<
Dat is makkelijker inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de juiste connecties.
nah dit was quite obviousquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
Tuurlijk, dat is heel normaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het deed me gewoon meer aan hem denken door de omgeving.
na de OP dus netjes een samenvatting van de vorige 3 topics!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
Nee je moet er gewoon op het juiste moment bij zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
na de OP dus netjes een samenvatting van de vorige 3 topics!
Neemt alleen zeeën van tijd in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Of gewoon gaan teruglurken. Kan best
Ik ben er altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee je moet er gewoon op het juiste moment bij zijn.
Dan snap je het helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
Of gewoon gaan teruglurken. Kan best
Ach en wee, als je alles toch zou weten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er altijdmaar ik mis wat geschiedenis soms.
Of hersencellen, dat kan ook.
kokosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |