ja bouD, dat doet hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja want je nickname zegt alles over je
Ja, ik ben fulltime moslimaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef mahlah het volgende:
Hier nog reli-chicks aanwezig?![]()
http://www.livescience.com/health/090930-spirituality.html
Je burka is een beetje gescheurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lastenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je burka is een beetje gescheurdja.. altijd vervelend wanneer dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
dat is toch de mannelijke variant?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
Ik ben er nog!quote:
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etcquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch de mannelijke variant?
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!quote:
dan doe je maar bidsel over je etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etc.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe je maar bidsel over je eten
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..quote:
Dat lukt je niet heel snel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..
mijn opa en oma zijn echt alles behalve gelovig, (alleen bijgelovig) en hebben toen tegen hem gezegt dat dat niet nodig was bij hun, omdat ze al bidsel (zout) over het eten hadden gegooit,.
toen dat jong dus thuis vertelde dat hij nooit meer hoefde te bidden als zn moeder bidsel over het eten deed, heeft hij echt tikken gehad
Maar ik ruik geen kaneelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?.
Ik was het ook niet van plan natuurlijkquote:
toen mijn oma dat tegen mij vertelde heb ik echt over de grond gerolt van het lachenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kap dan ook eens met dat Frans (dat Frans he, niet die Frans, Frans mag je gewoon mee doorgaan (als er een Frans is))!
Lay of the goldstrike!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
ik drink heul geen goldstrikequote:
Goldstrike, damn.quote:
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
Amandelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
just lucky I guessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een Frans ja!
Hoe witte gij da?
Dat zijn toch allemaal lieve schatjes... die zijn toch zo gelovig en netjes...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?
das toch geen gasquote:
Blauwzuur ruikt naar amandel. Er is verder geen algemeen bekend gifgas dat naar voeding/een voedingsmiddel ruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
das toch geen gasdas toch een capsule in de vorm van een tand/kies?
cyankaneliquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles ontopic is!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
Oooo! Dat is kei makkelijk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles ontopic is!
Hoe ging je weekend vol werk eigenlijk!
recept suikerbrood:quote:Cola
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Colaverbruik per landCola is een koolzuurhoudende frisdrank. Het smaakt zoet (maar is qua pH zuur) en bevat circa 8-12 mg cafeïne per 100 ml[1]. Andere belangrijke ingrediënten zijn vanille, kaneel en citroen.
quote:Ingredienten
65 g boter
250 ml melk
1 pak broodmix wit (500 g)
1/2 theelepel zout
3 theelepels kaneelpoeder
2 eierdooiers
2 eetlepels kristalsuiker
150 g witte kandijsuiker (fijn)
2 eetlepels boter om in te vetten
Wat goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
welk topic ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ojee, wat lastig om met deze TT ontopic te praten!
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
mijn smaakpapillen zijn overontwikkeld![]()
[..]
En het suikerbrood dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
kijk mijn aanpassingquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Amandel, dat was het ja.
En, Goldstrike, damn wat een ranzig spul, ik heb daar nog niet mee wat ik met Amaretto heb, maar.
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Dat is kei makkelijk!
Ja, wel goed! Ik leef nog! En vandaag naar de kapper geweest én ik heb mijn tentamen van Filosofie gehaald, dus ik ben in eenstemming
Ja,quote:
Dat snap ik..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef automatic_ het volgende:
Ja,Ik had het even nodig zullen we maar zeggen.
Nog twee te gaan..
amaretto is om te kotsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
Ik kan er niet meer tegen, teveel van gehad ooit etc, iedereen kent het wel....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZEI IEMAND DAAR IETS NEGATIEFS OVER AMARETTO?
Ik ken idd bijna niemand die het lust. Ikzelf daarentegen doe maximaal 2 dagen met een literfles.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
amaretto is om te kotsen![]()
als dat negatief is![]()
nee, ik wordt daar echt misselijk van.. de geur alleen al
Echte sukerbolle?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
recept suikerbrood:
[..]
geur en smaakstoffen tellen niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Goldstrike, Amaretto, bier, allemaal dihydro-oxide, ethanol en minder dan 0,1% andere dingen. Gaan jullie nou echt moeilijk doen over die 0,1%?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk m'n geschiedenis op youtube is weer eens gewist....![]()
deze is beter.....
megalomaniac
Dat zit in die 0,1%quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geur en smaakstoffen tellen niet?
Volgende week woensdag & vrijdagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat snap ik..![]()
Wanneer heb je die 2?
Jij bent ook inderdaad voor 98% hetzelfde als een chimpansee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Goldstrike, Amaretto, bier, allemaal dihydro-oxide, ethanol en minder dan 0,1% andere dingen. Gaan jullie nou echt moeilijk doen over die 0,1%?
ohww, dan heb je nog even om te lerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende week woensdag & vrijdag
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef kitao het volgende:
hé , ik heb t topic gevonden..Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk m'n geschiedenis op youtube is weer eens gewist....![]()
deze is beter.....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik nog wel meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent ook inderdaad voor 98% hetzelfde als een chimpansee.
Toch is het zo. Drank (wat dan ook) is voornamelijk water, 2 tot 40% ethanol en een heul klein beetje andere dingen. (dan nog maakt dat heul klein beetje het grootste verschil uitquote:
*grijpt haren vast*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben niet gek
[..]
recept suikerbrood:
[..]
Ang3lquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*grijpt haren vast*
Taste the cinnamon in this baby!
*kwak*
dudequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*grijpt haren vast*
Taste the cinnamon in this baby!
*kwak*
Op dit moment vooral met een waas geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude![]()
denk aan mn neefje![]()
wat moet die wel niet denken![]()
hoe kan ik hem ooit nog recht in zn ogen aankijken
Wat hebben Angel en je neefje met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude![]()
denk aan mn neefje![]()
wat moet die wel niet denken![]()
hoe kan ik hem ooit nog recht in zn ogen aankijken
200 is wel heel weinig. Dan is het gewoon goed zoeken op MP.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?
ze zitten dicht nu en het fiktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment vooral met een waas geloof ik.
die gaan met elkaar trouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat hebben Angel en je neefje met elkaar te maken?
Kaartje blazenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Joy_Division het volgende:
Ik heb mijn best gedaan met Goldstrike maar ik krijg het niet weg, na 1 of 2 slokken knijpt mn strot samen en komt het er bijna weer uit. bah!
Nog veel leren?quote:
Nou ja, het hoeft het alleen maar te doen. Als je verder geen eisen hebt...quote:
mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletjequote:
Zap de neger!quote:
die blijft geweldigquote:
hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn met twee vriendinnen zelf ontwikkelde zuipspelletje
ik stuur je wel een pm met mijn rekeningnummer , kun je meteen je adres opgeven....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Mijn laptop is gewist, had een virus erop gekregen. Kutzooi, laptop van de zaak. Ik ga toch maar een eigen compu kopen, wie weet iets te koop dat het doet voor een eurootje of 200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200 , mag je m hebben....megalomaniac
je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoe werkt dit anders dan kaarten blazen?
hè , ik zou dat toch doen........quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gofferdomme..
ben ik klaar met werken,
heeft de masseur zn jas en tas laten liggen
moet ik wachten tot ie hier is
En waar bestaan de opdrachten zoal uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet dobbelen, we hebben zelf kaartjes met opdrachten enzo gemaakt, en je hebt 3 jokers
er komt elke maand een pro langs hierquote:
Oeps! Succes!quote:
Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er komt elke maand een pro langs hier
In Darfur? Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij denkt serieus een goede laptop te krijgen voor 200 euro?
Jij denkt het alleenrect op GvE te krijgen? Gaat je niet lukken, gok ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
ik vind dat ie met z'n fikken van je af moet blijven...
Paar flessen drank op tafel. TV aan, en beginnen te zappen. Elke keer dat je zapt en er komt een neger in beeld, iedereen zuipen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |