*kuch*latente gay spellen*kuch*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft niks met drinken te maken (hoewel ik betwijfel of het ooit is gespeeld zonder grote hoeveelheden drank..)
Het is een mannen spel. In een rondje staan, rukken, en als je als laatste klaarkomt over het koekje... nou ja, vul zelf maar in.
Tja milfs hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kan jij er zo aan mee doen!
beetje mijn moeder versieren
Misschien heb ik nog wat voor je... zal vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
200 euro is weinig, maar ik ga niet veel meer uitgeven. Ik gebruik het alleen om te surfen, MSN en downloaden dan weer. Hoeft dus niet speciaal te zijn.
Maar vind het een beetje link om mijn werklaptop weer te riskeren omdat ik zo nodig moet MSNen (illegaal) en zo allerlei rotzooi binnenkrijg. MSN is echt een mega-onveilig kutprogramma.
Waarom zou je sowiezo in het bijzijn van andere mannen rukkenquote:
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Je kan geen rotzooi binnenkrijgen voordat je iets accepteerd hoor...
Cool man, dank je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wat voor je... zal vanavond even kijken
wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.
Hola en olé , ik ben een volbloed Hollander maat....t'is maar dat je t weetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef El_Matador het volgende:
En mijn kloon!
Gaat niet werken.![]()
En mij ook nog rotzooi verkopen voor 200 euro.
Een echte neger, die kitao.
Wel lekker kutvolk.quote:
Zelf gezien jongen. Helaas.quote:
Gast.. MSN op je werklaptop kan echt geen kwaad. Ook activeert het hulp-op-afstand niet zonder toestemming...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, MSN zelf is een kutprogramma. Het zette het programma aan wat normaal op die laptop gebruikt wordt om van afstand over te nemen en dingen te fixen door de ITjongens, een soort Desktop Sharing, maar dan professioneler.
En verder nog meer kutzooi.
En cookies van pr0nsites die trojans bevatten enzo. Heb geen zin om mijn baan dan wel laptop te verliezen omdat ik zo nodig wil surfen naar wat ik wil.
Heb je d,r ooit 1 gehad dan?quote:
Dat is toch breed uitgemeten hier?quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is toch breed uitgemeten hier?
Vandaar ook het "latente"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gay's doen dit soort spellen neem ik aan niet?
Just Jim-dandy, yourself?quote:
Het deed me gewoon meer aan hem denken door de omgeving.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Lotusss het volgende:
Feitosa, ik las net dat jij je raar voelde in de sportschool omdat je neef ook zo'n fanatiek bodybuilder is.
Vergeet niet dat hij niet in het ziekenhuis ligt door wat hij in de sportschool deed, maar door de zooi die hij zijn lichaam inpompte.
Verder nogmaals sterkte
Hehequote:
Mja, dat waren ook mijn gedachten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Lotusss het volgende:
Feitosa, ik las net dat jij je raar voelde in de sportschool omdat je neef ook zo'n fanatiek bodybuilder is.
Vergeet niet dat hij niet in het ziekenhuis ligt door wat hij in de sportschool deed, maar door de zooi die hij zijn lichaam inpompte.
Verder nogmaals sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |