Je houdt de kaart weer verkeerd om.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabant Boven!![]()
En deze tvp is heus geen tvp!
Ach, meneer Godtje wil aandacht... koetsjiekoetsjiekoe...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schreeuwen en Caps maken je punt niet sterker en het dorp niet groter.
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, als er één gebouw te noemen valt wat wel een goed bombardement zou kunnen gebruiken is het de Ahoy wel. Niet in Amsterdam.
Prima concertzaal hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.
Die is karakterloos, maar met regelmaat met een acceptabel geluid. In tegenstelling tot die galmbak in Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De HMH mogen ze van mij ook meenemen tijdens die vlucht.
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, meneer Godtje wil aandacht... koetsjiekoetsjiekoe...
Cyanide. Try it. Just once.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.![]()
Goeie shit wat je slikt! Wat is de naam van dat spul en wat kost het?
Daar heb je gelijk in. Ik had alleen liever gezien dat ze iets echt fatsoenlijks hadden neergezet op die plek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is karakterloos, maar met regelmaat met een acceptabel geluid. In tegenstelling tot die galmbak in Rotterdam.
Oeh is dat goed spul? Ik zal straks eens halen.quote:
1x daags een koffielepel Kardinaalskliersap en het is voor jou onbetaalbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat tegen mij in Caps tikken en dan wil ik aandacht.![]()
Goeie shit wat je slikt! Wat is de naam van dat spul en wat kost het?
Dit is op het randje he, dat weet je?quote:
En je denkt dat dat haar maar iets kan schelen? Dat is toch stoer johquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Dit is op het randje he, dat weet je?
Het is idd een foeilelijk gebouw. Jaren op uit gekeken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik had alleen liever gezien dat ze iets echt fatsoenlijks hadden neergezet op die plek.
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je denkt dat dat haar maar iets kan schelen? Dat is toch stoer joh
En zeg je dan le baiser de of du ... uh... wat is een mier?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter niet, maar in de huidige discussie uiteraard wel. Daarnaast is het Le Nazi de l'ortographe. Of du spelling, als je het half in het nederlands doet. Maar nooit kaal 'de'..
Hey, hij noemt zich Godtje. Dus geen doodsverwensing.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hier.
Ik vind het overal triestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk het ook niet, maar in een (hoe kinderachtig ook) discussie opeens mensen de dood in wensen is gewoon een no-no op FOK!. Ook hier.
Ja want je nickname zegt alles over jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, hij noemt zich Godtje. Dus geen doodsverwensing.
Hij gedraagt zich wel almachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja want je nickname zegt alles over je
God is toch allang dood?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
We kunnen 'm ook doden door gewoon niet meer in hem te geloven
De dood is de makkelijkste oplossingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
We kunnen 'm ook doden door gewoon niet meer in hem te geloven
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..quote:
Ow wacht, het was een discussie? Dus een feit consequent als een onwaarheid blijven aanhalen? Ok... vreemde definitie van discussie dan. Dan heeft Gorinchem toch wat gemist in de betekenis van sommige termen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..
Maar goed, we houden er over op.
How you doin'?.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, het was een discussie? Dus een feit consequent als een onwaarheid blijven aanhalen? Ok... vreemde definitie van discussie dan.
Selectief lezen is echt jouw ding he?quote:(hoe kinderachtig ook)
Het blijkt inderdaad dat je makkelijker met doodverwensingen gaat gooien inplaats van een discussie of gesprek aan gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De dood is de makkelijkste oplossing
Ik heb niet gezegd dat hij dood moest. Hij vroeg mij - naar aanleiding van de discussie - geheel terecht welke pillen ik slikte en of hij ze ook mocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een erg zwak "argument" als je het niet meer weet moet je tegenstander maar dood..
Maar goed, we houden er over op.
How you doin'?.
Hij is God met een spelfout.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik wens je niet dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het blijkt inderdaad dat je makkelijker met doodverwensingen gaat gooien inplaats van een discussie of gesprek aan gaan.
quote:
Les Nazi's dan he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is God met een spelfout.
Roep Le nazi's!
Chercher le petite bête. Het kleine dier zoeken. Fransen zijn grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zeg je dan le baiser de of du ... uh... wat is een mier?
I'll take that as a "fine, just like you are"quote:
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll take that as a "fine, just like you are".
En dan vooral een bepaald deel daarvan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?.
Tis een mond Lit, een MOND!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als een compliment met een lichte overschatting van jouw fysiek?.
Ik heb wel een grote bek, true, maar niet overdrijven nouquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
I'll take that as a "fine, just like you are".
Ik dacht dan ook aan Nouk's mond, niet aan de jouwe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote bek, true, maar niet overdrijven nou.
Ik vind het woord voor orgasme leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chercher le petite bête. Het kleine dier zoeken. Fransen zijn grappig.
Kap dan ook eens met dat Frans (dat Frans he, niet die Frans, Frans mag je gewoon mee doorgaan (als er een Frans is))!quote:
ja bouD, dat doet hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, ik ben fulltime moslimaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef mahlah het volgende:
Hier nog reli-chicks aanwezig?![]()
http://www.livescience.com/health/090930-spirituality.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |