abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76886262
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

god bestaat niet !
Voor jou is dit allemaal net zo goed een religie geworden als god voor christenen, je hele identiteit is erop gebouwd.
  zondag 17 januari 2010 @ 00:35:18 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76909911
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Misschien de Christelijke God niet, maar geloof je helemaal niet in iets goddelijks?

GOD >> Tetragrammaton >>tetraëder

Constructie wat door orthodoxie vacuum wordt genoemd.

God is dus geen Osama Bin Laden in de wolken.

Oneness. In wezen god ben je zelf.

Toevoeging:
Tetragrammaton is een woord wat de bijbel zelf gebruikt

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 17-01-2010 11:17:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 17 januari 2010 @ 01:38:17 #183
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76912203
Zoveel parallellen in de wereld die afstevenen op een stasi 1 globale wereldregering. En nog steken mensen hun kop in het zand. Heel heel eng. Ik wil jullie uitzuigen, bedriegen, geld aan jullie verdienen, en zien dat jullie lijden als loonslaven. Want meer verdient jullie eigenlijk niet. Niet met die naïviteit. Kan ik nog beter voor de oppositie kiezen want dat met jullie leidt nergens naartoe.

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 17-01-2010 01:46:33 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 17 januari 2010 @ 01:43:17 #184
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76912345
quote:
Op zondag 17 januari 2010 00:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

GOD >> Tetragrammaton >>tetraëder

Constructie wat door orthodoxie vacuum wordt genoemd.

God is dus geen Osama Bin Laden in de wolken.

Oneness. In wezen god ben je zelf.
Zoveel geleerden die zich buigen over schilderijen met Jezus en Maria en nog komen ze er niet uit wat de bijbel wil zeggen. Ik vind dit zo lachwekkend. Eigenlijk verdienen mensen niet beter als ze zo dom zijn vind je ook niet Lambiek? Discusssieren gaat bij de Nederlanders om het gezellig lullen lijkt wel. Ontken of zie je de waarheid niet dan kan je door blijven lullen. Ik denk dat de clou is al hebben mensen het ws. niet door. Koekje dr bij jongens en meisjes?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76915293
- Boodschap is duidelijk, maar probeer het iets minder kleinerend! -

[ Bericht 69% gewijzigd door ToT op 17-01-2010 10:34:40 ]
pi_76915915
De stemming is weer eens gezet, zie ik?

Gaarne iets minder op de man af.
pi_76915924
quote:
Op zondag 17 januari 2010 10:32 schreef ToT het volgende:
De stemming is weer eens gezet, zie ik?

Gaarne iets minder op de man af.
Hij vraagt er toch zelf om met dat arrogante gezwets.
pi_76915959
Ik heb je post toch maar even verwijderd, hoewel ik je punt wel begrijp.
Ik zat die laatste post dan ook met redelijke verbazing te lezen.

Schenkstroop: jij begrijpt de Bijbel dus wel volledig?
  zondag 17 januari 2010 @ 11:16:59 #189
52357 Lambiekje
pi_76916619
quote:
Op zondag 17 januari 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Ik heb je post toch maar even verwijderd, hoewel ik je punt wel begrijp.
Ik zat die laatste post dan ook met redelijke verbazing te lezen.

Schenkstroop: jij begrijpt de Bijbel dus wel volledig?
Je moet voor de gein eens Haramein's Theorie bekijken...

http://video.google.com/videoplay?docid=6151699791256390335
http://video.google.com/videoplay?docid=-1895475242307393956
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76916993
Alleen dat 1e filmpje is al 4 uur! Ik sla 'm ff over. Wat vertelt die gozer dan allemaal zo ongeveer?
  zondag 17 januari 2010 @ 12:24:09 #191
52357 Lambiekje
pi_76918272
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:34 schreef ToT het volgende:
Alleen dat 1e filmpje is al 4 uur! Ik sla 'm ff over. Wat vertelt die gozer dan allemaal zo ongeveer?
Check het. Het is echt verbluffend. Ik een velen andere hebben de 8 uur zo in ene bekeken. Zo vet interessant is het.
  zondag 17 januari 2010 @ 13:45:20 #192
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_76921159
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Check het. Het is echt verbluffend. Ik een velen andere hebben de 8 uur zo in ene bekeken. Zo vet interessant is het.
Als de informatiedichtheid van de video vergelijkbaar is met die van dit bericht, dan moet het haast wel een meesterwerk zijn.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_76921410
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Als de informatiedichtheid van de video vergelijkbaar is met die van dit bericht, dan moet het haast wel een meesterwerk zijn.
Als je mensen wil overtuigen kun je toch de belangrijkste bevindingen wel samenvatten lijkt me? Nu dwing je mensen tot het kijken van een video.
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 14:09:32 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_76922239
quote:
Op zondag 17 januari 2010 01:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoveel parallellen in de wereld die afstevenen op een stasi 1 globale wereldregering. En nog steken mensen hun kop in het zand. Heel heel eng. Ik wil jullie uitzuigen, bedriegen, geld aan jullie verdienen, en zien dat jullie lijden als loonslaven. Want meer verdient jullie eigenlijk niet. Niet met die naïviteit. Kan ik nog beter voor de oppositie kiezen want dat met jullie leidt nergens naartoe.
Ben ook zo'n zogenaamde loonslaaf en lijdt absoluut niet. Heb plezier in mijn werk, en ik neem aan dat veel mensen dat hebben. Zoniet, dan zoeken ze iets wat beter bij hen past. Dus vanwaar dit generaliseren wat jij doet?
pi_76922734
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben ook zo'n zogenaamde loonslaaf en lijdt absoluut niet. Heb plezier in mijn werk, en ik neem aan dat veel mensen dat hebben. Zoniet, dan zoeken ze iets wat beter bij hen past. Dus vanwaar dit generaliseren wat jij doet?
Hij heeft vast een saaie baan

Ik zie mezelf niet als loonslaaf. Ik kan me met mijn werk profileren en kan daarin groeien. Plezier in mijn werk is sowieso erg belangrijk.
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 14:25:19 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_76922874
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hij heeft vast een saaie baan

Ik zie mezelf niet als loonslaaf. Ik kan me met mijn werk profileren en kan daarin groeien. Plezier in mijn werk is sowieso erg belangrijk.
Is het ook.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:55:10 #197
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76926641
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Okay laat mij het zo stellen. Inkomen verbind ikzelf met hoe leuk je je huisje kunt inrichten. Van vloer tot mooie verf, meubels etcetera. Het is meer een indicatie voor mij hoe gezellig je het kan hebben in het leven. En dat is naar mijn mening de echte reden of mensen ontevreden worden (als ze thuis in een kille koude blauwe kamer moeten zitten elke dag) of juist niet. Daarom hamer ik op inkomen. het is toch wel een goede indicatie. Inkomen hang ik samen met hoe warm je het thuis kan hebben, daarom is inkomen wel degelijk een belangrijke factor voor mij in dezen.
Nogmaals, inkomen is niet onlosmakelijk verbonden met (on)tevredenheid:

Iemand die zichzelf ontzettend lelijk vindt, maar wel veel geld verdient, is weer niet tevreden met zijn uiterlijk. Michael Jackson bijvoorbeeld, die verdiende genoeg geld, maar was toch niet tevreden. JIj bent blijkbaar ontevreden over je leven, omdat je je inkomen te laag vindt, maar dat gaat niet voor iedereen op.

- Niet iedereen met een laag inkomen is ontevreden
- Niet iedereen met een hoog inkomen is tevreden

Zou je onderstaande quote trouwens nader toe willen lichten?:
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 03:18 schreef Schenkstroop het volgende:
De Bilderbergers hebben mij ziek gemaakt door gif in mijn vaccinatie te stoppen en dat heeft mij 23 jaar van de kaart geveegd. Geen opleiding kunnen volgen, geen tienerjeugd gehad, nogsteeds geen sex gehad, niks. Dat doen ze goed.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 17 januari 2010 @ 16:40:46 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76928444

[ Bericht 15% gewijzigd door ToT op 17-01-2010 16:42:31 ]
pi_76933185
Wat 'n topic zeg.

Krijg er 'n deja vu van,

complotheorieën aanhangen duiden op psychische aandoeningen?

En nog een:

Complotdenkers zijn net gelovigen

Ik vraag me af wat de TS beoogt met het deponeren van deze stelling, inzicht in de psyche van CTers ?
Oh, nee het is dwingender,je moet iets anders doen dan ontevreden zijn, CTdenken en je ontevreden voelen zijn kennelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dus je minder bezighouden met CTdenken maakt dat je je minder ontevreden voelt (over je leven) .

Onderbouwing voor de stelling lees ik niet of nauwelijks. Afbakeningen ook niet echt.
ontevreden = ongelukkig ?
"overal" ? complotten in zien.

Doe de test.
http://www.proprofs.com/q(...)itle=are-you-happy_2
My Result: Your ultra happy!

Het CQ:
http://www.standejong.nl/(...)complot-coefficient/

Gelukkig hoef ik hier (nog) niet heen.
http://www.therapeutdirec(...)jk_voor_Therapie.htm

http://news.bbc.co.uk/2/h(...)cy_files/6161425.stm
Alhoewel.

score 51-75
Your responses suggest you have a high level of belief in conspiracy theories. You might have reason not to trust others, even people close to you. You may also feel that you are an outsider in terms of society and the political and business decisions that large organisations make.

Gare testen, vul je bij alles kweetniet in.

26-50

Your responses indicate that you have a medium level of belief in conspiracy theories. You may well be quite trusting of your close friends, partners, those you work with and others but sometimes cannot be sure of all of them all of the time. You may also feel that your voice in terms of wider political decisions is rarely heard or acted upon, perhaps because government and big business is more concerned with their own interests than with those of the average person.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_76933683
Kolere wat een test zeg, die happiness test!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')