Dus ik loop zo over de brug vanaf Het stadje in Purmerend huiswaarts (jaja TS woont in P'end "

" enzo ). En net op dat bruggetje zie ik me toch een lekker mokkeltje in tegengestelde richting lopen. Gewoon Wauw! BLAM! KAPOW! HOTT! Jaw-dropping!!! Lang blond haar, lief gezichtje, lekker dun figuurtje, iets kleiner dan mij. Perfekt!
Punt is. TS is lelijk.
Maar dit konnie niet aan zich voorbij laten gaan, niet weer, niet nog een keer. Nee nee nee! De Bilderbergers hebben mij ziek gemaakt door gif in mijn vaccinatie te stoppen en dat heeft mij 23 jaar van de kaart geveegd. Geen opleiding kunnen volgen, geen tienerjeugd gehad, nogsteeds geen sex gehad, niks. Dat doen ze goed. Anyway ik moest gewoon iets doen. Ik liep al midden over de stoep en besloot maar half tegen dr aan te lopen om maar iets van contact te krijgen. Dit meisje zou ik ws nooit meer zien en dat was dood en dood zonde dacht ik. Dus ik loop een paar centimeter meer richting haar tot ik half tegen dr aanloop.We raken mekaar aan, de mouwen van onze jassen wrijven innig langs mekaar heen, dr lange haren WOOSH! over mijn linker brede schouder zo half in mijn gezicht. 1 woord: HEERLIJK! Jeezus wat rook ze lekker. Geen heavy parfum-shyt maar gewoon een natuurlijke geur. En god weet ik heb een hele goede reukzin. Ik ruik wat anderen hebben gegeten als ze langskomen! Anyway. Ik keek nog effe om. Heb er trouwens niet omver gelopen, ze keek niet lelijk, ze deed niet vervelend. Ik heb er nieteens geduwd, maar wel contact gehad. En mijn gvevoel zei dat wij allebei wisten dat het goed was

Gewoon een ontmoeting als alledag waar je later verder niet meer over nadenkt als het je overkomt. Nou ik wel.
Ten einde de Klacht:
Ik zie dat leuke blonde kliene meisje nooit meer

Sub-klacht:
Ik ben lelijk.
Bonus-klacht:
Ze wil vast alleen negers met pikken van 25 cm met dank aan TMF en alle media.