Omdat ie geen 5 miljoen heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN amerika rijdt hij ook achteraan
Maar krijgt hij nu wel hetzelfde materiaal en dezelfde ondersteuning als zijn teamgenoot.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN amerika rijdt hij ook achteraan
Die auto van NHL was echt wel goed. Servia deed er nog best leuke dingen mee na het vertrek van RD. Op ovals komt hij zwaar tekort en ik betwijfel of hij het ooit zal leren.quote:
Ik bespaar je de discussie die we een aantal jaar geleden hadden op dit topic. Ging toen over Albers versus Doornbos.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:30 schreef Big-Ern het volgende:
Waarom is Doornbos dan een huilie?
Dat heeft geen budgetaire redenen in de F1 zou dat wel zijn. In dat zelfde bericht geeft die namelijk div. redenen (o.a. zijn eigen onervarenheid in de IRL) waarom hij niet goed presteert.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In amerika rijdt hij ook achteraan
Dat lijkt me wel. Hij had (zeker na dat jaar met de races bij Red Bull) moeten doorpakken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Big-Ern het volgende:
Het komende seizoen is er op of eronder, lijkt me.
Wanneer heeft hij gereden dan, ik neem aan dat het Alonso is die achter het stuur zit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Tarado het volgende:
Ferrari 2010 Santander livery op een F60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er in gereden voor een promotievideo voor Santander.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij gereden dan, ik neem aan dat het Alonso is die achter het stuur zit?
Foto's zijn nu al wegquote:
De teamkleding die ze droegen bij het Wroom event vond ik dan wel goed uitzien, maar de livery vind ik te overheersend witquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Foto's zijn nu al weg
edit: gevonden
ik vond al dat er zoveel wit op de jassen en petjes zat, vandaar dus
een witte Overtaking Work Group voorvleugel zou eigenlijk verboden moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef sanger het volgende:
Een Ferrari met witten vleugels
Best wel mooi
Laatste 10 jaar zijn er volgens mij meer ferrari's geweest met witte vleugels als met rooie vleugels.. Wees blij dat de bargeboards niet meer mogen, anders hadden die ook wit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Teveel wit.
Eh die bardgeboards zitten er gewoon op en idd die zijn wit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Laatste 10 jaar zijn er volgens mij meer ferrari's geweest met witte vleugels als met rooie vleugels.. Wees blij dat de bargeboards niet meer mogen, anders hadden die ook wit geweest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |