Omdat ie geen 5 miljoen heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN amerika rijdt hij ook achteraan
Maar krijgt hij nu wel hetzelfde materiaal en dezelfde ondersteuning als zijn teamgenoot.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN amerika rijdt hij ook achteraan
Die auto van NHL was echt wel goed. Servia deed er nog best leuke dingen mee na het vertrek van RD. Op ovals komt hij zwaar tekort en ik betwijfel of hij het ooit zal leren.quote:
Ik bespaar je de discussie die we een aantal jaar geleden hadden op dit topic. Ging toen over Albers versus Doornbos.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:30 schreef Big-Ern het volgende:
Waarom is Doornbos dan een huilie?
Dat heeft geen budgetaire redenen in de F1 zou dat wel zijn. In dat zelfde bericht geeft die namelijk div. redenen (o.a. zijn eigen onervarenheid in de IRL) waarom hij niet goed presteert.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In amerika rijdt hij ook achteraan
Dat lijkt me wel. Hij had (zeker na dat jaar met de races bij Red Bull) moeten doorpakken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Big-Ern het volgende:
Het komende seizoen is er op of eronder, lijkt me.
Wanneer heeft hij gereden dan, ik neem aan dat het Alonso is die achter het stuur zit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Tarado het volgende:
Ferrari 2010 Santander livery op een F60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er in gereden voor een promotievideo voor Santander.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij gereden dan, ik neem aan dat het Alonso is die achter het stuur zit?
Foto's zijn nu al wegquote:
De teamkleding die ze droegen bij het Wroom event vond ik dan wel goed uitzien, maar de livery vind ik te overheersend witquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Foto's zijn nu al weg
edit: gevonden
ik vond al dat er zoveel wit op de jassen en petjes zat, vandaar dus
een witte Overtaking Work Group voorvleugel zou eigenlijk verboden moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:43 schreef sanger het volgende:
Een Ferrari met witten vleugels
Best wel mooi
Laatste 10 jaar zijn er volgens mij meer ferrari's geweest met witte vleugels als met rooie vleugels.. Wees blij dat de bargeboards niet meer mogen, anders hadden die ook wit geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Teveel wit.
Eh die bardgeboards zitten er gewoon op en idd die zijn wit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Laatste 10 jaar zijn er volgens mij meer ferrari's geweest met witte vleugels als met rooie vleugels.. Wees blij dat de bargeboards niet meer mogen, anders hadden die ook wit geweest
quote:
iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]een Ferrari hoort rood te zijn
en Toyota is toch niet meer... dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd
met witte vleugels
ik vind het mooier dan helemaal rood![]()
Wie weet heeft USF1 gewoon Rood/Witquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en Toyota is toch niet meer... dus
Die zullen ook wel blauw gebruiken en als het goed is rijden ze ver uit elkaar behalve als ze op een rondje gezet wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wie weet heeft USF1 gewoon Rood/Wit
Oviedo blauw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef LeXX het volgende:
Mooi, die Ferrari! En dat Renault-blauw steekt lekker af tegen dat Ferrari-rood
je weet maar nooit. Blijven vreemde gasten daar in de US of Aquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zullen ook wel blauw gebruiken en als het goed is rijden ze ver uit elkaar behalve als ze op een rondje gezet worden
Ik gok wit met blauwe en rode elementen.. Net als het logo en de US vlag. Je zet geen US in je teamnaam als je ook niet van plan bent dat terug te laten komen in de looks van je auto, dacht ik zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Tarado het volgende:
Die zullen ook wel blauw gebruiken en als het goed is rijden ze ver uit elkaar behalve als ze op een rondje gezet worden
Renault is geelquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef LeXX het volgende:
Mooi, die Ferrari! En dat Renault-blauw steekt lekker af tegen dat Ferrari-rood
Dat ze de vlag laten terugkomen snap ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok wit met blauwe en rode elementen.. Net als het logo en de US vlag. Je zet geen US in je teamnaam als je ook niet van plan bent dat terug te laten komen in de looks van je auto, dacht ik zo
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok wit met blauwe en rode elementen.. Net als het logo en de US vlag. Je zet geen US in je teamnaam als je ook niet van plan bent dat terug te laten komen in de looks van je auto, dacht ik zo
quote:Warning over current F1 trend
With F1 drivers Michael Schumacher, Rubens Barrichello and Pedro de la Rosa having a combined age that nearly matches that of Bernie Ecclestone, the old folk’s charity, Mind the Aged, has warned that measures need to be in place to look after senior drivers.
Spokesman Andrew Davies said that while it was good to see the elderly put to good use there has to be allowances for them.
Mr Davies said: “The F1 paddock is going to have to get used to having people around who cannot decide where to park, assuming they found their car keys in the first place, queues at the paddock turnstile while they fumble in a bag for their pass and the conversation on the drivers parade will switch from supermodels and yachts to the weather and how much more expensive everything is these days.”
Measures being considered include a stair lift up to the podium, fur-lined, zip-up Sparco race shoes and longer pit stops for drivers needing a nap during races.
Whehehe... zegt ook genoeg dat zo'n scheniel nog aan het roer staat!quote:
3 seconden, da's wel heel rap. Zeker in vergelijking met je eigen auto als je bij de Quickfit staat voor nieuwe bandenquote:Supersnelle pitstops in 2010: Williams doet het binnen drie seconden
Fouten maken tijdens het verwisselen van de banden bij een pitstop in de F1 kan rijders wel eens de zege gaan kosten. Waar er in voorgaande jaren altijd tijd was om een fout goed te maken, omdat er nog getankt moest worden, is dat in 2010 niet meer zo. Het verversen van het rubber is nu het enige onderdeel van een reguliere pitstop.
Alle teams zijn dan ook al druk aan het oefenen om dit zo snel mogelijk te doen, zo ook Williams. Claire Williams, woordvoerster van het team uit Grove, kon donderdag met enige trots melden dat de pitcrew na enige oefening wel erg snel was.
"Het is de jongens gelukt om alle banden binnen drie seconden te verwisselen", aldus Williams.
quickfitquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
3 seconden, da's wel heel rap. Zeker in vergelijking met je eigen auto als je bij de Quickfit staat voor nieuwe banden
Naam zegt me wel iets. Deed het dacht ik toch behoorlijk goed in de karting?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Tarado het volgende:
McLaren signs 14-year-old Dutchman
21 January 2010
McLaren has begun a contract with its next racing protégé, 14-year-old Dutchman Nyck de Vries, who joins the company's young driver development programme and is managed by Anthony Hamilton, father and Manager of 2008 World Champion Lewis.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Naam zegt me wel iets. Deed het dacht ik toch behoorlijk goed in de karting?
quote:Karter Nick de Vries in juniorprogramma McLaren
21 januari 2010
Het team van McLaren heeft de jonge Nederlandse karter Nyck de Vries opgenomen in diens ontwikkelingsprogramma. Dat programma wordt geleid door Anthony Hamilton, de vader van Lewis en die ziet flink wat potentie in De Vries.
"Nick is een zeer veelbelovende jongeling", liet Hamilton weten. "Zijn vader Hendrik is een fantastische steun geweest in zijn loopbaan en is fundamenteel geweest in zijn opvoeding. Niet alleen tot een goede jonge coureur, maar ook tot een keurige jongeman. We denken dat we, met de juiste steun, zijn loopbaan tot het hoogste niveau kunnen brengen."
Ook Martin Whitmarsh was zeer te spreken over de jonge Sneker. "McLaren heeft een uitgebreide historie als het gaat om het begeleiden van jong talent, we geloven dat het onze verantwoordelijkheid ten overstaan van de racewereld is om jonge coureurs op te leiden en dat willen we dan ook graag doen."
De Vries zelf is zeer trots op de overeenkomst met Mclaren. "Mijn bezoek aan het McLaren Technology Centre was een fantastische ervaring en ik ben vereerd en dankbaar met de steun van McLaren. Hun voorzieningen zijn ongelooflijk en ik denk dat ze me zeer goed kunnen helpen met het verbeteren van mijn rijvaardigheid, mijn fitness en mijn ervaring."
Ja maar met 34 is het wel een beetje triestquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef vosss het volgende:
Dat zou ik zelfs met mn 33 nog geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |