abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76971435
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Tarado het volgende:
Alguersuari set to keep Toro Rosso seat
18 January 2010 by Keith Collantine
[..]

f1.fanatic.co.uk


Matige kleurloze rijder.
pi_76974783
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Matige kleurloze rijder.
ja idd, voegt weinig toe vind ik...

van de andere kant, mischien nou hij vanaf het begin aan de wagen kan wennen word het mischien nog wat
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 18 januari 2010 @ 19:48:05 #153
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_76980352
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 18 januari 2010 @ 19:49:01 #154
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76980417
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
Gewoon bij 35 verplicht met pensioen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_76981424
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.

Wat dat betreft is er eigenlijk geen formule klasse voor de senioren en andere rijders die het om welke reden dan ook net niet hebben gered. Je hebt de F1 en dan heel lang niks meer.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:32:09 #156
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_76982719
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wat dat betreft is er eigenlijk geen formule klasse voor de senioren en andere rijders die het om welke reden dan ook net niet hebben gered. Je hebt de F1 en dan heel lang niks meer.
Vroeger deed de Indycars veel aan opvang van uitgerangeerde F1-coureurs. Denk maar aan Gugelmin, Blundell, Zanardi, Wilson, Johansson, Boesel, etc. Tegenwoordig zijn ze vooral te vinden in de Le Mans Series.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 18 januari 2010 @ 20:48:33 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_76983627
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 03:05:39 #158
184465 Migue
Sensuele man
pi_76997534
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
Albers, Alesi en Häkkinen natuurlijk allang niet meer he David Coulthard volgend jaar misschien wel, schijnt.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:38:28 #159
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76998857
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77000731
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.

Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:58:37 #161
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77002459
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
Ja, lichamelijk is het een stuk zwaarder. Maar dat zou geen probleem mogen zijn voor een 40+er in top conditie.
Denk bijvoorbeeld aan Mario Andretti die nadat hij de 50 was gepasseerd nog steeds IndyCar wedstrijden wist te winnen (in die tijd nog zonder stuurbekrachtiging).

Volgens Mark Hughes (ITV) zit het probleem grotendeels tussen de oren. Na een X aantal jaren in de formule 1 is bij veel coureurs de echte 'wil' weg. Je ziet dat ze inkakken.
Het constante reizen, testen en wereldwijde PR-activiteiten worden na al die jaren ook steeds vervelender, terwijl thuis inmiddels een vrouw met twee kids zit te wachten.

Daarnaast zijn jongere coureurs goedkoper en kunnen geld opleveren voor teams.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:33:32 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77003854
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber

http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:34:25 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77003886
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber

http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:37:23 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77004003
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:

[..]

Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
Het is nu officieel
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:07:34 #165
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77007133
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber

http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:18:50 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77007531
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:07 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...
Ja PdlR heeft sponsors en Heidfeld niet, die schijnt overigens wel kans te maken bij Renault
pi_77008206
Zal Kubica leuk vinden De La Rosa bij Sauber vind ik persoonlijk dan wel weer cool
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:21:38 #168
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_77009713
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Zal Kubica leuk vinden De La Rosa bij Sauber vind ik persoonlijk dan wel weer cool
Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.
pi_77010464
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:

[..]

Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:09 #170
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77010557
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
Liever Pedro en Heidfeld dan Trulli en Rolex Ralf.
pi_77010704
En zo is het
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77010727
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef GateWayX het volgende:

[..]

Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.
Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de auto
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77010748
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de auto
dus ik zeg COOL, kamikaze is back on track
pi_77010774
Is er nog een stoeltje vrij voor die andere kamikazejap?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77010787
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef vosss het volgende:
Is er nog een stoeltje vrij voor die andere kamikazejap?
Renault
pi_77010891


Kamikaze FTW

(en voor de kijkers thuis )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77017723
quote:
Alonso gets first glimpse of new Ferrari

By Jonathan Noble Tuesday, January 19th 2010, 11:42 GMT

Fernando Alonso has had a first glimpse of his new Ferrari Formula 1 car, ahead of a seat fitting that is due to take place this week.

The Spaniard, whose first public appearance in Ferrari team gear took place at last week's ski camp at Madonna di Campiglio, has travelled to Maranello to make further progress ahead of the 2010 season.

Speaking to fans during a special chat event with Ferrari's official website, Alonso said about the car development: "It's almost ready.

"I'm here in Maranello today to prepare the seat and other things connected to the debut on the track. I think that the Ferrari will be competitive and I really hope to bring the drivers' title here to Maranello."

Ferrari is due to launch its new car in Maranello on January 28, ahead of its first proper run at the Valencia test the following week.
pi_77024838
Wat is er overigens met Perridon en Trust gebeurt als sponsor in de racerij? Zijn ze er helemaal uitgestapt?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:28:56 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77025169
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef Big-Ern het volgende:
Wat is er overigens met Perridon en Trust gebeurt als sponsor in de racerij? Zijn ze er helemaal uitgestapt?
Trust zit tegenwoordig bij:
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:51:59 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_77026336
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 03:05 schreef Migue het volgende:

[..]

Albers, Alesi en Häkkinen natuurlijk allang niet meer he David Coulthard volgend jaar misschien wel, schijnt.
Weet ik, was ook maar gewoon om aan te geven dat ex F1 rijders ook die kant op trokken.
Je kan over het algemeen wel zeggen dat de sportscars het nogal goed doen in dat opzicht
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
Le Mans serie werd ook genoemd en is er ook geen

En de leeftijd is sinds een aantal jaren wat omlaag geschroefd. ''Vroeger'' moest je eerst alle klasses doorlopen (F3000 o.a als noemenswaardige klasse) en het WK daarvan winnen of vice-kampioen te zijn om in aanmerking te komen voor een superlicentie, waarbij tegenwoordig 350km testen in een F1 al voldoende is om de licentie te behalen. En als je ziet dat tegenwoordig de tests met strikjes aan een Formule BMW kampioen worden gegeven, dan kunnen die KM's relatief makkelijk gehaald worden in een dag en hebben ze hun licentie.

Dit zal nu langzaam aan weer gaan veranderen wegens het test verbod. Waarbij De La Rosa nu een heel mooi voorbeeld van is.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:26:02 #181
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77045206
quote:
Soepelere geluidsregels voor Zandvoort en Assen

20 januari 2010

Een meerderheid van de Tweede Kamer staat achter een wetsvoorstel van minister Jacqueline Cramer om de geluidsregels voor de circuits in Zandvoort en Assen te versoepelen. Zo blijkt uit een debat dat dinsdag is gehouden.

Het wetsvoorstel houdt in dat de provincies Noord-Holland en Drenthe meer vrijheid krijgen om grote evenementen toe te staan binnen de toegestane twaalf geluidsdagen, waarop een circuit meer lawaai mag produceren dan volgens de normen is toegestaan. Het voorstel van Cramer wordt gesteund door het CDA, de PvdA, de VVD en de PVV. De partij van Geert Wilders hoopt zelfs op een terugkeer van de Formule 1. "Het is eeuwig zonde dat de Grand Prix van Nederland sinds 1985 niet meer is opgenomen in het wereldkampioenschap Formule 1", zei PVV'er Richard de Mos. GroenLinks bleek tegen een versoepeling van de regels. Ineke van Gent, die zelf in Assen is opgegroeid: "Ik gun de raceliefhebbers hun plezier, maar er zijn grenzen."

De Tweede Kamer zal op 26 januari over het wetsvoorstel stemmen.



GroenLinks, en dan opgegroeid zijn in Assen
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77045938
Zeker jammer dat hier al zo lang geen F1 race meer is, maar geloof mij maar, die komt er ook nooit meer. Zandvoort is er niet meer geschikt voor en om dat helemaal aan te passen naar Bernie's wensen kost simpelweg teveel geld en dat zie ik Nederland er niet in pompen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:57:02 #183
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77046439
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef vosss het volgende:
Zeker jammer dat hier al zo lang geen F1 race meer is, maar geloof mij maar, die komt er ook nooit meer. Zandvoort is er niet meer geschikt voor en om dat helemaal aan te passen naar Bernie's wensen kost simpelweg teveel geld en dat zie ik Nederland er niet in pompen.
Met wat kleine aanpassingen zou Assen wel geschikt zijn - alleen kan daar nooit met een F1 ingehaald worden

Qua faciliteiten hebben ze het daar dik voor elkaar.

En misschien al Bernie dood is dat alles beter wordt....
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77047766
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 januari 2010 @ 12:30:39 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77047851
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
Is hij Aziaat ofzo? nummer 4 is in dat deel van de wereld een ongeluksgetal
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77047964
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
WTF
pi_77048044
quote:
Michael Schumacher wil ander nummer

Bijgeloof in de Formule 1. Michael Schumacher wil graag racen met een oneven nummer, maar teamgenoot Nico Rosberg staat door Mereceds GP al ingeschreven onder nummer drie. Schumacher ziet graag dat hij en Rosberg ruilen van nummer.

"Ross (Brawn, red.) weet dat ik liever met een oneven getal rijd", zegt Schumacher in de Duitse boulevardkrant Bild. De Duitser behaalde al zijn zeven wereldtitels met een oneven startnummer: vijf keer met nummer 1, een keer met 3 en een keer met 5. Volgens Bild zal de FIA het verzoek van Schumacher honoreren.

Pech voor Rosberg, want een coureur met startnummer 4 won nog nooit de wereldtitel. Bovendien won een rijder met nummer 4 in de laatste tien jaar slechts vier Grands Prix.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77048186
Wat een gezeik om een nummer En als ze het m niet geven gaat ie natuurlijk roepen dat ie geen WK werdt omdat ie met nummer 4 reedt.

Geef m gewoon nummer 27, zou ik zeggen
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:47:30 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77048545
Schumi
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77048690
Stuck-up brat
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77049128
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik om een nummer En als ze het m niet geven gaat ie natuurlijk roepen dat ie geen WK werdt omdat ie met nummer 4 reedt.

Geef m gewoon nummer 27, zou ik zeggen
666 lijkt me ook grappig
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:08:24 #192
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77049395
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
bijgeloof komt veelvoudig voor in de F1

sommige coureurs trekken ALTIJD eerst hun linker handschoen of rechter schoen aan. Heidfeld plakt altijd een mariabeeldje in de cockpit en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77049448
nummer 13 is ook nog vrij, toch? Lekker oneven.
Calm down, please!
pi_77049592
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef bodylotion het volgende:

[..]

bijgeloof komt veelvoudig voor in de F1

sommige coureurs trekken ALTIJD eerst hun linker handschoen of rechter schoen aan. Heidfeld plakt altijd een mariabeeldje in de cockpit en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Ja ok maar dit gaat heel ver.
pi_77049673
Jezus, Pedro de la Rosa terug in de F1. Wat een aanfluiting. Die man heeft nooit wat gepresteerd en zal niet vooruit komen met die Sauber. Had liever Nicholas Heidfeld gezien in die bak.

Maandag presentatie van de Mercedes
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:16:17 #196
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77049697
quote:
Kubica could start Renault testing alone

By Dieter Rencken and Matt Beer Wednesday, January 20th 2010, 11:01 GMT

Eric Boullier and Robert KubicaRenault team boss Eric Boullier says the squad might not sign its second driver before the first tests of its 2010 car at Valencia in early February.

[..]

Boullier confirmed that Nick Heidfeld, Kubica's former team-mate at BMW Sauber, was among the contenders.

[..]

"Nationality is completely open," he said. "It has been policy since many years that Renault and even our partner Total don't intervene with the sporting policy of the team.

"So it's completely up to the team to decide what is best for the team. The driver could be French, but he could be Russian, Chinese, German, Austrian or whatever you want."

He confirmed that a Russian driver was "definitely" a possibility, with GP2 title contender Vitaly Petrov known to be chasing 2010 F1 opportunities.
GT Academy 2010
French: Romain Grossjean
Russian: Vitaly Petrov
Chinese: Ho-Pin Tung
German: Nick Heidfeld
Austrian: Christian Klien

makes sense
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77049721
Ik las op NewsNow dat de lege stoeltjes bij Campos en USF1 voor niet minder dan 5 miljoen de deur uitgaan. Doornbos was in gesprek geweest met de teams en bracht dit naar buiten. Toch wel apart, eerst weten ze niet hoe hard ze moeten schreeuwen dat ze toch zeker geen pay-drivers willen hebben, maar gaan voor kwaliteit.
pi_77049808
En Doornbos antwoordde daarop dat áls hij 5 miljoen had, dat hij dan liever vooraan mee zou rijden in Amerika dan achteraan in de F1.

En daar kan ik me wel in vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77049832
Zwakke line up bij sauber, maar ze zullen wel centjes meebrengen. Vooral de la rosa heeft niks te zoeken in de F1.
pi_77049864
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
En Doornbos antwoordde daarop dat áls hij 5 miljoen had, dat hij dan liever vooraan mee zou rijden in Amerika dan achteraan in de F1.

En daar kan ik me wel in vinden
IN amerika rijdt hij ook achteraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')