quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Tarado het volgende:
Alguersuari set to keep Toro Rosso seat
18 January 2010 by Keith Collantine
[..]
f1.fanatic.co.uk
ja idd, voegt weinig toe vind ik...quote:
Gewoon bij 35 verplicht met pensioenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
Vroeger deed de Indycars veel aan opvang van uitgerangeerde F1-coureurs. Denk maar aan Gugelmin, Blundell, Zanardi, Wilson, Johansson, Boesel, etc. Tegenwoordig zijn ze vooral te vinden in de Le Mans Series.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er eigenlijk geen formule klasse voor de senioren en andere rijders die het om welke reden dan ook net niet hebben gered. Je hebt de F1 en dan heel lang niks meer.
Albers, Alesi en Häkkinen natuurlijk allang niet meer hequote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
Ja, lichamelijk is het een stuk zwaarder. Maar dat zou geen probleem mogen zijn voor een 40+er in top conditie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
Riepen ze een paar weken geleden ook al!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber
http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
Het is nu officieelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber
http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
Ja PdlR heeft sponsors en Heidfeld niet, die schijnt overigens wel kans te maken bij Renaultquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:07 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...
Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Zal Kubica leuk vindenDe La Rosa bij Sauber vind ik persoonlijk dan wel weer cool
Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
Liever Pedro en Heidfeld dan Trulli en Rolex Ralf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de autoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.
dus ik zeg COOL, kamikaze is back on trackquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de auto
Renaultquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef vosss het volgende:
Is er nog een stoeltje vrij voor die andere kamikazejap?
quote:Alonso gets first glimpse of new Ferrari
By Jonathan Noble Tuesday, January 19th 2010, 11:42 GMT
Fernando Alonso has had a first glimpse of his new Ferrari Formula 1 car, ahead of a seat fitting that is due to take place this week.
The Spaniard, whose first public appearance in Ferrari team gear took place at last week's ski camp at Madonna di Campiglio, has travelled to Maranello to make further progress ahead of the 2010 season.
Speaking to fans during a special chat event with Ferrari's official website, Alonso said about the car development: "It's almost ready.
"I'm here in Maranello today to prepare the seat and other things connected to the debut on the track. I think that the Ferrari will be competitive and I really hope to bring the drivers' title here to Maranello."
Ferrari is due to launch its new car in Maranello on January 28, ahead of its first proper run at the Valencia test the following week.
Trust zit tegenwoordig bij:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef Big-Ern het volgende:
Wat is er overigens met Perridon en Trust gebeurt als sponsor in de racerij? Zijn ze er helemaal uitgestapt?
Weet ik, was ook maar gewoon om aan te geven dat ex F1 rijders ook die kant op trokken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Albers, Alesi en Häkkinen natuurlijk allang niet meer heDavid Coulthard volgend jaar misschien wel, schijnt.
Le Mans serie werd ook genoemd en is er ook geenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
quote:Soepelere geluidsregels voor Zandvoort en Assen
20 januari 2010
Een meerderheid van de Tweede Kamer staat achter een wetsvoorstel van minister Jacqueline Cramer om de geluidsregels voor de circuits in Zandvoort en Assen te versoepelen. Zo blijkt uit een debat dat dinsdag is gehouden.
Het wetsvoorstel houdt in dat de provincies Noord-Holland en Drenthe meer vrijheid krijgen om grote evenementen toe te staan binnen de toegestane twaalf geluidsdagen, waarop een circuit meer lawaai mag produceren dan volgens de normen is toegestaan. Het voorstel van Cramer wordt gesteund door het CDA, de PvdA, de VVD en de PVV. De partij van Geert Wilders hoopt zelfs op een terugkeer van de Formule 1. "Het is eeuwig zonde dat de Grand Prix van Nederland sinds 1985 niet meer is opgenomen in het wereldkampioenschap Formule 1", zei PVV'er Richard de Mos. GroenLinks bleek tegen een versoepeling van de regels. Ineke van Gent, die zelf in Assen is opgegroeid: "Ik gun de raceliefhebbers hun plezier, maar er zijn grenzen."
De Tweede Kamer zal op 26 januari over het wetsvoorstel stemmen.
Met wat kleine aanpassingen zou Assen wel geschikt zijn - alleen kan daar nooit met een F1 ingehaald wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef vosss het volgende:
Zeker jammer dat hier al zo lang geen F1 race meer is, maar geloof mij maar, die komt er ook nooit meer. Zandvoort is er niet meer geschikt voor en om dat helemaal aan te passen naar Bernie's wensen kost simpelweg teveel geld en dat zie ik Nederland er niet in pompen.
Is hij Aziaat ofzo? nummer 4 is in dat deel van de wereld een ongeluksgetalquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
WTFquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
quote:Michael Schumacher wil ander nummer
Bijgeloof in de Formule 1. Michael Schumacher wil graag racen met een oneven nummer, maar teamgenoot Nico Rosberg staat door Mereceds GP al ingeschreven onder nummer drie. Schumacher ziet graag dat hij en Rosberg ruilen van nummer.
"Ross (Brawn, red.) weet dat ik liever met een oneven getal rijd", zegt Schumacher in de Duitse boulevardkrant Bild. De Duitser behaalde al zijn zeven wereldtitels met een oneven startnummer: vijf keer met nummer 1, een keer met 3 en een keer met 5. Volgens Bild zal de FIA het verzoek van Schumacher honoreren.
Pech voor Rosberg, want een coureur met startnummer 4 won nog nooit de wereldtitel. Bovendien won een rijder met nummer 4 in de laatste tien jaar slechts vier Grands Prix.
666 lijkt me ook grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik om een nummerEn als ze het m niet geven gaat ie natuurlijk roepen dat ie geen WK werdt omdat ie met nummer 4 reedt.
Geef m gewoon nummer 27, zou ik zeggen
bijgeloof komt veelvoudig voor in de F1quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik lees net dat Schumacher nummer 3 van Rosberg wil hebben en liever neit met nummer 4 rijdt vanwege bijgeloof
Ja ok maar dit gaat heel ver.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef bodylotion het volgende:
[..]
bijgeloof komt veelvoudig voor in de F1
sommige coureurs trekken ALTIJD eerst hun linker handschoen of rechter schoen aan. Heidfeld plakt altijd een mariabeeldje in de cockpit en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
French: Romain Grossjeanquote:Kubica could start Renault testing alone
By Dieter Rencken and Matt Beer Wednesday, January 20th 2010, 11:01 GMT
Eric Boullier and Robert KubicaRenault team boss Eric Boullier says the squad might not sign its second driver before the first tests of its 2010 car at Valencia in early February.
[..]
Boullier confirmed that Nick Heidfeld, Kubica's former team-mate at BMW Sauber, was among the contenders.
[..]
"Nationality is completely open," he said. "It has been policy since many years that Renault and even our partner Total don't intervene with the sporting policy of the team.
"So it's completely up to the team to decide what is best for the team. The driver could be French, but he could be Russian, Chinese, German, Austrian or whatever you want."
He confirmed that a Russian driver was "definitely" a possibility, with GP2 title contender Vitaly Petrov known to be chasing 2010 F1 opportunities.
GT Academy 2010
IN amerika rijdt hij ook achteraanquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
En Doornbos antwoordde daarop dat áls hij 5 miljoen had, dat hij dan liever vooraan mee zou rijden in Amerika dan achteraan in de F1.
En daar kan ik me wel in vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |