quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Tarado het volgende:
Alguersuari set to keep Toro Rosso seat
18 January 2010 by Keith Collantine
[..]
f1.fanatic.co.uk
ja idd, voegt weinig toe vind ik...quote:
Gewoon bij 35 verplicht met pensioenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Over kleurloze rijders gesproken: Fisichella op weg naar Sauber. Ik snap dat mannen als Fisichella en Trulli ervaren zijn, maar ze voegen wat mij betreft weinig meer toe. Stuur ze naar de Le Mans Series of zo, laat ze daar spelen.
Vroeger deed de Indycars veel aan opvang van uitgerangeerde F1-coureurs. Denk maar aan Gugelmin, Blundell, Zanardi, Wilson, Johansson, Boesel, etc. Tegenwoordig zijn ze vooral te vinden in de Le Mans Series.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er eigenlijk geen formule klasse voor de senioren en andere rijders die het om welke reden dan ook net niet hebben gered. Je hebt de F1 en dan heel lang niks meer.
Albers, Alesi en Häkkinen natuurlijk allang niet meer hequote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
DTM doet het anders ook niet slecht met Albers (alweer), Alesi, Hakkinen en Walfje Schoenmaker.
Ja, lichamelijk is het een stuk zwaarder. Maar dat zou geen probleem mogen zijn voor een 40+er in top conditie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat is geen formule klasse. Waarom is de leeftijd van de coureurs in de WTCC eigenlijk veel hoger t.o.v. de F1? Is de F1 zoveel zwaarder?
Riepen ze een paar weken geleden ook al!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber
http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
Het is nu officieelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Tarado het volgende:
Pedro de la Rosa 2e rijder Sauber
http://twitter.com/LeeMcKenzieF1
Ja PdlR heeft sponsors en Heidfeld niet, die schijnt overigens wel kans te maken bij Renaultquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:07 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik had echt verwacht dat ze weer met Heidfeld in zee zouden gaan. PdlR brengt hoogstwaarschijnlijk meer geld met zich mee...
Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Zal Kubica leuk vindenDe La Rosa bij Sauber vind ik persoonlijk dan wel weer cool
Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Riepen ze een paar weken geleden ook al!
Sorry maar die heeft niks meer op de grid te zoeken
Liever Pedro en Heidfeld dan Trulli en Rolex Ralf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie liever Pedro dan een Heidfeld, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de autoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik ook! De La Rosa is niet bang om iemand in te halen op een riskante manier. Daar hou ik wel van.
dus ik zeg COOL, kamikaze is back on trackquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sauber gaat veel kapotte wagens hebben met zowel een riskante Jap als een riskante Spanjaard in de auto
Renaultquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef vosss het volgende:
Is er nog een stoeltje vrij voor die andere kamikazejap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |