Ja maar ze heeft het over meervoud.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Teh fuck, komen ze voorbijwandelen ofzo?
Ja beetje welquote:
Jaquote:
Tussen zijn orgasme en zo'n vijf minuten daarna.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
Je hebt the montage gemist man.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Gaultier het volgende:
Tijd om Kickboxer te kijken.
Nu is de film richting het einde, dan worden ze pas goed.
Ze heeft 4 bedpartners gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het over meervoud.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het over meervoud.
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijken
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijken
Dan ga je naakt slapen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.Hup, boxer aan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."
Hahaha, ben je daar panisch over jaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.Hup, boxer aan.
lees je alles terug ofzOquote:
Ja, de penisparadequote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
[..]
Teh fuck, komen ze voorbijwandelen ofzo?
Ik slaap nooit naakt.quote:
Ook niet als hij staat te douche ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit (behalve die ene afschuwelijke keer) een slappe penis voor de seks gezien!
Hoezo panisch, Ik heb gewoon geen zin om mijn slappe lul te showen alleen omdat zij hem er grappig bij vindt hangen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ben je daar panisch over ja?
Ik zag die hamers uit Another Brick In The Wall voor me, als penissen.quote:
Niet panisch maar het hoeft niet echt van mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ben je daar panisch over ja?
Nog niet met m gedouchet?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit (behalve die ene afschuwelijke keer) een slappe penis voor de seks gezien!
Ik moest hier ZO hard om lachen hequote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."
Dit dus.quote:
Tsja, je weet het he. Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Fascination het volgende:
Bt, kun jij ook over andere onderwerpen praten?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Siniti het volgende:
Nou jullie maakten me wel onzeker over mijn piemel hoor
Maar ik heb hem dus zwaaar onderschat! Hij is 10 cm slap!!!
Ik krijg de kans daar nooit voorquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag die hamers uit Another Brick In The Wall voor me, als penissen.
ikquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij zegt altijd precies het zelfde als mij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
In mijn tijd kwam drugs en alcohol net op in mijn gemengde school, en waren we inderdaad nog wel onder de indruk van het feit dat mensen met regelmaat neukte in de stookruimte, en 2 meisjes het in het openbaar deden in de openbare toiletten, en dat de act om de feestcommissie-verkiezingen te winnen een lesbische act was waarbij 2 meisjes aan het droogneuken waren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geeneens gemengde scholen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ook niet als hij staat te douche ofzo?
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogquote:
Behalve als jij naast me slaapt.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Siniti het volgende:
Nou jullie maakten me wel onzeker over mijn piemel hoor
Maar ik heb hem dus zwaaar onderschat! Hij is 10 cm slap!!!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ikMy bad. Je hoeft geen sorry te zeggen het is gewoon twee zielen een gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm okequote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet panisch maar het hoeft niet echt van mij.
Hij zit in de puberteit. Wat lief.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogtsja.. Mannen.
Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, hou eens op over sex, ik kan van t weekend pas weer
Ik over een uurtje.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe oud ben je dan ik heb je geloof ik ooit 34 zien zeggen en pas zag ik je 28 zeggen, ik weet het niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In mijn tijd kwam drugs en alcohol net op in mijn gemengde school, en waren we inderdaad nog wel onder de indruk van het feit dat mensen met regelmaat neukte in de stookruimte, en 2 meisjes het in het openbaar deden in de openbare toiletten, en dat de act om de feestcommissie-verkiezingen te winnen een lesbische act was waarbij 2 meisjes aan het droogneuken waren.
Je schat me iets te oud en behoudend, denk ik.
New kid on the blockquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
Godver, ik kan dat kiekeboe filmpje nergens meer vinden.
Ik geef antwoord. Eurotrip.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
Lakitu, welke film is dit?
[ afbeelding ]
American Pie toch, dat kind gaat dan haar tieten showen aan nudisten?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, ik kan heel lang niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij?! Dat zijn enkele hamers.
AA the movie.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij zit in de puberteit. Wat lief.
nee, zo'n belgisch filmpje van een vent in een lulkostuum. Die trekt dan zo de voorhuid van zijn kostuum op en neer over zijn hoofd waarna ie spuit en slap omvaltquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
New kid on the block
www.flabber.nl/newkidsontheblock
Dan diegene met dat ie ziek is
Ik zoek m wel even voor je
Of beodle je die uberhaupt niet?
Ze zitten toch niet aan elkaar vast of wel?!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan, twee hamers vormen 1 geheel, allebei 1 been.
Ik slaap altijd naaktquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Lakitu ik back je up, ik slaap het liefst ook niet naakt
34?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.
Laatbloeier.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodigquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zitten toch niet aan elkaar vast of wel?!
O die, zou niet weten waar je dan op zou moeten zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
nee, zo'n belgisch filmpje van een vent in een lulkostuum. Die trekt dan zo de voorhuid van zijn kostuum op en neer over zijn hoofd waarna ie spuit en slap omvalt!
Ja, ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel iemand om mee te neuken
Ik snap hem nietquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodig
Dat is niet bij alle mannen zo hoor, althans niet bij mijn man.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogtsja.. Mannen.
Ook niet, dat is redelijk normaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat denk ik ook nietik denk meer een seksuele afwijking
![]()
!
Nee. Je theorie klopt niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodig
Hij vroeg laatst nog of ik wilde seksen met een meisje terwijl hij toekeek omdat zij mij zo ontzettend geil vondquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat vindt je vriend daarvan?
Roadtrip.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
I'm well aware of that fact. Daarom heb ik het ook getroffen met dezequote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is niet bij alle mannen zo hoor, althans niet bij mijn man.
Nouja, het eerste uur daarna niet meer tenminstequote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhifeDawg het volgende:
Mannen die doen alsof ze oneindig kunnen klaarkomen. Ik kan na 3/4 x echt een tijd niet meer hoor
. Dan krijg ik hem niet meer omhoog
Beter te vroeg omhoog dan niet te laat. (Of helemaal niet).quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietik denk meer een seksuele afwijking
![]()
!
Eurotrip sorry.quote:
Zo vaak doe ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhifeDawg het volgende:
Mannen die doen alsof ze oneindig kunnen klaarkomen. Ik kan na 3/4 x echt een tijd niet meer hoor
. Dan krijg ik hem niet meer omhoog
Who gives a fuck anyway, je hebt geen dubbelpenissen en geen hamers die benen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je 1 hamer weghaalt, moet die andere op 1 been lopen. Dat klopt toch niet.
Mannenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vroeg laatst nog of ik wilde seksen met een meisje terwijl hij toekeek omdat zij mij zo ontzettend geil vonddus ik neem aan geen probleem.
Nice.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Iedereen kan op mij rekenen, Siniti. Iedereen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan altijd op jou rekenen als ik het even niet meer weet met jailbait
In The Wall fungeren de hamers wel als benen!!! Anders kunnen ze ook niet marcheren.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Who gives a fuck anyway, je hebt geen dubbelpenissen en geen hamers die benen zijn.
Ja dat lijkt mij ook echt afschuwelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Beter te vroeg omhoog dan niet te laat. (Of helemaal niet).
Ik kan mij niet voorstellen hoe erg ik me zou schamen als mij dat zou overkomen.
Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
En JB weet tenminste wanneer ze weer sex gaat hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |