Ik zag die hamers uit Another Brick In The Wall voor me, als penissen.quote:
Niet panisch maar het hoeft niet echt van mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ben je daar panisch over ja?
Nog niet met m gedouchet?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit (behalve die ene afschuwelijke keer) een slappe penis voor de seks gezien!
Ik moest hier ZO hard om lachen hequote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."
Dit dus.quote:
Tsja, je weet het he. Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Fascination het volgende:
Bt, kun jij ook over andere onderwerpen praten?
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Siniti het volgende:
Nou jullie maakten me wel onzeker over mijn piemel hoor
Maar ik heb hem dus zwaaar onderschat! Hij is 10 cm slap!!!
Ik krijg de kans daar nooit voorquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.Hup, boxer aan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag die hamers uit Another Brick In The Wall voor me, als penissen.
ikquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij zegt altijd precies het zelfde als mij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
In mijn tijd kwam drugs en alcohol net op in mijn gemengde school, en waren we inderdaad nog wel onder de indruk van het feit dat mensen met regelmaat neukte in de stookruimte, en 2 meisjes het in het openbaar deden in de openbare toiletten, en dat de act om de feestcommissie-verkiezingen te winnen een lesbische act was waarbij 2 meisjes aan het droogneuken waren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog geeneens gemengde scholen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ook niet als hij staat te douche ofzo?
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogquote:
Behalve als jij naast me slaapt.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Siniti het volgende:
Nou jullie maakten me wel onzeker over mijn piemel hoor
Maar ik heb hem dus zwaaar onderschat! Hij is 10 cm slap!!!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ikMy bad. Je hoeft geen sorry te zeggen het is gewoon twee zielen een gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm okequote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet panisch maar het hoeft niet echt van mij.
Hij zit in de puberteit. Wat lief.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogtsja.. Mannen.
Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, hou eens op over sex, ik kan van t weekend pas weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |