Ja maar ze heeft het over meervoud.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Teh fuck, komen ze voorbijwandelen ofzo?
Ja beetje welquote:
Jaquote:
Tussen zijn orgasme en zo'n vijf minuten daarna.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar krijg jij slappe penissen te zien?
Je hebt the montage gemist man.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Gaultier het volgende:
Tijd om Kickboxer te kijken.
Nu is de film richting het einde, dan worden ze pas goed.
Ze heeft 4 bedpartners gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het over meervoud.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het over meervoud.
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijken
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dude, als jij 3x gekomen bent krijg jij hem niet meer omhoog. Dan is het haar tijd om er naar te kijken
Dan ga je naakt slapen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.Hup, boxer aan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Kom maar kijken schat, wees niet bang, hij is alleen maar moe."
Hahaha, ben je daar panisch over jaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ga dan niet nog een showtje geven zodat zij naar m'n slappe kan staren.Hup, boxer aan.
lees je alles terug ofzOquote:
Ja, de penisparadequote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
[..]
Teh fuck, komen ze voorbijwandelen ofzo?
Ik slaap nooit naakt.quote:
Ook niet als hij staat te douche ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit (behalve die ene afschuwelijke keer) een slappe penis voor de seks gezien!
Hoezo panisch, Ik heb gewoon geen zin om mijn slappe lul te showen alleen omdat zij hem er grappig bij vindt hangen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ben je daar panisch over ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |