Dat is niet bij alle mannen zo hoor, althans niet bij mijn man.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Als we douchen is het meestal meer dan vijf minuten na de seks en zodra ik iets uittrek staat ie alweer vrolijk omhoogtsja.. Mannen.

Ook niet, dat is redelijk normaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat denk ik ook nietik denk meer een seksuele afwijking
![]()
!

Nee. Je theorie klopt niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodig

Hij vroeg laatst nog of ik wilde seksen met een meisje terwijl hij toekeek omdat zij mij zo ontzettend geil vondquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat vindt je vriend daarvan?

Roadtrip.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
Lakitu, welke film is dit?
[ afbeelding ]

I'm well aware of that fact. Daarom heb ik het ook getroffen met dezequote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is niet bij alle mannen zo hoor, althans niet bij mijn man.

Nouja, het eerste uur daarna niet meer tenminstequote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhifeDawg het volgende:
Mannen die doen alsof ze oneindig kunnen klaarkomen. Ik kan na 3/4 x echt een tijd niet meer hoor
. Dan krijg ik hem niet meer omhoog

Beter te vroeg omhoog dan niet te laat. (Of helemaal niet).quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietik denk meer een seksuele afwijking
![]()
!

Eurotrip sorry.quote:

Zo vaak doe ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhifeDawg het volgende:
Mannen die doen alsof ze oneindig kunnen klaarkomen. Ik kan na 3/4 x echt een tijd niet meer hoor
. Dan krijg ik hem niet meer omhoog

Who gives a fuck anyway, je hebt geen dubbelpenissen en geen hamers die benen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je 1 hamer weghaalt, moet die andere op 1 been lopen. Dat klopt toch niet.

Mannenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vroeg laatst nog of ik wilde seksen met een meisje terwijl hij toekeek omdat zij mij zo ontzettend geil vonddus ik neem aan geen probleem.

Nice.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Lakitu ik back je up, ik slaap het liefst ook niet naakt

Iedereen kan op mij rekenen, Siniti. Iedereen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan altijd op jou rekenen als ik het even niet meer weet met jailbait

In The Wall fungeren de hamers wel als benen!!! Anders kunnen ze ook niet marcheren.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Who gives a fuck anyway, je hebt geen dubbelpenissen en geen hamers die benen zijn.

Ja dat lijkt mij ook echt afschuwelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Beter te vroeg omhoog dan niet te laat. (Of helemaal niet).
Ik kan mij niet voorstellen hoe erg ik me zou schamen als mij dat zou overkomen.

Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
En JB weet tenminste wanneer ze weer sex gaat hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |