Ik over een uurtje.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, hou eens op over sex, ik kan van t weekend pas weer
Hoe oud ben je dan ik heb je geloof ik ooit 34 zien zeggen en pas zag ik je 28 zeggen, ik weet het niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In mijn tijd kwam drugs en alcohol net op in mijn gemengde school, en waren we inderdaad nog wel onder de indruk van het feit dat mensen met regelmaat neukte in de stookruimte, en 2 meisjes het in het openbaar deden in de openbare toiletten, en dat de act om de feestcommissie-verkiezingen te winnen een lesbische act was waarbij 2 meisjes aan het droogneuken waren.
Je schat me iets te oud en behoudend, denk ik.
New kid on the blockquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
Godver, ik kan dat kiekeboe filmpje nergens meer vinden.
Ik geef antwoord. Eurotrip.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
Lakitu, welke film is dit?
[ afbeelding ]
American Pie toch, dat kind gaat dan haar tieten showen aan nudisten?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, ik kan heel lang niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, hou eens op over sex, ik kan van t weekend pas weer
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij?! Dat zijn enkele hamers.
AA the movie.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij zit in de puberteit. Wat lief.
nee, zo'n belgisch filmpje van een vent in een lulkostuum. Die trekt dan zo de voorhuid van zijn kostuum op en neer over zijn hoofd waarna ie spuit en slap omvaltquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
New kid on the block
www.flabber.nl/newkidsontheblock
Dan diegene met dat ie ziek is
Ik zoek m wel even voor je
Of beodle je die uberhaupt niet?
Ze zitten toch niet aan elkaar vast of wel?!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan, twee hamers vormen 1 geheel, allebei 1 been.
Ik slaap altijd naaktquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Lakitu ik back je up, ik slaap het liefst ook niet naakt
34?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.
Laatbloeier.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is 'ie een beetje oud voor denk ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef PhifeDawg het volgende:
Lakitu ik back je up, ik slaap het liefst ook niet naakt
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodigquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zitten toch niet aan elkaar vast of wel?!
O die, zou niet weten waar je dan op zou moeten zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
nee, zo'n belgisch filmpje van een vent in een lulkostuum. Die trekt dan zo de voorhuid van zijn kostuum op en neer over zijn hoofd waarna ie spuit en slap omvalt!
Ja, ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel iemand om mee te neuken
Ik snap hem nietquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, maar als je 1 hamer weghaalt dan klopt het niet meer. Dus heb je dubbelpenissen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |