SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maandag for gods sake!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen in Eindhoven?
Heb zin in een muziekje en een biertje.. Maar van die tenten als op stratum wil ik nog niet dood gevonden worden.
Weet iemand of er iets te doen is ergens ?
Nee dank je.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die Paul Simons album Graceland erg tof vonden kan ik jullie Vampire Weekend met Contra erggg aanraden
Dat zijn 3000 prikkels per seconde iddquote:
Daar gaat het niet om, smaken verschillen gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zijn 3000 prikkels per seconde idd
Paul Simon & Art Garfunkelquote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, smaken verschillen gewoon
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicolas Cage dan natuurlijk
![]()
Moet dan snel eens gebeuren, kun jij ook weer eens naar de USAquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel![]()
![]()
Ik blijf er kippevel van krijgen.
Eigenlijk moeten ze nog een keer live @ central park doen, dan pak ik direct het vliegtuig naar NY.
Ik vind de andere toch wat appetijtelijkerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicolas Cage dan natuurlijk
![]()
lai lai lai, la la la la la la la, lai lai lai!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel![]()
![]()
Ik blijf er kippevel van krijgen.
Eigenlijk moeten ze nog een keer live @ central park doen, dan pak ik direct het vliegtuig naar NY.
nog een paar daags en dan ben je van het lichamelijke gezeur af. The ghosts in your head is yours to deal with..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
... hoe verrekte moeilijk het is om van een verslaving af te komen
Maarrr, we houden gestaag vol!
Bullcrap, die lichamelijke verslaving ben je al na drie dagen vanaf. Die in je hoofd, die is veul moeilijkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een paar daags en dan ben je van het lichamelijke gezeur af. The ghosts in your head is yours to deal with..
ach, het wordt minder. Mensen die depressief zijn, die zijn pas vervelendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:24 schreef ArTiC het volgende:
er is 1 ding ergers dan rokers...
rokers die stoppen
Nu moeten wij nog van het gezeur af...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bullcrap, die lichamelijke verslaving ben je al na drie dagen vanaf. Die in je hoofd, die is veul moeilijker
oh prima joh, dan post ik toch niet meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nu moeten wij nog van het gezeur af...
niet alle posts slaan op jou SQ.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh prima joh, dan post ik toch niet meer?
kan ik niet, ik heb stress in me hoofdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet alle posts slaan op jou SQ.
reconsider
ja das lastig, dat had ik dus ook + na het eten, na het neuken, tijdens het draaien, tijdens het blowen, tijdens het niet drinken van alcohol, tijdens het bellen, tijdens..tijdens..eigenlijk is dat een heel stom woord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zie je, ik hang boven een kop koffie, en mijn hoofd zegt me dat ik nu ga roken. En da's verwarrend
bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef -moppie- het volgende:
afleiding zoeken, lak je nagels tijdens het koffiedrinken ofzo.
Jamaar! Mijn nagels zijn al gelakt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef -moppie- het volgende:
afleiding zoeken, lak je nagels tijdens het koffiedrinken ofzo.
tijdens het blowen rook je toch al?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja das lastig, dat had ik dus ook + na het eten, na het neuken, tijdens het draaien, tijdens het blowen, tijdens het niet drinken van alcohol, tijdens het bellen, tijdens..tijdens..eigenlijk is dat een heel stom woord.
dan doe je dat nog maar een keer!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar! Mijn nagels zijn al gelakt!
andere kleur, stempel eropquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar! Mijn nagels zijn al gelakt!
FUFR, met in een hand een joint en in zijn andere hand een peukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tijdens het blowen rook je toch al?
srsly?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, met in een hand een joint en in zijn andere hand een peuk
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga er glitters overheen lakken!
Ja, dat maakt het stoppen met roken ook wat moeilijker, ik wil wel mijn bijna dagelijkse jointje kunnen roken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tijdens het blowen rook je toch al?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
dus ik gisteren zo ziek als een hond naar de super.
kom ik aanlopen (zo van la la la) en zie ik een originele landgenoot tegenover 3 niet zo landgenoten.
Hoorde eentje zeggen: wat nou man, wat wil je?Echt, ze bevestigen keer op keer het vooroordeel...
dus ik ga naast de eerstgenoemde jongen staan met mijn armen over elkaar, niets zeggend.
Zegt ie bang: kent u hen?
ik: nee maar ik ken hun soort, dus fiets jij maar naar huis, zij blijven hier nog even.
marokkaan: ja maar meneer hij...
Ik: kop dicht, ik ken jouw soort, jullie durven niets alleen en dit was geen gesprek tussen vrienden, menneke.
beetje met je grote smoel iemand uitdagen he, doe dat dan es bij mij?
Iets in mijn houding hield hen tegen mij te vertellen dat ik met mijn moeder moest copuleren en nadat de jongen was weggefietst ben ik doorgelopen, want ik zat al 24 uur zonder rucola. (mensen die mij kennen herkennen mijn probleem)
![]()
24 uur zonder rucola![]()
Klacht: KUTMAROKKANEN
ik ook...tijdens stomende secksquote:
Neej, ik haat dat soort aandacht.quote:
Ik werd laatst in de supermarkt aan het 'schrikken' gemaakt door een keiharde BOE in mn gezicht. En daarna werd ik bekogeld met popcorn. Helaas ging ik niet schreeuwen of krijsen of mijn mama roepen en waren ze het na een halve minuut al beu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
dus ik gisteren zo ziek als een hond naar de super.
kom ik aanlopen (zo van la la la) en zie ik een originele landgenoot tegenover 3 niet zo landgenoten.
Hoorde eentje zeggen: wat nou man, wat wil je?Echt, ze bevestigen keer op keer het vooroordeel...
dus ik ga naast de eerstgenoemde jongen staan met mijn armen over elkaar, niets zeggend.
Zegt ie bang: kent u hen?
ik: nee maar ik ken hun soort, dus fiets jij maar naar huis, zij blijven hier nog even.
marokkaan: ja maar meneer hij...
Ik: kop dicht, ik ken jouw soort, jullie durven niets alleen en dit was geen gesprek tussen vrienden, menneke.
beetje met je grote smoel iemand uitdagen he, doe dat dan es bij mij?
Iets in mijn houding hield hen tegen mij te vertellen dat ik met mijn moeder moest copuleren en nadat de jongen was weggefietst ben ik doorgelopen, want ik zat al 24 uur zonder rucola. (mensen die mij kennen herkennen mijn probleem)
Klacht: KUTMAROKKANEN
dat is ook de truc, ze laten de jongste je uitdagen en bij tegenactie doen ze huilie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werd laatst in de supermarkt aan het 'schrikken' gemaakt door een keiharde BOE in mn gezicht. En daarna werd ik bekogeld met popcorn. Helaas ging ik niet schreeuwen of krijsen of mijn mama roepen en waren ze het na een halve minuut al beu.
Ik word niet vaak verveeld door Marokkanen, maar het valt mij toch elke keer dat wanneer het gebeurt de desbetreffende jochies niet ouder zijn dan een jaar of 15.
duh, hij woont in Woensel, daar wemelt het er vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
Je bent aardig goed op de hoogte Furf
Oh, meestal maken ze echt zo weinig indruk op me dat ik gewoon doorga met waar ik mee bezig was. Of misschien moet ik ze gewoon een keertje een grote knuffel geven, ze hebben vast liefde tekortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat is ook de truc, ze laten de jongste je uitdagen en bij tegenactie doen ze huilie.
een knietje kunnen ze krijgen. liefst op het borstbeenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, meestal maken ze echt zo weinig indruk op me dat ik gewoon doorga met waar ik mee bezig was. Of misschien moet ik ze gewoon een keertje een grote knuffel geven, ze hebben vast liefde tekort
Dan kan je wel bezig blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
een knietje kunnen ze krijgen. liefst op het borstbeen
Het valt mij ook op als iemand al z'n harde g's vervangt door een zachte, maar je hoopt toch ook een beetje dat iemand dat per ongeluk doet, anders is het best lullig... En dan nog zou ik niet zo snel tegen mn stagebegeleider zeggen dattie zn bek moet houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
het valt mijn staigale niet eens op dat ik tijdens gesplekken nog steeds alle L's vervang door L's
ze kende die site niet! we hebben haar een paal weken geleden al verantwooldelijk gesteld vool al die foutsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
FUFL, vool inspilatie kun je altijd even kijken op www.engrish.com
ze weet ondertussen wel dat hier alles gezegd mag worden, vlees niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Het valt mij ook op als iemand al z'n harde g's vervangt door een zachte, maar je hoopt toch ook een beetje dat iemand dat per ongeluk doet, anders is het best lullig... En dan nog zou ik niet zo snel tegen mn stagebegeleider zeggen dattie zn bek moet houdenVooral een Chinees meisje zal dat niet zo snel zeggen lijkt me
natuullijk kent ze die niet, die chinezels zien de fouts niet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze kende die site niet! we hebben haar een paal weken geleden al verantwooldelijk gesteld vool al die fouts
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
oh, ik heb een niet sex-contract moeten tekenen, ivm stagaire.
nu zei ik vanmorgen dat ze haar truitje verkeerd om aan had. (voor gesloten, achter open ruggetje.
ben ik daarmee te ver gegaan?
een chinees met tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
Echt wel, meisje is bij aanvang en tussendoor duidelijk gemaakt dat ik tegengas verwacht. En dat doet ze ook wel hoor, wees gelustquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef amaranta het volgende:
Wat ben jij gemeen foofur, natuullijk gaat ze er niks van zeggen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
nou.......quote:
quote:...In een geil tlio klijgen deze twee geile bamisletten hun geile neukgaatjes hald volgespoten...
gewoon bijna niets, maar ik praat liever niet over tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NepOf het is een halve chinees...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Goede vraag!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Dus even over 'nijntje'.
Ik begrijp gewoon heel veel tekenfilms niet.
Nijntje is dus een KONIJN. Ze is bevriend met twee BEREN en twee VARKENS.
Nijntje woont nog thuis maar haar vrienden wonen allemaal al opzichzelf!!
Maargoed, al deze dieren kunnen praten....![]()
Maar dat is niet het gekke! Nee, nijntje heeft een HOND, maar die kandan niet praten.
Waarom kunnen alle andere dieren wel praten en de hond niet???
sgoe, zoek zn adres maar ffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef amaranta het volgende:
Doe jij het eens!
hoe kan dat dan? maar de keuken lag vol glas dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
wel godverdomme, sta ik zo de oven te poetsen, flikkert de FADO zo uit het plafond
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Dus even over 'nijntje'.
Ik begrijp gewoon heel veel tekenfilms niet.
Nijntje is dus een KONIJN. Ze is bevriend met twee BEREN en twee VARKENS.
Nijntje woont nog thuis maar haar vrienden wonen allemaal al opzichzelf!!
Maargoed, al deze dieren kunnen praten....![]()
Maar dat is niet het gekke! Nee, nijntje heeft een HOND, maar die kandan niet praten.
Waarom kunnen alle andere dieren wel praten en de hond niet???
Bambi kon ook pratenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
En zo zijn er dus veel meer tekenfilms die niet kloppen!
Waarin sommige dieren dus wel praten en andere dieren gewoon dier zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
wel godverdomme, sta ik zo de oven te poetsen, flikkert de FADO zo uit het plafond
glazen luik?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef amaranta het volgende:
Wat is de Fado? Dat glazen luik?
wie hangt er dan een portugese zangeres aan het plafond??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
fado is een lied geen zangeresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
wie hangt er dan een portugese zangeres aan het plafond??
dan vraag je erom!
ok, wie heeft er dan een lied aan het plafondquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
nu eten we brood omdat ik de keuken niet wil bevuilen
hij had het laatst in een interview al over een onbekende vreemde vrouw die vaak langs zijn huis kwam en dan binnen gluurde. jong, donker haar, pony en een rotte fiets was het signalement van de stalkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Inu het volgende:
Ik word altijd blij van Dick BrunaHeb een goede dag als ik hem zie fietsen
En ik spiek ook altijd bij het Nijntje huis naar binnen om de grote gouden Nijn te zien als ik erlangs kom
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij had het laatst in een interview al over een onbekende vreemde vrouw die vaak langs zijn huis kwam en dan binnen gluurde. jong, donker haar, pony en een rotte fiets was het signalement van de stalker
Gewoon slecht gereedschap gebruikt.quote:
En dat geld is nu aan jou besteed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef febster het volgende:
Ama:
Die blijlage is geschrapt ivm, eeuuhh geld.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima! De eerste week zit er op
ik hoop het ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk blijft het goed gaan op deze manier
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet eens gedroomd over sigaretten. Wel dat ik een biertje dronk met Obama, dat ik aangevallen werd door een specht, dat ik op een Amerikaanse highschool was en dat er een malloot begon te schieten tijdens een footballgame, dat ik een goddelijke geit redde van de verdrinkingsdood in een bushokje en dat ik mee deed aan een quiz die werd gepresenteerd door de paus
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.quote:
nu op controle of ga je iets anders proberen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Afbouwen (lees afkicken) van de "oude" medicatie gaat moeizaam en is zwaar. Nieuwe medicatie werkt nog niet.
SPACEEEEEEEEEquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup!!!
[ afbeelding ]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu op controle of ga je iets anders proberen?
En hoelang ben je al bezig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Controlé. Het kan sowieso 6 weken duren eer het fatsoenlijk aanslaat zeg maar.
dat krijg je met al die schapenneukersquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Juup© het volgende:
Schaap met mensenhoofd geboren
[ afbeelding ]
sjowarma moet je niet koken, dat moet je kopen. thuis-sjowarma haalt het niet bij echte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En hoelang ben je al bezig?
Mag ik vragen waarom je (moet) overstappen op andere medicatie?
Honger, heb net bedacht dat we vanavond broodjes shoarma gaan maken en eten
zie marktplaats. dingen kosten 200 nieuw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef Inu het volgende:
BB, jij had in je appartement toch zo'n klein vaatwassertje? Waar had je die gehaald?
En ja, het is vaak zo weinig dat je het wel ff af kunt wassen, maar ik heb echt een grafhekel aan afwassen waardoor ik het veel te weinig doe en uiteindelijk een keuken vol afwas heb staan. Ik heb nog een aansluiting, maar niet zoveel plek en zo voorkom ik veel vieze vaat
5 weken ongeveer, maar de juiste medicatie vinden kan lang duren soms wel 1 jaar totdat ik precies heb wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En hoelang ben je al bezig?
Mag ik vragen waarom je (moet) overstappen op andere medicatie?
Honger, heb net bedacht dat we vanavond broodjes shoarma gaan maken en eten
Nog nooit gezien zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
of deze: http://witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/fornuizen/311975567-candy-gasfornuis-met-ingebouwde-oven-en-vaatwasser-3-in-1.html?return=eJwtjNsKgzAQRP9F0MfEeOlDJIj9k6ApCUazZNdaWvrv3dK%2BnTkzjNVKv4KuB9Sq73SBzubZD54ItJRrAreLzeaVIFpLKPYofxMBHsZHNKpa0FAq20mV7TUSwzMAI94W%2FFv42pph42Laj83lMHNcT453%2Fj0tostsEgZWTQVwmLqChDSnxZn%2B0nTF8P4AOuA35w%3D%3D&df=1&fta=eNo1kltu4zAMRfeij3zrZb2MbKFbCGiJ6hjj1EbkJMYU3fvIovp3dEnxkiAh2PBdggvs%2BVhuL1gKG%2BtTBnYsV3FJ5bqvQYzLHv7N21hyKvW17YGP9y18Pe%2F4mOP49x1eAPsbSsHHuJY5yMu2Pa%2F8sq1lj2vC62CkPivrwDb4RDbOtU4JKrA5NUvteWA5A0pUR0YUashHwkELcIcQSSSZ4RBSo%2FUyVfAuxYwEygCBiK6DzQ1itBSKXmoCl0mZ0PMGMBkqCGBI8VmbQ2PmCW0TbEqRwE7QwXVFctVgQEeeQ3TUhZ4khbTuisLesoraE%2FA0NZBRk5cQCB04tcOHyfxCy7EYaVCbtGkhG7PQBD4ngjrhCYrH2CwsOEHf%2FaQouY7aFeMIHKYO0tIv%2B1vZTpy8LCBZWA%2BUY%2Fo41nhqvoLKBIpTwSFb0yGnc%2BWibn9fN0jltuDX5%2F7nvIqhBnxgdzhu56HU20hBuirWk4Q3Gz86vtgIgYfvn5%2F%2FvgbLHQ%3D%3D&fta_ind=22&fs=1
Wat een link!!
Maar dan krijgt colt last van zn buikjequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
sjowarma moet je niet koken, dat moet je kopen. thuis-sjowarma haalt het niet bij echte.
Ik moet elektrisch kokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef FUFR het volgende:
of deze: http://witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/fornuizen/311975567-candy-gasfornuis-met-ingebouwde-oven-en-vaatwasser-3-in-1.html?return=eJwtjNsKgzAQRP9F0MfEeOlDJIj9k6ApCUazZNdaWvrv3dK%2BnTkzjNVKv4KuB9Sq73SBzubZD54ItJRrAreLzeaVIFpLKPYofxMBHsZHNKpa0FAq20mV7TUSwzMAI94W%2FFv42pph42Laj83lMHNcT453%2Fj0tostsEgZWTQVwmLqChDSnxZn%2B0nTF8P4AOuA35w%3D%3D&df=1&fta=eNo1kltu4zAMRfeij3zrZb2MbKFbCGiJ6hjj1EbkJMYU3fvIovp3dEnxkiAh2PBdggvs%2BVhuL1gKG%2BtTBnYsV3FJ5bqvQYzLHv7N21hyKvW17YGP9y18Pe%2F4mOP49x1eAPsbSsHHuJY5yMu2Pa%2F8sq1lj2vC62CkPivrwDb4RDbOtU4JKrA5NUvteWA5A0pUR0YUashHwkELcIcQSSSZ4RBSo%2FUyVfAuxYwEygCBiK6DzQ1itBSKXmoCl0mZ0PMGMBkqCGBI8VmbQ2PmCW0TbEqRwE7QwXVFctVgQEeeQ3TUhZ4khbTuisLesoraE%2FA0NZBRk5cQCB04tcOHyfxCy7EYaVCbtGkhG7PQBD4ngjrhCYrH2CwsOEHf%2FaQouY7aFeMIHKYO0tIv%2B1vZTpy8LCBZWA%2BUY%2Fo41nhqvoLKBIpTwSFb0yGnc%2BWibn9fN0jltuDX5%2F7nvIqhBnxgdzhu56HU20hBuirWk4Q3Gz86vtgIgYfvn5%2F%2FvgbLHQ%3D%3D&fta_ind=22&fs=1
Wat een link!!
bestaat al ff hoorquote:
tis een wijfquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dan krijgt colt last van zn buikje![]()
ja die bedoel ik dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moet elektrisch kokenEn ik heb mn kookplaat op mn koelkast staan, dus daar heb ik geen ruimte voor...
Ik bedoel zo eentje: http://link.marktplaats.nl/310114336 En ja, ik heb voor deze al gemaild![]()
Zal ook niet gaan lukken met de deur openquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Geeft niks, hij komt op mn wasmachine in de badkamer, dus de deur kan dicht
en de 06 lijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef amaranta het volgende:
ja dan moeten we de aubergines ook posten
SPAM!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mooi, ik laat hier ook even van me horen, want: Eindhoven!!!!
Denken jullie er nog éven aan om morgen, vrijdag en zaterdag naar hét kunstenfestival van onze hometown te gaan? PlazaPlus, zie sig!
en groter ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar mèn, daar mot je ook heul niet voor Aida heen! Er is zoveel meer!
Jij kan het natuurlijk veel beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
aida komt draaien, maar: das helemaal geen draaien, das 2 beats out of sync laten horen
sorry maar ja, dat kan ik.quote:
beetje veel OOOOO's voor zunne kleine maagquote:
Och Boeffiequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
zojuist boeffie laten insla... eh inspuiten met de 9 weken spuit en meteen gechipt. (80 euro, kaching!)
wat joekelde hijkroop helemaal tegen mij aan van de schrik.
Nic Ypenburg blijft de meest enthousiaste DA in en rond eindhoven, wat een man
ik kom sinds mn 10e bij Nic, hij heeft de eerste 5 minuten helemaal geen tijd voor jou, alleen voor je hond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Och Boeffie![]()
Ik vind overigens hetzelfde van onze dierenarts
Geef mij Hendriks op de Italiëlaan maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
zojuist boeffie laten insla... eh inspuiten met de 9 weken spuit en meteen gechipt. (80 euro, kaching!)
wat joekelde hijkroop helemaal tegen mij aan van de schrik.
Nic Ypenburg blijft de meest enthousiaste DA in en rond eindhoven, wat een man
Dus voel jij jezelf op je gemak?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Er werken hier best een aantal contactgestoorde mensen
Boeken prikken niet nee, maar al die letters e.d. wel. Maar waar is hier?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, misschien moet jij hier ook eens solliciterenBoeken prikken niet
Je moet ze ook niet lezen, je moet ze verwerkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeken prikken niet nee, maar al die letters e.d. wel. Maar waar is hier?
het is een quotequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
A pony is not a hairdo, it's a little horse!
It's a CAR:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik gek zou worden van al het georden e.d.. Maar Utrecht is mij te ver, helaas anders konden wij misschien de collega wel een beetje gek makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet lezen, je moet ze verwerken
Hier is hier
Ik werk in Den Haagquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek zou worden van al het georden e.d.. Maar Utrecht is mij te ver, helaas anders konden wij misschien de collega wel een beetje gek maken
070 Den Haag? Weer wat bijgeleerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werk in Den Haag
Maar ik werk eigenlijk niet met de boeken... al een tijdje niet meer.. alles wordt digitaal he
Ja, gelukkig niet verticaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:13 schreef Juup© het volgende:
Kijk ik net in de keuken naar de muur, zit er sinds vandaag een vette horizontale scheur in de tegelsGelukkig gaan wij hier weg.
Utrecht is 030quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
070 Den Haag? Weer wat bijgeleerdDen Haag is ook te ver weg. Het digitale is dan weer wel leuk om te doen lijkt mij.
Ken ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoelde, ik heb het niet zelf verzonnen. Het is een quote van Carrie Heffernan.
Dat is toch ook helemaal niet leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
Evi is het er niet mee eens dat zij na het voeden terug naar bed moet van mij
Nee natuurlijk niet, dat kind wil spelen en entertained worden. zo leert ze nietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Juup© het volgende:
Evi is het er niet mee eens dat zij na het voeden terug naar bed moet van mij
dat noemen we de afterlunchdipquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
net even wezen lunchen met kantoor.
ik heb nu een dutje
als ik niet zo zou snurken kon ik me achter een contract verstoppen en ff [ afbeelding ]
ja hoor, was ook een hele leuke serveersterquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat noemen we de afterlunchdip![]()
was het gezellig?
maar je hebt 2 bedrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hoor, was ook een hele leuke serveerster
ik ben echter 2x zo oud
Nee niet buikje vol en dan spelen want dan komt alles eruit. Eerst even rusten en dan spelen en daarna fruit of groentehapjequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet leuk![]()
Buikje vol en dan spelen.![]()
kijk zelf ff, link gaat over 10 minuten weer weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar je hebt 2 bedrijvendaar zijn ze nogal gevoelig voor
Opslaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk zelf ff, link gaat over 10 minuten weer weg.
[ afbeelding ]
dat heb ik niet verteld en was in spijkerbroekquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar je hebt 2 bedrijvendaar zijn ze nogal gevoelig voor
ja maar we zijn getrouwd Juupquote:
ze lag al bij je op bed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk zelf ff, link gaat over 10 minuten weer weg.
[ afbeelding ]
neequote:
Jij denkt dus als Colt en ik gaan trouwen (wat overigens niet gaat gebeuren) hij ineens al zijn 'lekkere wijven' van de pc haalt?quote:
in het echt doen haar oogjes het beterquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
Maar persoonlijk vind ik het niks Fufr.
zaadvragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
in het echt doen haar oogjes het beter
heeft hij lekkere wijfs op zn pc?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij denkt dus als Colt en ik gaan trouwen (wat overigens niet gaat gebeuren) hij ineens al zijn 'lekkere wijven' van de pc haalt?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef -moppie- het volgende:
Overigens zijn haar tanden te groot.
it wasn't mequote:
Kunnen lekker schrapen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef -moppie- het volgende:
Overigens zijn haar tanden te groot.
"wat heb jij voor een achtergrond op je pc?"quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij denkt dus als Colt en ik gaan trouwen (wat overigens niet gaat gebeuren) hij ineens al zijn 'lekkere wijven' van de pc haalt?
een hele collectie. Staan overigens tussen onze foto's.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft hij lekkere wijfs op zn pc?
* inlogt op colt's pc
ja maar ze...ze zal toch niet morsen?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een hele collectie. Staan overigens tussen onze foto's.
Ben je foto's aan het kijken, denk je ineens: mijn kont ziet er best goed uitwaar zijn die foto's gemaakt?
Ga je verder kom je erachter dat dat niet jouw kont is.
hell no, ik wazzum dagelijks!quote:
Echt waar? Dat hebben onze dogs nooit gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
Boeffie is erg ziek nu van de spuit.
Moet m vanavond temperaturen.
MENTAL NOTE: temperatuurmeter niet meer in de mond doen
en je dan vergissenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Dat hebben onze dogs nooit gehad.
Gewoon even een andere temp. meter kopen, das wel zo fris
Als jij straks thuis komt liggen ze met z'n 3-en op de bank onder t fleecekleedjequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
reactie DA: laat m maar effe zielig zijn, dekentje erover, bemoedigend toespreken en afwachten.
9 weken dus nog niets gewend.
doorgegeven aan vrouw, hij krijgt een fleece
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als jij straks thuis komt liggen ze met z'n 3-en op de bank onder t fleecekleedje
Zieke puppy's zijn idd heel zieligquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
reactie DA: laat m maar effe zielig zijn, dekentje erover, bemoedigend toespreken en afwachten.
9 weken dus nog niets gewend.
doorgegeven aan vrouw, hij krijgt een fleece
aandacht he, dat weten ze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Zieke puppy's zijn idd heel zielig
Al kan onze 6 jaar oude hond zichzelf ook nog erg zielig vinden als ie pijn heeft aan zn pootje
nee dan zat je nu in een blijf van mijn lijf huisquote:
Bahquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dan zat je nu in een blijf van mijn lijf huis
Wat een lolquote:Herstel van griep
Herstellen van griep kan heel lang duren. De patiënt kan zich lang behoorlijk zwak en uitgeput voelen, totaal energieloos en vreselijk vermoeid. Na het doormaken van een infectieziekte is het normaal dat men zich zo lusteloos voelt. Het lichaam heeft bijzonder zwaar werk moeten verrichten tijdens het gevecht tegen de griep en moet daarvan herstellen. Onderschat deze herstelperiode niet! Ga rustig, stapje voor stapje, aan de dagelijkse bezigheden beginnen en neem voldoende rust tussen door. Luister naar je lichaam! Blijft men zich vermoeid voelen, neem meer rust, drink meer water en vruchtensappen en neem contact op met de huisarts!
Algemene adviezen tijdens griep
* Veel drinken, veel vruchtensappen, het liefst verse sinasappelsap en
* Grapefruitsap, maar ook veel verse groentesappen zoals wortelsap en bietensap.
* Veel kruidenthee drinken
* Veel vers fruit eten
* Veel rauwkost eten
* Doe het heel rustig aan
* Trek warme kleren aan
* Zorg voor warme voeten
* Was goed en vaker de handen
* Verhoog de luchtvochtigheidsgraad in huis
* Tijdens koorts: geen eiwitrijk voedsel eten en geen dierlijk vet tot je nemen!
* Goede mondhygiëne tijdens griep is noodzakelijk, zo vaak en veel mogelijk de tanden poetsen.
Duurt nu al 10 minutenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een lol
Elke slok water o.i.d. die ik tot mij neem is er binnen 5 minuten weer uit, zal wel met de GBP te maken hebben denk ik.
Dat is een goed teken Juup!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:11 schreef Juup© het volgende:
Ik heb honger
Straks appels en sinaasappelen halen, lekker gezond en goed voor de darmflora.
Shit happensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is een goed teken Juup!
Goeiemorgen.
Autisten discrimineren ons gewone mensen (NT'ers) Zie het overigens erg drukke Autisten-topique.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef FUFR het volgende:
Waar is SQ eigenlijk?
zit ie stiekem in een hoekje te roken?
are the ghosts gone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had niks zinnigs te zeggen. Then again...
Ben het er wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Inu het volgende:
Een van mijn Facebook-vriendjes heeft dit als status: If you know somebody (or you're related to) with autism. My wish for 2010 is that people will understand that Autism is not an illness, people with autism are not looking for a remedy but for UNDERSTANDING. Copy and paste this for at least 1 hour if you are with me!
Zouden alle autisten het daarmee eens zijn? Juup?
Dit is trouwens dezelfde jongen die pas na het organiseren van het hele zomerkamp en de eerste drie dagen tegen de rest van het team zei dat hij Asperger hadAls je niks zegt krijg je ook geen understandig nee
Net als kanker b.v..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef bleiblei het volgende:
het is gewoon aanstelleritis. al die hippe mode dingen tegenwoordig. vroeger hadden ze al die flauwekul niet. vroeger...
dramaqueen!quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dramaqueen!
je moet nu niet autism gelijk stellen aan kanker. Daar zou mijn overleden moeder het niet mee eens zijn.
autisme is niet dodelijk, kanker wel.
Autisme is pas dodelijk als je perse alle bielzen in de rails wil tellen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef Juup© het volgende:
Zoek het maar fijn uit hier, ben het geneuzel een beetje beu de laatste tijd.
een r8tje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
juup doet een articje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |