ik ook...tijdens stomende secksquote:
Neej, ik haat dat soort aandacht.quote:
Ik werd laatst in de supermarkt aan het 'schrikken' gemaakt door een keiharde BOE in mn gezicht. En daarna werd ik bekogeld met popcorn. Helaas ging ik niet schreeuwen of krijsen of mijn mama roepen en waren ze het na een halve minuut al beu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
dus ik gisteren zo ziek als een hond naar de super.
kom ik aanlopen (zo van la la la) en zie ik een originele landgenoot tegenover 3 niet zo landgenoten.
Hoorde eentje zeggen: wat nou man, wat wil je?Echt, ze bevestigen keer op keer het vooroordeel...
dus ik ga naast de eerstgenoemde jongen staan met mijn armen over elkaar, niets zeggend.
Zegt ie bang: kent u hen?
ik: nee maar ik ken hun soort, dus fiets jij maar naar huis, zij blijven hier nog even.
marokkaan: ja maar meneer hij...
Ik: kop dicht, ik ken jouw soort, jullie durven niets alleen en dit was geen gesprek tussen vrienden, menneke.
beetje met je grote smoel iemand uitdagen he, doe dat dan es bij mij?
Iets in mijn houding hield hen tegen mij te vertellen dat ik met mijn moeder moest copuleren en nadat de jongen was weggefietst ben ik doorgelopen, want ik zat al 24 uur zonder rucola. (mensen die mij kennen herkennen mijn probleem)
Klacht: KUTMAROKKANEN
dat is ook de truc, ze laten de jongste je uitdagen en bij tegenactie doen ze huilie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werd laatst in de supermarkt aan het 'schrikken' gemaakt door een keiharde BOE in mn gezicht. En daarna werd ik bekogeld met popcorn. Helaas ging ik niet schreeuwen of krijsen of mijn mama roepen en waren ze het na een halve minuut al beu.
Ik word niet vaak verveeld door Marokkanen, maar het valt mij toch elke keer dat wanneer het gebeurt de desbetreffende jochies niet ouder zijn dan een jaar of 15.
duh, hij woont in Woensel, daar wemelt het er vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
Je bent aardig goed op de hoogte Furf
Oh, meestal maken ze echt zo weinig indruk op me dat ik gewoon doorga met waar ik mee bezig was. Of misschien moet ik ze gewoon een keertje een grote knuffel geven, ze hebben vast liefde tekortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat is ook de truc, ze laten de jongste je uitdagen en bij tegenactie doen ze huilie.
een knietje kunnen ze krijgen. liefst op het borstbeenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, meestal maken ze echt zo weinig indruk op me dat ik gewoon doorga met waar ik mee bezig was. Of misschien moet ik ze gewoon een keertje een grote knuffel geven, ze hebben vast liefde tekort
Dan kan je wel bezig blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
een knietje kunnen ze krijgen. liefst op het borstbeen
Het valt mij ook op als iemand al z'n harde g's vervangt door een zachte, maar je hoopt toch ook een beetje dat iemand dat per ongeluk doet, anders is het best lullig... En dan nog zou ik niet zo snel tegen mn stagebegeleider zeggen dattie zn bek moet houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
het valt mijn staigale niet eens op dat ik tijdens gesplekken nog steeds alle L's vervang door L's
ze kende die site niet! we hebben haar een paal weken geleden al verantwooldelijk gesteld vool al die foutsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
FUFL, vool inspilatie kun je altijd even kijken op www.engrish.com
ze weet ondertussen wel dat hier alles gezegd mag worden, vlees niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Het valt mij ook op als iemand al z'n harde g's vervangt door een zachte, maar je hoopt toch ook een beetje dat iemand dat per ongeluk doet, anders is het best lullig... En dan nog zou ik niet zo snel tegen mn stagebegeleider zeggen dattie zn bek moet houdenVooral een Chinees meisje zal dat niet zo snel zeggen lijkt me
natuullijk kent ze die niet, die chinezels zien de fouts niet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze kende die site niet! we hebben haar een paal weken geleden al verantwooldelijk gesteld vool al die fouts
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
oh, ik heb een niet sex-contract moeten tekenen, ivm stagaire.
nu zei ik vanmorgen dat ze haar truitje verkeerd om aan had. (voor gesloten, achter open ruggetje.
ben ik daarmee te ver gegaan?
een chinees met tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
Echt wel, meisje is bij aanvang en tussendoor duidelijk gemaakt dat ik tegengas verwacht. En dat doet ze ook wel hoor, wees gelustquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef amaranta het volgende:
Wat ben jij gemeen foofur, natuullijk gaat ze er niks van zeggen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je door de openstaande achterkant dr beha openmaakt is dat idd te ver ja
nou.......quote:
quote:...In een geil tlio klijgen deze twee geile bamisletten hun geile neukgaatjes hald volgespoten...
gewoon bijna niets, maar ik praat liever niet over tietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NepOf het is een halve chinees...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Goede vraag!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
Dus even over 'nijntje'.
Ik begrijp gewoon heel veel tekenfilms niet.
Nijntje is dus een KONIJN. Ze is bevriend met twee BEREN en twee VARKENS.
Nijntje woont nog thuis maar haar vrienden wonen allemaal al opzichzelf!!
Maargoed, al deze dieren kunnen praten....![]()
Maar dat is niet het gekke! Nee, nijntje heeft een HOND, maar die kandan niet praten.
Waarom kunnen alle andere dieren wel praten en de hond niet???
sgoe, zoek zn adres maar ffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef amaranta het volgende:
Doe jij het eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |